R5 GTT k-tec
vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
]-Ray- schreef:vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
tja kon geen andere handige plaats vinden en dat ie beetje handig zat en aangezien ik dat ding toch niet vaak zal gebruiken denk ik


-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ok, het duizelt me even. Wat heeft een bleedvalve voor zin in deze opstelling? De computer van volvo, regelt de turbo druk enz toch?
Project: GTT Blue Sport
sommige mensen zullen wel denken: heb je hem weer.... maar ik had m op de plek waar het klokje zit (waar jij nu je turbodrukmeter hebt). weg met die meter daar, kraantje daarheen (je rechterhand is als ie niet schakelt in 1 beweging bij de knop), en je turbodrukmeter - weg met die vierkante - naar de A-stijl. of een GTT tellerbak, gaat dat niet?Danny van Duren schreef:]-Ray- schreef:vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
tja kon geen andere handige plaats vinden en dat ie beetje handig zat en aangezien ik dat ding toch niet vaak zal gebruiken denk ikof die mening moet nog veranderen als ik het turbo-gevoel echt leer kennen
maar dit is mijn bescheiden mening

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja wou het klokje uiteindelijk weer trug en turbodruk meter naar de a-stijl of een tellerbak van een gtt maar een gtt heeft elektronische km aandrijving en ik niet-Ray- schreef:sommige mensen zullen wel denken: heb je hem weer.... maar ik had m op de plek waar het klokje zit (waar jij nu je turbodrukmeter hebt). weg met die meter daar, kraantje daarheen (je rechterhand is als ie niet schakelt in 1 beweging bij de knop), en je turbodrukmeter - weg met die vierkante - naar de A-stijl. of een GTT tellerbak, gaat dat niet?Danny van Duren schreef:]-Ray- schreef:vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
tja kon geen andere handige plaats vinden en dat ie beetje handig zat en aangezien ik dat ding toch niet vaak zal gebruiken denk ikof die mening moet nog veranderen als ik het turbo-gevoel echt leer kennen
maar dit is mijn bescheiden mening
weg met dat klokje, je heb toch een horloge om
moet ie alleen niet verscholen zitten onder je jas 


Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
ach zit zo goed en anders kan ik nog altijd zien eerst maareens inrijden en mn gte ebs project ga de eerste tijd niet veel geld meer in mn gte-turbo steken anders krijg ik denk ruzie hier-Ray- schreef:weg met dat klokje, je heb toch een horloge ommoet ie alleen niet verscholen zitten onder je jas

Doe jezelf en de andere hier een plezier; schrijf a.u.b. met hoofdletters en punten!!!
Want ik moet die zinnen van jou echt 3 keer lezen, voordat ik weet wat je bedoelt.
Wat het bleedvalve verhaal op een injectie gestuurd blok betreft. Ik denk dat dat je die wel kan gebruiken, zolang je maar niet boven de, in de computer ingestelde, druk gaat.
Ga je daarboven, dan snapt je computer het niet meer. Dus zolang je je turbodruk wilt terugschroeven is het handig, anders niet.
Want anders heeft die 'rica' (of hoe die ook heet) chip ook geen zin om op hogere drukken te gaan rijden. Je computer regelt het dan toch wel, dus waarom je chip aanpassen?
Maar dat is mijn gedachte, ik weet niet hoe het precies zit.
Want ik moet die zinnen van jou echt 3 keer lezen, voordat ik weet wat je bedoelt.
Wat het bleedvalve verhaal op een injectie gestuurd blok betreft. Ik denk dat dat je die wel kan gebruiken, zolang je maar niet boven de, in de computer ingestelde, druk gaat.
Ga je daarboven, dan snapt je computer het niet meer. Dus zolang je je turbodruk wilt terugschroeven is het handig, anders niet.
Want anders heeft die 'rica' (of hoe die ook heet) chip ook geen zin om op hogere drukken te gaan rijden. Je computer regelt het dan toch wel, dus waarom je chip aanpassen?
Maar dat is mijn gedachte, ik weet niet hoe het precies zit.
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
ben ik nou zo maf of zitten de gaten in de bumper niet op dezelfde hoogte?
vind erg jammer zo
maar voor de rest een leuk stukkie werk !
vind erg jammer zo
maar voor de rest een leuk stukkie werk !
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
dat is niet de bumper van de gte.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ben ik nou zo maf of zitten de gaten in de bumper niet op dezelfde hoogte?
vind erg jammer zo
maar voor de rest een leuk stukkie werk !
die witte bumper gaat dadelijk als mn goede bumper aangepast is weg. En in mijn gte bumper komen geen ronde gaten alleen word dat stuk tossen de mistlampen uitgezaagt

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vananvond gaan we de volgende dingen doen:
gril monteren
voorbumper aanpassen( de orginele)
en moterkap monteren
zodat ik morgen eindelijk de eerste meters kan gaan maken in de GTE-Turbo
gril monteren
voorbumper aanpassen( de orginele)
en moterkap monteren
zodat ik morgen eindelijk de eerste meters kan gaan maken in de GTE-Turbo

-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
loopt hij nu helemaal perfect dan?
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Dat zou ik inderdaad ookal gedaan hebben :d
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja de buurtbewoners hier laten dat ben ik bang niet toe(Hoolie)-Ad schreef:Dat zou ik inderdaad ookal gedaan hebben :d

gaan ze voor je auto liggen dan?
of ketenen ze zich eraan vast?
of ketenen ze zich eraan vast?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Allebei een legale reden om toch meer gas te geven-Ray- schreef:gaan ze voor je auto liggen dan?
of ketenen ze zich eraan vast?
Project: GTT Blue Sport
danny is gewoon een nette jongen!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
de-Ray- schreef:danny is gewoon een nette jongen!

