ACT: Het weer
Vanmorgen in de regen vertrokken naar Essen (dld), daar in de middag wat telefoontjes enzo gehad van: de pleures is hier in nl losgebroken (vooral op de wegen).
Wij dachten nog, zal wel mee vallen... Eenmaal in nederland aangekomen bleek er toch wat sneeuw te zijn gevallen, en t wat drukker was op de weg
En er zou dus heel veel file zijn, maar gelukkig niet bij ons (wel viel me op dat op de tegenliggende baan op de A12 de hele rit file was
), enige stukje file dat we hadden was nog in Essen 
Wij dachten nog, zal wel mee vallen... Eenmaal in nederland aangekomen bleek er toch wat sneeuw te zijn gevallen, en t wat drukker was op de weg

En er zou dus heel veel file zijn, maar gelukkig niet bij ons (wel viel me op dat op de tegenliggende baan op de A12 de hele rit file was

-
Vandaag super weer gehad. Alleen 's avonds een klein sneeuwbuitje.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
we hebben in het noorden helemaal geen last van gehad,
en het sneeuwt nu een klein beetje
en het sneeuwt nu een klein beetje
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Pffff t lijkt wel of het hier nu weer overnieuw begint
Toen strax sneeuwde het een klein beetje, en het begint nu weer steeds harder te sneeuwen, en de pak van gister ligt er nog..
Nu maar hopen dat ik vanacht nie op mn bek ga, alsk met mn fietsje van de kroeg af kom

Toen strax sneeuwde het een klein beetje, en het begint nu weer steeds harder te sneeuwen, en de pak van gister ligt er nog..
Nu maar hopen dat ik vanacht nie op mn bek ga, alsk met mn fietsje van de kroeg af kom

nergens last van gehad qwa sneeuw !
alleen vanacht een plaatselijke sneeuwbui op mn navel!

alleen vanacht een plaatselijke sneeuwbui op mn navel!

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Het weer is hier alles behalve prettig
Jacco kan erover meepraten (als hij zo eindelijk thuis is, nadat hij gister om 12.00 uur thuis is vertrokken)
Hij heeft maar liefst 6 uur over gedaan om van Zutphen naar mijn huisje te komen (wat je normaal in een half uur doet). Naar zijn huis rijden doorrijden van af Zutphen was al helemaal geen doen. Vandaar dat hotel Monica graag haar diensten inzette

Jacco kan erover meepraten (als hij zo eindelijk thuis is, nadat hij gister om 12.00 uur thuis is vertrokken)
Hij heeft maar liefst 6 uur over gedaan om van Zutphen naar mijn huisje te komen (wat je normaal in een half uur doet). Naar zijn huis rijden doorrijden van af Zutphen was al helemaal geen doen. Vandaar dat hotel Monica graag haar diensten inzette

zow wat ie allemaal niet voor je over heeft!Monica schreef:Het weer is hier alles behalve prettig![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Monica schreef:6 uur

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Denk dat jij ook niet graag in je auto zou willen slapenRonnie B. schreef: zow wat ie allemaal niet voor je over heeft!

Hij kon kiezen om bij mij te slapen of dat hij door naar huis zo gaan, maar dan was hij ook misschien het dubbele zo lang onderweg geweest.
nee niet bepaaldt nee,daar knap je niet van op!Monica schreef:Denk dat jij ook niet graag in je auto zou willen slapenRonnie B. schreef: zow wat ie allemaal niet voor je over heeft!![]()
Hij kon kiezen om bij mij te slapen of dat hij door naar huis zo gaan, maar dan was hij ook misschien het dubbele zo lang onderweg geweest.

-
- Contacteer:
hier ook op het moment. Net wel ff een flinke plensbui maar dat was maar voor korte duur
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Noord-Hollandse kust is nog steeds sneeuwvrij.
Valt me trouwens wel op hoe zielig we zijn in dit landje. D'r is duidelijk geen nieuws dat ze opeens met dit soort dingen komen:
'Windstoten met orkaankracht van 180 km/h'
Dit is op zee gemeten op 10 meter hoogte en guess what, dat is elk jaar.
En een beetje sneeuw, gelijk allemaal wegen afgesloten en overal een dozijn ongelukken. Hoe denk je dat dit elk jaar in Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/etc. allemaal gaat?
Zo zie je maar hoe kwetsbaar wij Nederlanders zijn.
Valt me trouwens wel op hoe zielig we zijn in dit landje. D'r is duidelijk geen nieuws dat ze opeens met dit soort dingen komen:
'Windstoten met orkaankracht van 180 km/h'
Dit is op zee gemeten op 10 meter hoogte en guess what, dat is elk jaar.
En een beetje sneeuw, gelijk allemaal wegen afgesloten en overal een dozijn ongelukken. Hoe denk je dat dit elk jaar in Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/etc. allemaal gaat?
Zo zie je maar hoe kwetsbaar wij Nederlanders zijn.
Ik weet niet of jij enig idee hebt hoe het er hier aan toe is gegaan??
Wij zijn er gewoon niet op ingesteld en de overheid al helemaal niet. Iedereen verrekt het om winterbanden onder zijn auto te monteren, mensen weigeren hun snelheid te matigen bij regen en sneeuw...

