ACT: Algemeen Chat Topic. I
Ja

Jup hijs aangepast 

Thnx riël

in het altijd leuke&gezellige Noordhorn en ik heb nu in het huis van mijn ouders, maar zal ff opletten als ik in heerlen ben of ik ergens een clio zie staan. dan tietter de tiet ik wel ffMarcoG schreef:Jee, en waar woonden ze eerst? Wie gaat er nou in Heerlen wonen...???jiggy schreef:mijn ouders zijn daar een week geleden gaan wonen op de kerkraderweg volgens mij. dus zou ff met kerst heen ,maar wou met de clio maar moet die wel weer klaar zijn.MarcoG schreef:Wat moet je in Heerlen Jiggy???![]()
My turf...

-
- Über-Spammer
mediamarkt 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wil je een gewone of een spiegelreflex?-Marieke- schreef:Ik heb ff een vraagje:
Ik ben opzoek naar een goede digitale, niet mega duur maar ook niet zo'n goedkoop k-ding...
Heeft iemand misschien tips en of aanbevelingen?
Thanks alvast
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik denk een redelijk simpele, toch?
(nee, niet omdat je blond bent
) 
(nee, niet omdat je blond bent

Nu wordt het eng...Luco/Alpine-racer schreef:wil je een gewone of een spiegelreflex?-Marieke- schreef:Ik heb ff een vraagje:
Ik ben opzoek naar een goede digitale, niet mega duur maar ook niet zo'n goedkoop k-ding...
Thanks alvast

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je hebt ook simpele spiegelreflex zoals de canon 350DPaul1916v schreef:Ik denk een redelijk simpele, toch?
(nee, niet omdat je blond bent)
prima camera en met mogelijkheden voor de toekomst en evt andere lenzen enz enz enz of de tegenhanger hiervan van nikon
als je een redelijk goede camera wilt is spiegelreflex beter dan een gewone
-
- Über-Spammer
de dikte van het instructieboekje-Marieke- schreef:Nu wordt het eng...Luco/Alpine-racer schreef:wil je een gewone of een spiegelreflex?-Marieke- schreef:Ik heb ff een vraagje:
Thanks alvastWat is het verschil?
Ik ga er niet mee in de bosjes bij Connie Breukhoven liggenLuco/Alpine-racer schreef:je hebt ook simpele spiegelreflex zoals de canon 350DPaul1916v schreef:Ik denk een redelijk simpele, toch?
(nee, niet omdat je blond bent)
prima camera en met mogelijkheden voor de toekomst en evt andere lenzen enz enz enz of de tegenhanger hiervan van nikon
als je een redelijk goede camera wilt is spiegelreflex beter dan een gewone

Ik ben gek op lezenGabri schreef:de dikte van het instructieboekje-Marieke- schreef:Nu wordt het eng...Luco/Alpine-racer schreef:wil je een gewone of een spiegelreflex?-Marieke- schreef:Ik heb ff een vraagje:
Thanks alvastWat is het verschil?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een luxe gewone is al even duur als een spiegelreflex
ikzelf heb de canon 20 D die is semipro dus dat is ook weer niet nodig
maar als je een paar honderd te besteden heb zou ik voor spiegelreflex kiezen, kan je echt leuk mee spelen hoor qua licht en sluitertijden
voor simpele vakantiekiekjes volstaat een gewone
ikzelf heb de canon 20 D die is semipro dus dat is ook weer niet nodig
maar als je een paar honderd te besteden heb zou ik voor spiegelreflex kiezen, kan je echt leuk mee spelen hoor qua licht en sluitertijden

voor simpele vakantiekiekjes volstaat een gewone
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
idd, ik zat dat ook te overwegen toen, maar voor mij is ie puur voor af en toe leuke foto's te schieten en nou niet echt om vanalles te gaan veranderen aan de instellingen, ding moet gewoon in een keer goed staan

-
- Über-Spammer
heeft de kijkshop wat in de aanbiedingXabre schreef:hoeveel heb je te besteden ?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ook een spiegelreflex heeft een autostand hoorRonnie Detmers schreef:idd, ik zat dat ook te overwegen toen, maar voor mij is ie puur voor af en toe leuke foto's te schieten en nou niet echt om vanalles te gaan veranderen aan de instellingen, ding moet gewoon in een keer goed staan![]()
gebruik ik ook nog steeds 90% van de tijd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
voor goede info zou ik naar een goede fotozaak gaan 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
lama...
Laatst gewijzigd door Gerald op ma 12 dec 2005 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
online of in de fotozaak scheelde mij 70 euro op 1600 euro maar wel veel betere service en voorlichting-Marieke- schreef:Zat ik ook al aan te denken idd...online is toch goedkoperXabre schreef:online kopenMaar eerst die mannetjes in de fotozaak laten rennen
Truste!

Hesselgouda schreef:http://www.nu.nl/news/640846/15/Cel_voo ... eo%29.html
Gelukkig kan de rechter deze humor waarderen![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig?
Net zo goed vastzetten, die idioten.
Kost een kapitaal om daar weer achteraan te gaan.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
helemaal mee eens (alleen jammer dat ze nog steeds dit soort geintjes flikken, je zou toch verwachten dat ze wel eens leren van andermans fouten
)
word je gewoon in de boeien geslagen ofzo omdat je buurjongen een mailtje vanaf jouw pc heeft verstuurd 

't zal je buurjongen maar zijnOmdat Van G. zijn e-mail vanaf een computer van een buurvrouw had verstuurd, werd hij niet direct aangehouden.

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)