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
-Ray- schreef:danny is gewoon een nette jongen!





net effe gereden zonder Voorbumper maar loopt goed houd alleen af en toe een beetje in
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja als je een stukje rijd rijdt ie perfect alleen het eerste stukje doet ie dat, maar denk dat dat komt omdat ik de lamda verkeerd aangesloten hebBart V schreef:Dan loopt ie dus niet goed
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
\Ralf schreef:was ie al wel warm? of miss vocht ergens?
tja ben net wat meer binnen bebouwdekom gaan rijden en dan word en als ik dan weer wat buiten bewouwdekom rij word het weer beter maar net effe een lamdasignaal tester aan de lamda gehangen maar niks dus denk dat ik de signaal draad verkeerd heb zitten, ik weet welke het bij volvo is maar niet welke draad van de lamda sensor de signaaldraad is.
ik heb die van de gte erin zitten, en daar heb ik 1 zwarte draad en 2 witte,
maar welke is nou het signaaldraad?
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja zoiets dacht ik ook alleen daar gaf ie geen lamda signaal opMenno schreef:zwart is signaal, de beide witten zijn van 't kacheltje.
Als je d'r nie uitkomt gewoon ff een willekeurige monteur vragen, is echt ontzettend basiskennis.
en de lamda-sensor is goed
en bij de volvo heb ik een dikke zwarte en een rood/grijze en een bruine alleen daar weet ik niet de signaaldraad van
(op de rood/grijze komt stroom)
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
net alles weer aangesloten zoals ik had, wil wegrijden niet dus alleen nog maar schokkenDanny van Duren schreef:tja zoiets dacht ik ook alleen daar gaf ie geen lamda signaal opMenno schreef:zwart is signaal, de beide witten zijn van 't kacheltje.
Als je d'r nie uitkomt gewoon ff een willekeurige monteur vragen, is echt ontzettend basiskennis.
en de lamda-sensor is goed
en bij de volvo heb ik een dikke zwarte en een rood/grijze en een bruine alleen daar weet ik niet de signaaldraad van
(op de rood/grijze komt stroom)


iemand kopen?
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
heej tja sorry maar verkoop gaat niet door was net effe zwaar pissig op mn gte, maarja ben nu weer beetje afgekoeld, en tja kan hem beter houden want er zit al te veel geld om hem zo te verkopenMenno schreef:Wat wil je d'r voor hebben? Zonder al die motorrotzooi is ook prima.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
he hallo,
Ik heb ook een 480 turbo erin , bij mij wordt ie ook heet maar dat is normaal (3de streepje), als ik de fan erbij aan doe dan zakt ie al heel snel naar het 2de streepje.op de temp meter lijkt het heel dramatisch, schrok de eerste keer ook
, toen direct de vorige eigenaar opgebeld en het bleek "normaal" te zijn..
Ik heb ook een 480 turbo erin , bij mij wordt ie ook heet maar dat is normaal (3de streepje), als ik de fan erbij aan doe dan zakt ie al heel snel naar het 2de streepje.op de temp meter lijkt het heel dramatisch, schrok de eerste keer ook

B18FT... what else ?
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja dat weet ik maar het inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk worden warmer dan maandag en veekl warmereevvoo schreef:he hallo,
Ik heb ook een 480 turbo erin , bij mij wordt ie ook heet maar dat is normaal (3de streepje), als ik de fan erbij aan doe dan zakt ie al heel snel naar het 2de streepje.op de temp meter lijkt het heel dramatisch, schrok de eerste keer ook, toen direct de vorige eigenaar opgebeld en het bleek "normaal" te zijn..
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vandaag effe met een kennis van mn pa die bij de volvo werkt gebeld, tja die vond het maar raar maar hij wist te vertellen dat ze bij 480T andere brandstofpompen gebruikte (met hogere druk) dan bij
een gewone 1.7 dus mn brandstofpomp kan goed te weinig inspuiten of injectors verstopt daar ergens moest ik gaan zoeken,
maar hij was ook zo vriendelijk om maandag uitgebreide bedradings-schema`s te regelen van injectie en ontstekingssysteem
een gewone 1.7 dus mn brandstofpomp kan goed te weinig inspuiten of injectors verstopt daar ergens moest ik gaan zoeken,
maar hij was ook zo vriendelijk om maandag uitgebreide bedradings-schema`s te regelen van injectie en ontstekingssysteem

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
net weer effe gekekken naar de gte zie ik de slang van de luchtfilter naar turbo bij de turbo eraf liggen erop gezet accu pool er weer op en proefrijden gaat een heel stuk goed en ineens begint ie weer te bokken en te schokken 