Alsof je op de sneeuw veel profijt hebt van je winterbanden 
Gewoon lekker rustig rijden.
Ik moet zeggen, ik genoot gister echt van dat onthaaste karakter. Lekker met 30 over de 80km weg, beetje om je heen kijken, dat wit met de gele schijn van de straatverlichting heeft wel wat pitoresque's niet?
Chiiiiill

Gewoon lekker rustig rijden.
Ik moet zeggen, ik genoot gister echt van dat onthaaste karakter. Lekker met 30 over de 80km weg, beetje om je heen kijken, dat wit met de gele schijn van de straatverlichting heeft wel wat pitoresque's niet?

Chiiiiill

Das precies wat ik bedoel Merijn...Merijn schreef:Ik weet niet of jij enig idee hebt hoe het er hier aan toe is gegaan??Wij zijn er gewoon niet op ingesteld en de overheid al helemaal niet. Iedereen verrekt het om winterbanden onder zijn auto te monteren, mensen weigeren hun snelheid te matigen bij regen en sneeuw...
Ze reden gisteravond toch langzaam zat op de A59.Merijn schreef:Ik weet niet of jij enig idee hebt hoe het er hier aan toe is gegaan??Wij zijn er gewoon niet op ingesteld en de overheid al helemaal niet. Iedereen verrekt het om winterbanden onder zijn auto te monteren, mensen weigeren hun snelheid te matigen bij regen en sneeuw...

Je kan het ook overdrijven door met je auto 40-50 te gaan rijden als de vrachtwagens je in gaan halen met 60-70.
Daarachter rijdt dan nog iemand in een Charade met een pesthumeur 70-80.

Er zat veel verschil in per kilometer, het ene gedeelte reed ik 50 en he andere gedeelte 90.
Het was maar net hoe de weg erbij lag.
En ik was al vijf en een half uur onderweg van m'n werk, dus ik wilde wel eens thuis wat gaan eten en onder de douche.
Ik heb ook 50 in z'n 3 gereden en bij plankgas gingen de wielen niet vaak spinnen, dus echt glad was het niet. Zeker niet als je ziet dat ik 91 paarden heb.
Het was maar net hoe de weg erbij lag.
En ik was al vijf en een half uur onderweg van m'n werk, dus ik wilde wel eens thuis wat gaan eten en onder de douche.

Ik heb ook 50 in z'n 3 gereden en bij plankgas gingen de wielen niet vaak spinnen, dus echt glad was het niet. Zeker niet als je ziet dat ik 91 paarden heb.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
op de A 15 was een ijsplaat zelfs in 4wieldrive bij minste gas spinnende wielen
een maal in de verse sneeuw is het erg leuk spelen
wel pas om 11 uur thuis gisteranavond en om 5 uur vertrokken uit spijkcity
bij knooppunt gorinchem was het afgesloten, te glad om te rijden, eerst strooien en schuiven
een maal in de verse sneeuw is het erg leuk spelen

wel pas om 11 uur thuis gisteranavond en om 5 uur vertrokken uit spijkcity

bij knooppunt gorinchem was het afgesloten, te glad om te rijden, eerst strooien en schuiven

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hier ook een tak van iemand zijn boom uit de tuin, je kan er niet meer langs, maar die flikker ruimt niks op, is te lui dat die uit zijn ogen kijktMerijn schreef:Ik heb gisteren ook 2 keer vastgestaan en hier in de straat zijn van alle bomen de dikke takken afgebroken.
ja zijn vrouw slaan daar is die niet te lui voor

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
in zijn reet rammen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Net mezelf uit lopen sloven om t pad een beetje sneeuwvrij te maken..net klaar, begint het weer te sneeuwen hier..