is er geen haynes voor twingo-topics

Jazeker, gewoon 8J achter en 7J voor.Riël schreef:Er zijn ook wel wat imitatieartikelen op de markt
Wat ik weet is dat RSL topvelgen levert, die van mij waren redelijk oud maar zijn harstikke mooi gebleven.
Dat van die plastic schroefjes is ook niet waar, ik had er toch echt ijzeren in. Bovendien kun je daar vanalles indraaien wat je leuk vind.
Trouwens, ik zou toch niet voor 6j gaan maar voor 7 of 8j, je velgbed is met 6j wat kleinmaar dan komen deze velgen naar mijn mening niet tot hun recht.
Riël schreef:Er zijn ook wel wat imitatieartikelen op de markt
Wat ik weet is dat RSL topvelgen levert, die van mij waren redelijk oud maar zijn harstikke mooi gebleven.
Dat van die plastic schroefjes is ook niet waar, ik had er toch echt ijzeren in. Bovendien kun je daar vanalles indraaien wat je leuk vind.
Trouwens, ik zou toch niet voor 6j gaan maar voor 7 of 8j, je velgbed is met 6j wat kleinmaar dan komen deze velgen naar mijn mening niet tot hun recht.
madtraxx schreef:rijd jij in een beetje een donker blauwe? die aardig aan een wasbeurtje toe is?Twingo_maarten schreef:ah owkee vandaar!
Op dezelfde plaats als origineel lijkt me, dus op de spiegelmadtraxx schreef:waar heb je deze precies geplaatst?Ron(nie) schreef:Ik heb een klein antennetje, ongveer 30 cm en evt uitschuifbaar, ontvangst is erg goed, gekocht bij Autostyle..
Blauwe Twingo?Twingo_maarten schreef:Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
Dat klopt, de strakke klep is nog in de maakJacco Twingi schreef:Blauwe Twingo?Twingo_maarten schreef:Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
Volgens mij heeft de zus van Edwin dat namelijk zo![]()
(Sorry zus van Edwin, maar ben slecht met namen)
Idd, gewoon op de originele plaats.madtraxx schreef:waar heb je deze precies geplaatst?Ron(nie) schreef:Ik heb een klein antennetje, ongveer 30 cm en evt uitschuifbaar, ontvangst is erg goed, gekocht bij Autostyle..
Heb je foto's van je zus dr Twingo?? Is dat die gene met spatbordverbreders (die ben ik wel eens tegen gekomen op het forum) Mooi wagentjeEdwin16v schreef:Dat klopt, de strakke klep is nog in de maakJacco Twingi schreef:Blauwe Twingo?Twingo_maarten schreef:Heb jij toevallig de kentekenplaat in de achterbumper maar je achterklep niet strak?
Volgens mij heeft de zus van Edwin dat namelijk zo![]()
(Sorry zus van Edwin, maar ben slecht met namen)