Ben er dus waarschijnlijk wel bij

vrijdag avond moet de kopp echt wel klaar zijn hoor...Paul1916v schreef:Ben er dus NIET..vrijdagavond gaat de koppeling vervangen worden, of in ieder geval een begin gemaakt..
Jij ook alRalf schreef: en ben vanmorgen bloed laten prikken, omdat ze denken dat ik pfeiffer heb..
Heb t ook niet op bloedprikken..heb dat onderzoek jaar geleden ook gehad..had geen pfeiffer, maar was ook altijd moe, en nog steeds vaak..Ralf schreef:echt k#t is dat.. ik kan tegen de goorste (?) zooi maar als ik een naald in me krijg knijp ik um toch wel ff, zeker als je je al zo slap voelt
Ik krijg hem vrijdag alRalf schreef:das ook zo ja.. alleen vervelend dat het een week gaat duren voor je die hebt..
Het is niet anders, hoop alleen dat ik niks hebMonica schreef:Haha, naalden![]()
![]()
hmmz.. raar, miss ik morgen al? ze zeiden niets, btje raar hoe moet je dan weten wanneer je kan bellenRobert-Jan schreef:Ik krijg hem vrijdag alRalf schreef:das ook zo ja.. alleen vervelend dat het een week gaat duren voor je die hebt..
Lekker heMonica schreef:Haha, naalden![]()
![]()
Morgen weer vrijwillig bloed afgevenLekker een kwartier aan dat apparaat hangen
succes kerel!!Ralf schreef:nou het is geen pfeiffer, 'alleen' die keelontsteking aan 2 kanten.. maarja ben al wel maanden erg vermoeid, dus morgen zoiezo naar de dokter.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekut.
Westen is hetGabri schreef:beterschap daar in het zuiden van nederland dan maar
Midden ookWilma schreef:Westen is hetGabri schreef:beterschap daar in het zuiden van nederland dan maar![]()
Maar voor jou is alles zuiden zeker?