is er geen haynes voor twingo-topics
ACT: Twingo I
-
Gabri van der Veen
- Über-Spammer
dennis doe er toch eindelijk iets aan 
Hier es ff bijposten:
@ Stefan: Gefeliciteerd met je Twingo
Waar blijven de foto's? 
@ Hans: Gave velgen
Maar dat wist je al 
Zou jammer zijn als het geen beste kwaliteit is
@ Madtraxx: Oud type Twingo neem ik aan?
Ik geloof dat groter als 10 cm niet past, maar hang me er niet aan op
Haal de oude speaker met houder er gewoon ff uit, is niet zoveel werk en je kunt het gelijk zien
Ik had er 100W 10cm van Pioneer inzitten
Achter zitten er van die torentjes boven de wielkast, zijn origineel iets van 45 W?
Maat weet ik niet...
Beste is om ff de hoedenplank aan te passen

Er zijn ook complete soundboards (schrijf ik dat goed?) te koop voor de Twingo, maar ook voor het oude type???
@ Stefan: Gefeliciteerd met je Twingo
@ Hans: Gave velgen
Zou jammer zijn als het geen beste kwaliteit is
@ Madtraxx: Oud type Twingo neem ik aan?
Ik geloof dat groter als 10 cm niet past, maar hang me er niet aan op
Haal de oude speaker met houder er gewoon ff uit, is niet zoveel werk en je kunt het gelijk zien
Ik had er 100W 10cm van Pioneer inzitten
Achter zitten er van die torentjes boven de wielkast, zijn origineel iets van 45 W?
Beste is om ff de hoedenplank aan te passen
Er zijn ook complete soundboards (schrijf ik dat goed?) te koop voor de Twingo, maar ook voor het oude type???
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Er zijn ook wel wat imitatieartikelen op de markt 
Wat ik weet is dat RSL topvelgen levert, die van mij waren redelijk oud maar zijn harstikke mooi gebleven.
Dat van die plastic schroefjes is ook niet waar, ik had er toch echt ijzeren in. Bovendien kun je daar vanalles indraaien wat je leuk vind.
Trouwens, ik zou toch niet voor 6j gaan maar voor 7 of 8j, je velgbed is met 6j wat klein
maar dan komen deze velgen naar mijn mening niet tot hun recht.
Wat ik weet is dat RSL topvelgen levert, die van mij waren redelijk oud maar zijn harstikke mooi gebleven.
Dat van die plastic schroefjes is ook niet waar, ik had er toch echt ijzeren in. Bovendien kun je daar vanalles indraaien wat je leuk vind.
Trouwens, ik zou toch niet voor 6j gaan maar voor 7 of 8j, je velgbed is met 6j wat klein
Jazeker, gewoon 8J achter en 7J voor.Riël schreef:Er zijn ook wel wat imitatieartikelen op de markt
Trouwens, ik zou toch niet voor 6j gaan maar voor 7 of 8j, je velgbed is met 6j wat kleinmaar dan komen deze velgen naar mijn mening niet tot hun recht.
Dat staat echt dik
Riël schreef:Er zijn ook wel wat imitatieartikelen op de markt
Trouwens, ik zou toch niet voor 6j gaan maar voor 7 of 8j, je velgbed is met 6j wat kleinmaar dan komen deze velgen naar mijn mening niet tot hun recht.
foto's??? en moeten je wielkasten dan uitgerolt worden want hij is dan toch behoorlijk dik????
-
Edward
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Gisteravond reed ik van het werk naar huis, en ben ik even de grens overgedoken om goedkoop te tanken.
Toen ik stond te tanken kwam er een Twingo met redelijk lawaai aangescheurd, redelijk uitgebouwd.
Zaten een paar jongens in van rond de 20 ofzo. Heb ze een RTC weggeefsticker gegeven, even een praatje gemaakt (in m'n beste Duits
) en ze zouden even op de site komen kijken, ze hadden het ook over naar de meetings gaan enzo 
Toen ik stond te tanken kwam er een Twingo met redelijk lawaai aangescheurd, redelijk uitgebouwd.
