jammer van die pontiac, wat een lelijk front hadden ze erin gehangen zo'n ding moet je in orginele staat herstellen, en wat is die birkut een ongelooflijke doos zeg
Xabre schreef:jammer van die pontiac, wat een lelijk front hadden ze erin gehangen zo'n ding moet je in orginele staat herstellen, en wat is die birkut een ongelooflijke doos zeg
vond het ook nauwelijks lijken op K.I.T.T. en een lelijk front, precies wat ik dacht
beetje jammer idd. had er meer van verwacht.
Laatst gewijzigd door Edward op vr 9 dec 2005 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Volgens mij doet Euromaster het wel,zijn tot 16.00u open,nemen tot 15.00 werk aan meestal.
Fokkerstraat 40
2722 NK Zoetermeer
079-3415554
Waag er eens een belletje aan,goeie service daar,en prijzen niks meer als kwikfit o.i.d.
Ik heb i.i.g. heel goede ervaring met Euromaster in Alphen a/d rijn
Florus schreef:Volgens mij doet Euromaster het wel,zijn tot 16.00u open,nemen tot 15.00 werk aan meestal.
Fokkerstraat 40
2722 NK Zoetermeer
079-3415554
Waag er eens een belletje aan,goeie service daar,en prijzen niks meer als kwikfit o.i.d.
Ik heb i.i.g. heel goede ervaring met Euromaster in Alphen a/d rijn
Thx! heb suus ff laten bellen:
suus zegt:
ok... ik ben f bellen
suus zegt:
hmz... het zit ons ook niet mee... mannetje was niet zo vrolijk, zn apparatuur heeft het net begeven
Ben ik heeeeeeeeel de dag bezig geweest om het op tijd af te krijgen, kom je bij dat bedrijf.. uhh je auto is te laag.. jaaa hallo hij is amper tot niet verlaagd... kut-bedrijf jezus!!
Ik post dit berichtje even voor Renault Maniac, aangezien hij niet meer op forum kan posten.
Hij rijdt een Clio V6, en op RDW zag ik dat ie geen apk had en iemand van het forum zag dat ie nog te koop stond op een site.
Nou is het volgende, hij rijdt die V6, apk had ie erop, maar was niet afgemeld (hiervoor kreeg die ook een brief van de RDW) fout van die dealer, waarom die nog op de site stond, weet ie niet, geen verklaring voor, dat ie niet in Zwolle was komt omdat zijn moeder erg slecht ligt in het ziekenhuis, waarom post ik dit, omdat ik begonnen ben in zijn topic over die apk en hij dus nog niet kan posten. Hoop dat het zo weer goed gedraaid is en dat evt de slechte posts uit zijn topic kunnen worden verwijderd, waardoor die weer een normaal project topic krijft.