ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
bouwkunde gehalte is nogal hoog hier 

Maar de presentatietekeningetjes zien er wel leuk uit in Ketchup. Tenzij ineens iedereen ermee werkt haha!Gabri schreef:bouwkunde gehalte is nogal hoog hier
nouja....Frank M schreef:solidworks is nou niet echt n pakket waar je ff snel een tekening uit tovert. zeker niet in de derde dimensie.

-
leuk om een starwars-film mee te makenMarcoG schreef:Maar de presentatietekeningetjes zien er wel leuk uit in Ketchup. Tenzij ineens iedereen ermee werkt haha!Gabri schreef:bouwkunde gehalte is nogal hoog hierDoe mij maar 3Dviz.

-
- Über-Spammer
autodesk revit wel eens geprobeerd? werkt ook niet onaardigMarcoG schreef:Maar de presentatietekeningetjes zien er wel leuk uit in Ketchup. Tenzij ineens iedereen ermee werkt haha!Gabri schreef:bouwkunde gehalte is nogal hoog hierDoe mij maar 3Dviz.

Met Revit heb ik nog nooit gewerkt, wel gezien bij een buro waar ik eventjes werkte...was iemand mee aan het testen. Uiteindelijk waren ze meer aan het "programmeren" dan tekenen.
Ik teken liever... 

of een kwestie van vluchtgedrag en niet terecht willen staan voor zijn daden....
damn, spring dan van een brug af ofzo
damn, spring dan van een brug af ofzo

-
Hi hi, niets als goeds over je hoor meid.... En anders weet ik wel hoe ik moet aanpassen en/of verwijderen. Heerlijk modder-eten

-
Most users ever online was 305 on 10 Dec 2005 13:47
was er iets die dag?

was er iets die dag?

Zaterdag, slecht weer, voorbereiden op de ALV 

hut tut tut...daar zijn wij voor. Scheiding van bestuur en mod's was t tochWilma schreef:En anders weet ik wel hoe ik moet aanpassen en/of verwijderen. Heerlijk modder-eten![]()
![]()

Ssssssst 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Is vandaag de nationale 'ik pas mijn naam aan' dag? 
@ Ronnie: nu nog lid worden

@ Ronnie: nu nog lid worden

Ben jij familie van abel?
Hoe kunje je naam hier op de site veranderen?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Even een PM sturen naar dennis? of martijn, (opnosdinges)Bart RT schreef:Hoe kunje je naam hier op de site veranderen?
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dennisvr of Riël PMen, die kunnen em voor jou veranderen..
ok thnx 

oh, kheb net riël al pm gestuurd..
Maar die kan het dus nog niet?

Maar die kan het dus nog niet?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Beste Luco Hornsveld,
De afgelopen weken zijn er veel steunbetuigingen en positieve reacties bij ons binnengekomen (ook van grote namen binnen de autosport). De komende 2 weken gaan we proberen afspraken te maken met de A1GP organisatie en het circuitpark Zandvoort.
Het is uiteraard van belang dat we zo veel mogelijk steunbetuigingen hebben.
We zitten nu op bijna(!) 10.000.
Help ons om deze mijlpaal te halen en mail de actie door naar je complete adresboek of gebruik deze link: http://www.a1gptozandvoort.nl/mailvrienden.php
Iedereen die de actie steunt maakt kans op één van de 25 unieke A1GPtoZandvoort T-shirts!
Dit is overigens een éénmalige email, het vervolg van de actie zal te volgen zijn via onze website: http://www.A1GPtoZandvoort.nl
Bedankt namens het hele promoteam!!
A1GPtoZandvoort.nl
kom op mensen doe mee

De afgelopen weken zijn er veel steunbetuigingen en positieve reacties bij ons binnengekomen (ook van grote namen binnen de autosport). De komende 2 weken gaan we proberen afspraken te maken met de A1GP organisatie en het circuitpark Zandvoort.
Het is uiteraard van belang dat we zo veel mogelijk steunbetuigingen hebben.
We zitten nu op bijna(!) 10.000.
Help ons om deze mijlpaal te halen en mail de actie door naar je complete adresboek of gebruik deze link: http://www.a1gptozandvoort.nl/mailvrienden.php
Iedereen die de actie steunt maakt kans op één van de 25 unieke A1GPtoZandvoort T-shirts!
Dit is overigens een éénmalige email, het vervolg van de actie zal te volgen zijn via onze website: http://www.A1GPtoZandvoort.nl
Bedankt namens het hele promoteam!!
A1GPtoZandvoort.nl
kom op mensen doe mee

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dennisvr schreef:Die kan het ook
maar dies langzaam![]()
(geintje Riel)