R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
-Ray-
Contacteer:

vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
Immer wieder die verdammte Holländer
Danny van Duren
Car: GTT

-Ray- schreef:vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
]
tja kon geen andere handige plaats vinden en dat ie beetje handig zat en aangezien ik dat ding toch niet vaak zal gebruiken denk ik :p of die mening moet nog veranderen als ik het turbo-gevoel echt leer kennen :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ok, het duizelt me even. Wat heeft een bleedvalve voor zin in deze opstelling? De computer van volvo, regelt de turbo druk enz toch?
-Ray-
Contacteer:

Danny van Duren schreef:
-Ray- schreef:vind je dat nou een handig plekkie voor je kraantje of heb je van die lange armen?
]
tja kon geen andere handige plaats vinden en dat ie beetje handig zat en aangezien ik dat ding toch niet vaak zal gebruiken denk ik :p of die mening moet nog veranderen als ik het turbo-gevoel echt leer kennen :D
sommige mensen zullen wel denken: heb je hem weer.... maar ik had m op de plek waar het klokje zit (waar jij nu je turbodrukmeter hebt). weg met die meter daar, kraantje daarheen (je rechterhand is als ie niet schakelt in 1 beweging bij de knop), en je turbodrukmeter - weg met die vierkante - naar de A-stijl. of een GTT tellerbak, gaat dat niet?

maar dit is mijn bescheiden mening ;)
Danny van Duren

-Ray- schreef:
Danny van Duren schreef:
]
sommige mensen zullen wel denken: heb je hem weer.... maar ik had m op de plek waar het klokje zit (waar jij nu je turbodrukmeter hebt). weg met die meter daar, kraantje daarheen (je rechterhand is als ie niet schakelt in 1 beweging bij de knop), en je turbodrukmeter - weg met die vierkante - naar de A-stijl. of een GTT tellerbak, gaat dat niet?

maar dit is mijn bescheiden mening ;)
tja wou het klokje uiteindelijk weer trug en turbodruk meter naar de a-stijl of een tellerbak van een gtt maar een gtt heeft elektronische km aandrijving en ik niet
-Ray-
Contacteer:

weg met dat klokje, je heb toch een horloge om ;) moet ie alleen niet verscholen zitten onder je jas :p
Danny van Duren

-Ray- schreef:weg met dat klokje, je heb toch een horloge om ;) moet ie alleen niet verscholen zitten onder je jas :p
ach zit zo goed en anders kan ik nog altijd zien eerst maareens inrijden en mn gte ebs project ga de eerste tijd niet veel geld meer in mn gte-turbo steken anders krijg ik denk ruzie hier :D
Rob

Doe jezelf en de andere hier een plezier; schrijf a.u.b. met hoofdletters en punten!!!
Want ik moet die zinnen van jou echt 3 keer lezen, voordat ik weet wat je bedoelt.

Wat het bleedvalve verhaal op een injectie gestuurd blok betreft. Ik denk dat dat je die wel kan gebruiken, zolang je maar niet boven de, in de computer ingestelde, druk gaat.
Ga je daarboven, dan snapt je computer het niet meer. Dus zolang je je turbodruk wilt terugschroeven is het handig, anders niet.
Want anders heeft die 'rica' (of hoe die ook heet) chip ook geen zin om op hogere drukken te gaan rijden. Je computer regelt het dan toch wel, dus waarom je chip aanpassen?
Maar dat is mijn gedachte, ik weet niet hoe het precies zit.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ben ik nou zo maf of zitten de gaten in de bumper niet op dezelfde hoogte?

vind erg jammer zo
maar voor de rest een leuk stukkie werk !
Menno

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ben ik nou zo maf of zitten de gaten in de bumper niet op dezelfde hoogte?
Het één hoeft 't ander niet uit te sluiten :D
rev it like a rental
Danny van Duren

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ben ik nou zo maf of zitten de gaten in de bumper niet op dezelfde hoogte?

vind erg jammer zo
maar voor de rest een leuk stukkie werk !
dat is niet de bumper van de gte.
die witte bumper gaat dadelijk als mn goede bumper aangepast is weg. En in mijn gte bumper komen geen ronde gaten alleen word dat stuk tossen de mistlampen uitgezaagt :p
Danny van Duren

vananvond gaan we de volgende dingen doen:

gril monteren
voorbumper aanpassen( de orginele)
en moterkap monteren

zodat ik morgen eindelijk de eerste meters kan gaan maken in de GTE-Turbo :p
Ad van Haperen
Contacteer:

loopt hij nu helemaal perfect dan?
Steven
Car: M536

Ik zou al mooi een rondje gedaan hebben...

Als ik net de motor heb gemonteerd rijd ik ook zonder schermen, skirts, bumpers, grillen, motorkappen etc. das juist koel 8)
Ad van Haperen
Contacteer:

Dat zou ik inderdaad ookal gedaan hebben :d
Danny van Duren

(Hoolie)-Ad schreef:Dat zou ik inderdaad ookal gedaan hebben :d
tja de buurtbewoners hier laten dat ben ik bang niet toe :(
-Ray-
Contacteer:

gaan ze voor je auto liggen dan?

of ketenen ze zich eraan vast?
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:gaan ze voor je auto liggen dan?

of ketenen ze zich eraan vast?
Allebei een legale reden om toch meer gas te geven :wink:
-Ray-
Contacteer:

danny is gewoon een nette jongen!
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:danny is gewoon een nette jongen!
de O-)
Danny van Duren

-Ray- schreef:danny is gewoon een nette jongen!