Zaten een paar jongens in van rond de 20 ofzo. Heb ze een RTC weggeefsticker gegeven, even een praatje gemaakt (in m'n beste Duits
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
Twingo_maarten
Heb die idd ook al eens in Vlaardingen zien rijden. Is jaren terug zo geleverd door renault dorzo als een actiepakket. Best een aardige auto. Woon je ook in Vlaardingen?
-
Twingo_maarten
ah owkee vandaar!
-
Twingo_maarten
-
twingoboy20
madtraxx schreef:rijd jij in een beetje een donker blauwe? die aardig aan een wasbeurtje toe is?Twingo_maarten schreef:ah owkee vandaar!
Kan zijn dat je mij hebt gezien.
Ik rij in een redelijk uitgebouwde paars/blauwe twingo haha die inderdaad een wasbeurt kan gebruiken.
Ligt eraan waar je hem hebt gezien ?
Foto van deze auto is te vinden op de site van automaxx
onder de button me and my ride en dan twingoboy
Groeten
-
Twingo_maarten
Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
ergens in een smal straatje in vlaardingen zag ik een donkerblauw paarsige staan, redelijk wat aan gedaan wel netjes maar woei wat vies
wat vinden jullie trouwens van de standaard antenne? Ik heb vandaag een nieuwe kenwood headunit gekocht ter vervanging van een oud pest ding maar vind ontvangst niet jofel (was het ook al niet met de oude). Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad?
wat vinden jullie trouwens van de standaard antenne? Ik heb vandaag een nieuwe kenwood headunit gekocht ter vervanging van een oud pest ding maar vind ontvangst niet jofel (was het ook al niet met de oude). Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad?
Op dezelfde plaats als origineel lijkt me, dus op de spiegelmadtraxx schreef:waar heb je deze precies geplaatst?Ron(nie) schreef:Ik heb een klein antennetje, ongveer 30 cm en evt uitschuifbaar, ontvangst is erg goed, gekocht bij Autostyle..
Blauwe Twingo?Twingo_maarten schreef:Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
Volgens mij heeft de zus van Edwin dat namelijk zo
(Sorry zus van Edwin, maar ben slecht met namen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dat klopt, de strakke klep is nog in de maakJacco Twingi schreef:Blauwe Twingo?Twingo_maarten schreef:Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
Volgens mij heeft de zus van Edwin dat namelijk zo![]()
(Sorry zus van Edwin, maar ben slecht met namen)
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Moet je niet opletten dat heel je twingo niet wegwaait?

p.s. tijd voor een projecttopic misschien?
p.s. tijd voor een projecttopic misschien?
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ok..
Leek me juist leuk om te zien hoe je ermee bezig bent
maar zo kan t ook idd 
(en weer ff de pagina gefixt
)
Leek me juist leuk om te zien hoe je ermee bezig bent
(en weer ff de pagina gefixt
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Idd, gewoon op de originele plaats.madtraxx schreef:waar heb je deze precies geplaatst?Ron(nie) schreef:Ik heb een klein antennetje, ongveer 30 cm en evt uitschuifbaar, ontvangst is erg goed, gekocht bij Autostyle..
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb je foto's van je zus dr Twingo?? Is dat die gene met spatbordverbreders (die ben ik wel eens tegen gekomen op het forum) Mooi wagentjeEdwin16v schreef:Dat klopt, de strakke klep is nog in de maakJacco Twingi schreef:Blauwe Twingo?Twingo_maarten schreef:Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
Volgens mij heeft de zus van Edwin dat namelijk zo![]()
(Sorry zus van Edwin, maar ben slecht met namen)
Inmiddels de oude centreerringen uit laten boren en ze passen perfect. Net met de sneeuwval ff buiten staan sleutelen en ze zitten eronder! Alleen bleek na 3m rijden dat ook voor mij dat handremkabel verhaal van toepassing is. Helaas geen tijd meer om dat vandaag te doen, maar hopelijk een minder bar weekend voor de boeg. Handremkabel zit rechtsachter ofnie? Daar kwam tenminste 't schuur/piepende geluid vandaan...
p.s: foto's als er geen 10cm sneeuw op mijn twingo ligt
p.s: foto's als er geen 10cm sneeuw op mijn twingo ligt