Vanmiddag rond 17:00 uur op de Marnixlaan in Utrecht.
Voor rood verkeerslicht stond achter me zilvergrijze Clio RS, ph. 2 of 3. Ik trok 'm bij groen even vol open en gast volgde braaf. Nog even afgeremd en ik kreeg een duimpie. Natuurlijk terug gegeven. Was denk ik niemand van hier maar was wel
hier in bangkok in thailand al een grijze 1916v gezien zag er wel grappig uit. em een normale 19 als taxi uitvoering, maar voor de rest geen renault te bekennen. alleen maar toyota,kia,enz enz enz
Bordeaux rode Ph II clio I RSi. Gouden wieltjes en gouden rtc stickers op de deuren net onder de stootstrip. Hadden de auto pas een dag of 2 a 3. Was t nodige werk aaan zei die vent...
Van wie issie geweest? Nummerplaat weet ik niet meer...
Bordeaux rode Ph II clio I RSi. Gouden wieltjes en gouden rtc stickers op de deuren net onder de stootstrip. Hadden de auto pas een dag of 2 a 3. Was t nodige werk aaan zei die vent...
Kent iemand deze clio toevallig?
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/leden ... 561035.jpg[/img]
Heeft iemand bij ons in het dorp sinds kort in z'n bezit, zitten gouden RTC stickers op, misschien van een bekende van hier?
ARNO16V schreef:Kent iemand deze clio toevallig?
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/leden ... 561035.jpg[/img]
Heeft iemand bij ons in het dorp sinds kort in z'n bezit, zitten gouden RTC stickers op, misschien van een bekende van hier?
zonet gespot (ongeveer kwart voor 4) op de A7 ter hoogte van drachten. Bij de nieuwe fietsbrug;
een rode renault clio 1. Volgens mij een 16v.
Hij hong echt flink in de kont. Of hij was zo verlaagd
Kenteken was zoiets als: zg-sg-56 maar dat weet ik niet meer zeker.
een twingo die ook op de meeting in vuren was, vanmiddag op de A15 richting arnhem/nijmegen zeg maar... volgens mij die van oertwingo, zat een vrouw wacht t stuur:
le mouton noir (sandy) schreef:maandag jinkatjuh op de a16 richting brabant, hoorde je
die zware hoorn nie?
Maandag is mn auto alleen richting de sportschool er terug geweest.
Dinsdag ga ik iedere morgen naar Brabant toe, was t toen niet?
En een zware hoorn horen? Nee, ik was op vol volume muziek aan het luisteren