Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Tom schreef:je hebt mij nog nooit horen vertellen dat mijn willi super snel is oid. Voor een willi is de mijne niets bijzonders namelijk. Ik heb alleen zelf ruim 2 jaar GTT gereden en redelijk wat op gereden met GTT en GTE's en weet dat je daar flink wat aan moet verprutsen wil je een GTT op hogere druk bij houden (die houd ik namelijk met mijn standaard willi ook absoluut niet bij)
ik zeg ook standaard gtt :lol:
en er zullen altijd weer snellere zijn :lol:
maar een gte met andere inlaat en uitlaatlijn en ecu van een 19 dacht ik dat het was
levert dus gewoon 120 pk
dus is die ook ongeveer net zo snel

ja ga je aan de druk van de gtt schroeven zit je boven de 120 :p
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom
Moderator
Car: MB

zij zegt "geen standaard turbo"
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:zij zegt "geen standaard turbo"
ok :lol: mmm ging ff fout
Robert-Jan

Zet een standaard GT Turbo naast een standaard GTE en die GTE wordt gewoon zoek gereden, das een ding wat zeker is.

Een GTE met wat veranderingen zou een ''standaard'' GT Turbo het moeilijk kunnen maken maar is geen eerlijke strijd
VLK Groep
Chris@R5

ECU van welke 19 dan :S ? Moet toch de 1.7mpi zijn dan? Die levert toch hetzelfde als in de gte?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Chris@R5 schreef:ECU van welke 19 dan :S ? Moet toch de 1.7mpi zijn dan? Die levert toch hetzelfde als in de gte?
weet ik niet precies chris :lol: :lol:
weet alleen dat erwin de in en uitlaatlijn heeft van een volvo en een andere ecu (dacht van de 19 maar kan ook volvo zijn?) en dat die onze gtt in standaard configuratie voorbijkomt
Daniël W.
Car: 5TL-T

*sigh*
echt weer een welles nietes spelletje :p

ben het wel eens met RJ, wat mij betreft, als je aan je motortje gaat sleutelen, zijn *all bets off*. Maar zet iig geen std. auto tegen std. auto...standaard GTT is gewoon sneller als std. GTE, en hoever je GTE is gekieteld, zal er altijd een GTT zijn die sneller is. Alhoewel, :worship: respect voor snellere modded gte's (met de org. 1.7). Zie je iig niet vaak 8)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Chris@R5

Luco/Alpine-racer schreef:
Chris@R5 schreef:ECU van welke 19 dan :S ? Moet toch de 1.7mpi zijn dan? Die levert toch hetzelfde als in de gte?
weet ik niet precies chris :lol: :lol:
weet alleen dat erwin de in en uitlaatlijn heeft van een volvo en een andere ecu (dacht van de 19 maar kan ook volvo zijn?) en dat die onze gtt in standaard configuratie voorbijkomt
Achja vind het hele verhaal niet zo boeiend. Net als velen al zeggen: Als het niet standaard meer is blijft het toch een groot-, groter-, grootst-verhaal.
Mijn GTE doet nog lekker tuftuf (nouja straks dan wel weer) en dat vind ik prima zo. Lekker euro 95 tanken en nog leuk trek en sjouw werk onder de kap ook :wink:
5gt8vturbo

Ralf schreef:
mijn (S) (S) waren om het verhaal van jeannette
echt weer super bullshit dit, hoe kan je in godsnaam oordelen over een auto waar je
1 nog nooit mee heb gesport
2 nog nooit heb meegereden

ik weet namelijk dat jeanette d`r auto zeker wel een gtt kan bij blijven en misschien wel voor blijft, dit omdat d`r auto in tip top conditie is, en de meeste "getunede"gtt`s nog steeds afgetrapt zijn omdat ze een oude motor hebben of turbo of turbo slangen en intercooler. ze heeft al behoorlijk wat mensen te kijk gezet met haar op keneteken 1.1 sl en dan praat ik auto boven de 2.0liter.

Als jij zeker weet dat je het aan kan zo ik het eens proberen om tegen haar te sporten ik weet zeker dat zij de kans niet laat liggen.
Ralf

ze zegt een GT met opgeschroefde druk tegen GTE met paat aanpassingen..
wil best tegen r sporten hoor, alleen rijdt ik met standaard druk..
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
5gt8vturbo

jeannette sport vaak zat tegen mijn turbo en die rijdt op bijna 1 bar met nieuwe motor, nieuwe turbo en dan blijft ze echt niet ver achter(ze blijft het wel hoor :p )ik heb "getunede" auto`s verder achter gelaten :lol:

en de meeste zullen het nu nog steeds niet geloven of zeggen dat mijn auto niet goed is :~ , maar dat zal je altijd blijven houden totdat we ze tegen komen bij het stoplicht. zoiets zal nooit op een forum gesetteld kunnen worden dat moet op het asfalt.
Ralf

5gt8vturbo schreef:jeannette sport vaak zat tegen mijn turbo en die rijdt op bijna 1 bar met nieuwe motor, nieuwe turbo en dan blijft ze echt niet ver achter(ze blijft het wel hoor :p )ik heb "getunede" auto`s verder achter gelaten :lol:
jeannette klok schreef:mijn gte gaat een gtt al bij 110km voorbij,en dan heb ik het niet over een standaard turbo
Spreekt elkaar beetje tegen.. maar ik wou het hier bij laten want iedereen zegt dat het niet klopt, en dan je dan alleen mij quote is een beetje raar..
Laatst gewijzigd door Ralf op do 8 dec 2005 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno

zegt allemaal meer over een gt-turbo dan over een GTE, imho.
rev it like a rental
CChris

sja zit maar 1 echte remedie op denk ik.........raap een std gtt en een aangepaste gtt en de gte van jeanette bij elkaar en racen met die hap :beer: ben je in 1 keer van alle geneuzel af :D én is er wat leuks om naar te kijken (ik vind streetraces altijd wel lagge namelijk)
R 5 Convertible Rulezz
5gt8vturbo

@ralf: ik val je er echt niet op aan hoor het is het algemeen geschreven alleen die (S) dingen vond ik een beetje onzin

en hoezo spreken wij elkaar tegen dan? er staat volgens mij niet bij jeanette ik blijf de niet standaard turbo van pascal (5gt8vturbo) voor? of lees ik er nou over heen?
Ralf

oke, jij hebt een niet std. turbo, en zegt dat je r voor blijft..
zij zegt, ik ga een niet std. turbo bij 110 voorbij.. dat spreekt elkaar toch tegen of niet?
Ralf

maarja wat de fack ook eigenlijk.. turbo boost is toch priceless
5gt8vturbo

is jou standaard turbo dan het zelfde als ik mijn turbo standaard maak?
hebben wij dan de zelfde sprint tijden, ronde tijden etc,
kom op zeg niet alle auto`s zijn toch hetzelfde.

er rijden in spijkenisse meer turbo`s rond dan die van mij. Van mij wint ze het niet maar van een andere misschien wel.
maarja wat de fack ook eigenlijk.. turbo boost is toch priceless
:worship: :beer:
Ralf

:beer:

mag ik eigenlijk vandaag niet maarja :wink:
Plaats reactie