Florus' Blauwe 5gt turbo
jah blokje beweegt best veel, ik heb wel eens een rondje gereden zonder kap, stond er van te kijken hoeveel mijn blok bewoog, en jah al mijn motorsteunen waren nog goed.
als je het bewegen van de motor wilt tegen gaan kan je natuurlijk ook een aantal verstevigde motorsteunen monteren.
KLIK
als je het bewegen van de motor wilt tegen gaan kan je natuurlijk ook een aantal verstevigde motorsteunen monteren.
KLIK
R5GTT. Drive it like you stole it
Jah, ik heb over de dynamo ook express een rubberbocht lopen en wat dingen zo platgebogen dat ie daar een beetje kan bewegen, en bewegen doet ie.
Voor de dynamo heb je alleen een kortere snaar als ie helemaal uit de uiterste stand strak staat, als ie al halverwege strak staat krijg je er met geen mogelijkheid een kortere op, ben ik al eens mee bezig geweest.
Verder is er een veel mooiere oplossing voor die plastic elbow, zal em ff opsnorren, moment.
En humphose, sja... ik vinnem niet zo nodig, zeker als je zorgt dattie met het blok kan meebewegen haalt ie de flexibiliteit uit de rubber bochten
Voor de dynamo heb je alleen een kortere snaar als ie helemaal uit de uiterste stand strak staat, als ie al halverwege strak staat krijg je er met geen mogelijkheid een kortere op, ben ik al eens mee bezig geweest.
Verder is er een veel mooiere oplossing voor die plastic elbow, zal em ff opsnorren, moment.
En humphose, sja... ik vinnem niet zo nodig, zeker als je zorgt dattie met het blok kan meebewegen haalt ie de flexibiliteit uit de rubber bochten

Dit is ook wel een aardige oplossing voor dat plastic geval.
Hij is van een Renault 11 en is als het goed is nog leverbaar bij de dealer. Het nummer staat erop
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... inlaat.jpg[/img]

Hij is van een Renault 11 en is als het goed is nog leverbaar bij de dealer. Het nummer staat erop
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... inlaat.jpg[/img]
dat aluminium is vaak erg dik en kan je zo even zelf schroefdraad in tappen.
nippels er in draaien en klaar!!
alu natuurlijk wel even polijsten voor het bling bling efect!!
ik denk dat veel mensen hier iets aan gaan hebben weg met dat plastic ding.
nippels er in draaien en klaar!!
alu natuurlijk wel even polijsten voor het bling bling efect!!
ik denk dat veel mensen hier iets aan gaan hebben weg met dat plastic ding.
[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f117.jpg[/img]
GRRRR..........
Vandaag de zijschermen gemonteerd,en bezig met de spatbordverbreders,vandaar ook ff de koplampen en de bumper erop gezet om te kijken of alles een beetje sluit,moet ook nog ff de plek v/d oliekoeler bepalen dus ook de gril maar ffies erop gezet
GRRRR..........

Vandaag de zijschermen gemonteerd,en bezig met de spatbordverbreders,vandaar ook ff de koplampen en de bumper erop gezet om te kijken of alles een beetje sluit,moet ook nog ff de plek v/d oliekoeler bepalen dus ook de gril maar ffies erop gezet

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Erg vet
(Y)(Y)

heel heel heel heel.. heeel vet

ik vind alles goed aan die auto, echt waar. alleen de velgen kan ik het nog niet mee eens worden. misschien als ie dik verlaagd staat?
Immer wieder die verdammte Holländer
hier nog iemand!! damn...-Ray- schreef:ik vind alles goed aan die auto, echt waar. alleen de velgen kan ik het nog niet mee eens worden. misschien als ie dik verlaagd staat?

Hier kunnen veel mensen alleen maar van dromen...

Thanks voor de reactie's
Ben er zelf ook erg blij mee
,kost wel heeeeeeeeel veel tijd,energie,en nog meer geld
,maar ben wel superblij met het resultaat,ga zo eens ff kijken achter,hoe het is met m'n "kindje"
Zit nog wel te twijfelen,of ik wel of niet iets voor de I.C. moet doen?,vind het zo als ie nu is het mooiste,maarja als ie straks lek is of beschadigd wordt ik ook niet vrolijk denk ik
,dus ben eigenlijk verplicht om er gaas voor te doen !

Ben er zelf ook erg blij mee

Zit nog wel te twijfelen,of ik wel of niet iets voor de I.C. moet doen?,vind het zo als ie nu is het mooiste,maarja als ie straks lek is of beschadigd wordt ik ook niet vrolijk denk ik

-
- Contacteer:
Misschien eens aan Jeroen (Boneless) vragen wat zijn ervaring is? zijn IC zit toch ook zonder iets ervoor in de bumper?
-
- Contacteer:
Dat artikel in Auto & Tuning had t over een Forge Intercooler..dus ging er eigenlijk vanuit dat die in de bumpert zat..

Das de koelradiateur voor de chargecooler die in de bump zit bij Jeroen.
Gewoon zonder gaas laten dat ding, zolang je geen Luco-style bumperkleven gaat bedrijven, valt dat heus wel mee hoor.
En die dingen zijn gemaakt om achter de bump te hangen, dus lekslaan gebeurt echt niet zo snel. Het ding wordt hooguit lelijk na een tijdje, maja je rijd er tochnie elke dag mee.
Gewoon zonder gaas laten dat ding, zolang je geen Luco-style bumperkleven gaat bedrijven, valt dat heus wel mee hoor.
En die dingen zijn gemaakt om achter de bump te hangen, dus lekslaan gebeurt echt niet zo snel. Het ding wordt hooguit lelijk na een tijdje, maja je rijd er tochnie elke dag mee.
twas ook een algemene vraag
dit staat idd het mooist, maar zou wel zonde zijn als met een tijdje de IC niet meer om aan te zien is...
...dat wordt dan op zondag met een precisie-schroevendraaiertje lamellen openvouwen
Maar als er wordt gezegd dat het wel kan.... dan zal 't wel loslopen

dit staat idd het mooist, maar zou wel zonde zijn als met een tijdje de IC niet meer om aan te zien is...
...dat wordt dan op zondag met een precisie-schroevendraaiertje lamellen openvouwen

Maar als er wordt gezegd dat het wel kan.... dan zal 't wel loslopen

Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ziet er
uit Florus met die bumper + IC.
p.s.
Zag/las ik dat de carb. van een 11 wel leverbaar was met gietijzeren pijp ??

p.s.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
heb je goed gezien moet je alleen aansluitingen maken voor die kleine slangenArie van de Hoek schreef:Ziet eruit Florus met die bumper + IC.
p.s.
VLK Groep
-
- Contacteer:
nee joh gewoon op cup stand
overbodige troep weg
overbodige troep weg