http://www.rtoc.org/members/member.asp?memberid=11625
Dit is dus mij gt, die heb ik nu 3 jaar en de 3de motor.
De 1ste was er al snel door omdat er verkeerde bougies inzatten en na 50km was er een vierkante cm uit de kop. Motor kompleet naar de haaien.
2de blok: hebben we gemaakt met zuigers van k-tec en de koppaking enz... ok ff een dikke bestelling in engeland en dan komt alles wel in orde. Toen de zuigers aankwamen bleek dat er uit 3 van de 4 oliekeerringen stukjes uit waren. Een geluk dat de man die hem maakte wel wist waar hij mee bezig was. Pfffffff mij zin ging al over. Toch heb ik 1.5jaar met dit blok gereden en toen was het tijd voor het grote werk.
3de blok: het plan was van naar engeland te gaan en daar een yellow spec engine te laten steken van bb tuning. Een paar maanden voor ik dit allemaal wou gaan doen kom ik de mannen van mbarperformance tegen op een meeting. ff een praatje gedaan en toen ben ik alles rond het blok beginnen te verzamelen: oliekoeler, 2.5inch uitlaat, waterinjectie,... Als ik alles had moet ik maar eens langskomen en dan gingen we eens praten over hoe en wat. Begin dit jaar was het zover, alles besteld (stuk goedkoper als bb voor hetzelfde). Nu al met de wagen naar Frankrijk gereden voor 20jaar gtturbo. En 6 keer gaan sprinten. Brustem, zolder, lommel, assen (was rtc ook) Na de laatste 2 keer is de wagen perfekt afgesteld. Heb nu al 2 sprints op 2.5 bar mogen rijden en al 146km/u op 200meter en een beste tijd van 8.8. Van 0 tot 100 doe ik tussen de 4.8 en 5sec. Ik heb ook wel veel veranderd en raad dit niemand aan met een standaard gt.
mvg
seger
** Topictitel aangepast **