Eindelijk begin ik dan met mn topic. Ik had het 2 maanden geleden al beloofd aan leon, maar hier is ie dan! Het verhaal:
2 maanden geleden heb ik deze gtt gekocht van leon. Nadat ik er mee naar huis ben gereden (zonder problemen:) heb ik hem meteen geschorst. Langzaam aan wordt het weer iets, maar er moet nog steeds veel gebeuren.
Inmiddels heb ik mn dynamo vervangen, was hard nodig, hij geeft nu weer genoeg stroom. Ik heb een nieuw luchtfilterhuis erop gezet met nieuw filter en niuewe gele mistlampen.
Ook heb ik de dorpel verbreders etc eraf gehaald om te kijken naar de roestduivel, Het valt mee gelukkig. Er zit aan beide kanten een gaatje ter grote van een 1 euro muntje. dus das nog wel ok, wordt binnenkort gelast.
Wat ook binnenkort gelast wordt zijn de roestplekken bij het achterraam. Ik denk dat bij het voorraam een hele nieuwe parafaan komt en een nieuwe voorruit.
Eigenlijk was ik van plan om heel de auto te demonteren en helemaal opnieuw op te bouwen. Maar na een kleine inspectie denk ik dat dat nog niet echt nodig is, ga nu dus stap voor stap dingen vervangen etc.
DIngen die binnenkort gaan gebeuren:
- roest aanpakken
- nieuwe voorruit
- nieuwe motorkapbekleding
- originele phase 2 voorstoel, met rode streepjes (iemand??)
- nieuwe velgen+banden, ligt nu 15 inch onder, wil eigenlijk weer de originele velgen
- nieuwe accu
- nieuwe startmotor ( 56 ampere accu vond ie niet zo leuk doet nu alleen maar klik

- kleppen stellen
Er moet nog wel een stuk meer gebeuren, als ie helemaal klaar is laat ik hem spuiten. Heb nog wel een paar foto''s maar zijn oud, zal ze zo ook ff posten.

Gr. Matthieu