Catologusprijs Renault 5 GTE
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dat kan je toch gewoon op http://www.autoweek.nl opzoeken in de carbase volgens mij?
.edit: Oeps, niet dus....
.edit: Oeps, niet dus....

Laatst gewijzigd door paulvanrooij op di 29 nov 2005 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Is hier in NL niet geleverd.
Moeilijk te achterhalen wat ie hier gekost zou hebben.
Moeilijk te achterhalen wat ie hier gekost zou hebben.
bestaat er geen duitse carbase?
IN zwitserland:
CHF 18'690
kostte ie 12.000 euro daar.
Voor invoeren reken op 500 euro.
CHF 18'690
kostte ie 12.000 euro daar.
Voor invoeren reken op 500 euro.
mijn GTE staat ook gewoon als GTE op mijn kentekenbewijs, dus is ie ook zo geregistreed
Het kan zeker als GTE, moet je even over lullen bij de RDW.
Als GTX issie goedkoper denk ik aangezien de catalogusprijs van een GTX aanzienlijk lager is. Dat maakte 10 jaar geleden nog wel uit, tegenwoordig niet veel meer
Als GTX issie goedkoper denk ik aangezien de catalogusprijs van een GTX aanzienlijk lager is. Dat maakte 10 jaar geleden nog wel uit, tegenwoordig niet veel meer

-
bij mij staat hij gewoon als "5 GTX" op papier, 815kg
ik heb gehoord dat sommigen (zoals hierboven gemeld) 'm als GTE op papier hebben staan, maar volgens mij is daarvan dan ook 't gewicht hoger (ik weet niet of je dan in een hogere schaal valt voor wegenbelasting) en 't aantal pk's die op papier staan vermeld ook, ik weet niet of dit voor verzekering ook scheelt??
edit, catalogusprijs van m'n GTE (/GTX) voor de verzekering was: 11150euro geloof ik
ik heb gehoord dat sommigen (zoals hierboven gemeld) 'm als GTE op papier hebben staan, maar volgens mij is daarvan dan ook 't gewicht hoger (ik weet niet of je dan in een hogere schaal valt voor wegenbelasting) en 't aantal pk's die op papier staan vermeld ook, ik weet niet of dit voor verzekering ook scheelt??
edit, catalogusprijs van m'n GTE (/GTX) voor de verzekering was: 11150euro geloof ik
Zat ik in de buurt 

-
- Car: GTT
mijn dagelijkse gte staat als BC40S op kenteken en mn sloop GTe staat als c405 op kenteken 

-
bedoel je als chassisnummer ofzo??Danny van Duren schreef:mijn dagelijkse gte staat als BC40S op kenteken en mn sloop GTe staat als c405 op kenteken
Bij type auto denk ik..
Bij mn oude clio had ik ook een code staan inplaats van het type..
Dat was trouwens ook een ingevoerde
Bij mn oude clio had ik ook een code staan inplaats van het type..
Dat was trouwens ook een ingevoerde
-
ooh okay, bij mij staat er "Merk=Renault" en "Type= 5 GTX"
-
GTE (Sjoerd) schreef:bedoel je als chassisnummer ofzo??Danny van Duren schreef:mijn dagelijkse gte staat als BC40S op kenteken en mn sloop GTe staat als c405 op kenteken
tja foutje van rdw want het moet zijn GTE of C409, en niet gtx want dan mag er alleen een 1.7carb of monopoint inliggen want dat is in gtx alleen geleverd. tunen mag niet of moet opgegeven bij verzekkering kijk maar in je verzekeringspolis

zowel gt turbo als gte kostten in Duitsland in 1988 21490 Mark, dus in Nederland zou deze gekost hebben 34425,- Gulden gelijk de 5gt turbo in dat jaar.sock schreef:Beste forummers, wie kan mij vertellen wat een renault 5 gte (vroeger) nieuw kostte? Oftewel wat was de catalogusprijs van een renault 5 gte?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Officieel is er in Duitlslang toch nooit een GTT geleverd? En daar de GTE voor in de plaats gekomen?pierre schreef:zowel gt turbo als gte kostten in Duitsland in 1988 21490 Mark, dus in Nederland zou deze gekost hebben 34425,- Gulden gelijk de 5gt turbo in dat jaarsock schreef:Beste forummers, wie kan mij vertellen wat een renault 5 gte (vroeger) nieuw kostte? Oftewel wat was de catalogusprijs van een renault 5 gte?
Project: GTT Blue Sport
-
in het begin alleen de gtepierre schreef:zowel 5gt turbo als 5gte waren gewoon leverbaar in 1988 in Duitsland.
-
tja ik weet het maar het is een orginele gte aan het typenplaatje te ze zien en heeft ook een gte voorfront, want dat is op 1 heel klein puntje andersRob schreef:C405 is de Renault Super5 GT Turbo. Dus dat denk ik dat zowiezo niet klopt voor het invoeren.Danny van Duren schreef:mijn dagelijkse gte staat als BC40S op kenteken
en mn sloop GTe staat als c405 op kenteken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Juist andersom....eerst de GT...... de GTE kwam omdat de GT niet "schoon"genoeg was ( geen kat enz)Danny van Duren schreef:in het begin alleen de gtepierre schreef:zowel 5gt turbo als 5gte waren gewoon leverbaar in 1988 in Duitsland.
-
oeps foutjejochem de haas schreef:Juist andersom....eerst de GT...... de GTE kwam omdat de GT niet "schoon"genoeg was ( geen kat enz)Danny van Duren schreef:in het begin alleen de gtepierre schreef:zowel 5gt turbo als 5gte waren gewoon leverbaar in 1988 in Duitsland.

-
sorry?? wat dan?Danny van Duren schreef:tja ik weet het maar het is een orginele gte aan het typenplaatje te ze zien en heeft ook een gte voorfront, want dat is op 1 heel klein puntje andersRob schreef:C405 is de Renault Super5 GT Turbo. Dus dat denk ik dat zowiezo niet klopt voor het invoeren.Danny van Duren schreef:mijn dagelijkse gte staat als BC40S op kenteken
(motorcode begint wel met C409 trouwens bij me
-
moter code is f3n als goed is bij gte en type c409GTE (Sjoerd) schreef:sorry?? wat dan?Danny van Duren schreef:tja ik weet het maar het is een orginele gte aan het typenplaatje te ze zien en heeft ook een gte voorfront, want dat is op 1 heel klein puntje andersRob schreef:C405 is de Renault Super5 GT Turbo. Dus dat denk ik dat zowiezo niet klopt voor het invoeren.Danny van Duren schreef:mijn dagelijkse gte staat als BC40S op kenteken
(motorcode begint wel met C409 trouwens bij me)
maar in het vor front bij een gte zit als gioed is bij links koplamp in de buurt een rond gat met daarvoor een ijzer plaatje gepopt, en bij een gtt zit dit gat er niet
-
- Contacteer:
mijne is ook gewoon ingevoerd als GTX, voor zover ik weet zijn de meeste GTE's dat.
-
jup klopt, en ja, bedoelde chassisnummer ipv motorcodeDanny van Duren schreef:moter code is f3n als goed is bij gte en type c409GTE (Sjoerd) schreef: sorry?? wat dan?
(motorcode begint wel met C409 trouwens bij me)
maar in het vor front bij een gte zit als gioed is bij links koplamp in de buurt een rond gat met daarvoor een ijzer plaatje gepopt, en bij een gtt zit dit gat er niet