:D :D :D :D :D

net effe gereden zonder Voorbumper maar loopt goed houd alleen af en toe een beetje in
Bart V

Dan loopt ie dus niet goed :)
Danny van Duren

Bart V schreef:Dan loopt ie dus niet goed :)
tja als je een stukje rijd rijdt ie perfect alleen het eerste stukje doet ie dat, maar denk dat dat komt omdat ik de lamda verkeerd aangesloten heb
Ralf

was ie al wel warm? of miss vocht ergens?
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Danny van Duren

Ralf schreef:was ie al wel warm? of miss vocht ergens?
\

tja ben net wat meer binnen bebouwdekom gaan rijden en dan word en als ik dan weer wat buiten bewouwdekom rij word het weer beter maar net effe een lamdasignaal tester aan de lamda gehangen maar niks dus denk dat ik de signaal draad verkeerd heb zitten, ik weet welke het bij volvo is maar niet welke draad van de lamda sensor de signaaldraad is.
ik heb die van de gte erin zitten, en daar heb ik 1 zwarte draad en 2 witte,
maar welke is nou het signaaldraad?
Menno

zwart is signaal, de beide witten zijn van 't kacheltje.

Als je d'r nie uitkomt gewoon ff een willekeurige monteur vragen, is echt ontzettend basiskennis.
rev it like a rental
Danny van Duren

Menno schreef:zwart is signaal, de beide witten zijn van 't kacheltje.

Als je d'r nie uitkomt gewoon ff een willekeurige monteur vragen, is echt ontzettend basiskennis.
tja zoiets dacht ik ook alleen daar gaf ie geen lamda signaal op

en de lamda-sensor is goed

en bij de volvo heb ik een dikke zwarte en een rood/grijze en een bruine alleen daar weet ik niet de signaaldraad van

(op de rood/grijze komt stroom)
Danny van Duren

Danny van Duren schreef:
Menno schreef:zwart is signaal, de beide witten zijn van 't kacheltje.

tja zoiets dacht ik ook alleen daar gaf ie geen lamda signaal op

en de lamda-sensor is goed

en bij de volvo heb ik een dikke zwarte en een rood/grijze en een bruine alleen daar weet ik niet de signaaldraad van

(op de rood/grijze komt stroom)
net alles weer aangesloten zoals ik had, wil wegrijden niet dus alleen nog maar schokken :( en alles word ontiegelijk heet (N)

iemand kopen?
Menno

Wat wil je d'r voor hebben? Zonder al die motorrotzooi is ook prima.
rev it like a rental
Danny van Duren

Menno schreef:Wat wil je d'r voor hebben? Zonder al die motorrotzooi is ook prima.
heej tja sorry maar verkoop gaat niet door was net effe zwaar pissig op mn gte, maarja ben nu weer beetje afgekoeld, en tja kan hem beter houden want er zit al te veel geld om hem zo te verkopen
sieger everts
Contacteer:

he hallo,

Ik heb ook een 480 turbo erin , bij mij wordt ie ook heet maar dat is normaal (3de streepje), als ik de fan erbij aan doe dan zakt ie al heel snel naar het 2de streepje.op de temp meter lijkt het heel dramatisch, schrok de eerste keer ook :D , toen direct de vorige eigenaar opgebeld en het bleek "normaal" te zijn..
B18FT... what else ?
Danny van Duren

eevvoo schreef:he hallo,

Ik heb ook een 480 turbo erin , bij mij wordt ie ook heet maar dat is normaal (3de streepje), als ik de fan erbij aan doe dan zakt ie al heel snel naar het 2de streepje.op de temp meter lijkt het heel dramatisch, schrok de eerste keer ook :D , toen direct de vorige eigenaar opgebeld en het bleek "normaal" te zijn..
tja dat weet ik maar het inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk worden warmer dan maandag en veekl warmer
Danny van Duren

vandaag effe met een kennis van mn pa die bij de volvo werkt gebeld, tja die vond het maar raar maar hij wist te vertellen dat ze bij 480T andere brandstofpompen gebruikte (met hogere druk) dan bij
een gewone 1.7 dus mn brandstofpomp kan goed te weinig inspuiten of injectors verstopt daar ergens moest ik gaan zoeken,
maar hij was ook zo vriendelijk om maandag uitgebreide bedradings-schema`s te regelen van injectie en ontstekingssysteem :D
Danny van Duren

net weer effe gekekken naar de gte zie ik de slang van de luchtfilter naar turbo bij de turbo eraf liggen erop gezet accu pool er weer op en proefrijden gaat een heel stuk goed en ineens begint ie weer te bokken en te schokken :(
Steven
Car: M536

In de sloot met dat ding....

Wat nou :( ? Hij doet het goed alleen heeft ie nog ff wat kinderziektes, als je je door zoiets kleins al uit het veld laat slaan...
Plaats reactie