RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic
ben uiteraard geen ruziezoeker, kon het alleen niet hebben dat jij zonder argumenten zei
dat een williams mij druit vlamt...ik vond het verschil van 120 naar 200 km/u toch echt minimaal
ik had voor de meeting gezegd dat ik wel is wilde weten wrom sommige mensen beweerde dat een 16v helemaal nix voorsteld in vergelijking met een williams...
en ik vind ut gewoon reuze meevallen, ik praat uiteraard over me eigen 16v..
dat een williams mij druit vlamt...ik vond het verschil van 120 naar 200 km/u toch echt minimaal
ik had voor de meeting gezegd dat ik wel is wilde weten wrom sommige mensen beweerde dat een 16v helemaal nix voorsteld in vergelijking met een williams...
en ik vind ut gewoon reuze meevallen, ik praat uiteraard over me eigen 16v..
Ik heb in beide gereden (Marcel's Willie is mijn ex) en durf toch wel te beweren dat ik weet waarover ik praat... En dan zeg ik: een 16V is leuk, maar niet te vergelijken met een Williams. Op papier scheelt het niks, maar in de praktijk is het een ander verhaal... Ze zijn gewoon een stuk sterker en rijden fijner. Zelfs een aardig opgefokte 1.8 16V (Rob's ex-blok) trok mij er echt niet uit. Het scheelde aan het eind niet veel meer, maar daar is aardig wat werk voor gedaan.
khad me raam open, dat compenseert dat dan weerwillow schreef:volgens mij meng je jezelf in dit geouwehoer zonder dat je daar goede argumenten voor hebt... maargoed ik kom jou nog wel een keer tegen in leiden ofzo..Robert-Jan schreef:Is goed, ben dat jong toch zatdennisvr schreef:Hallo, mag het weer wat gezelliger? Danku..
ik ken het gewoon niet hebben dat iemand ff komt zeggen dat ik niet veel trager was dan marcel b, hij reed tenslotte met 200 km/u vlak achter me, neem aan dat ie ook wel een slip stream meepakte
einde discussie

je hebt helemaal gelijk man, maar ik snap niet waarom sommige andere mensen het zo goed weten allemaal, terwijl ze niet eens mijn auto kennenChris schreef:Willow, waarom maak je je zo druk man? Het gaat er toch om wat jij van je auto vind! Kan jou de rest nou schelen!

-
idd bij de 200 is het veschil niet zo groot maar vanuit stilstand heeft een willy gewoon voordeel van het grotere koppel
.

VLK Groep
-
- Contacteer:
Die van mij gaat het hardststststs 

-
das 1 ding wat zeker is zowel een willy als de 16V flink eruit gereden die Peetpeter5GTTurbo schreef:Die van mij gaat het hardststststs

VLK Groep
-
Ik ken jou auto wel en moet zeggen is echt een hele mooie 16Vwillow schreef:je hebt helemaal gelijk man, maar ik snap niet waarom sommige andere mensen het zo goed weten allemaal, terwijl ze niet eens mijn auto kennenChris schreef:Willow, waarom maak je je zo druk man? Het gaat er toch om wat jij van je auto vind! Kan jou de rest nou schelen!

VLK Groep
-
VLK Groep
-
- Contacteer:
Bladerd je verf nou af op je bumper 

-
Dat heb je goed gezienpeter5GTTurbo schreef:Bladerd je verf nou af op je bumper

VLK Groep
haha maargoed joh eerste autootje...denk bij de volgende toch ook wel aan een turbo, blijf het toch fantastisch vinden..
maarja toch aardig van je robert jan, dat je nog aardige dingen over mijn clio kan zeggen haha
ik wens jullie allen een fijn weekend, en tot de volgende meeting!!
groetjes
maarja toch aardig van je robert jan, dat je nog aardige dingen over mijn clio kan zeggen haha
ik wens jullie allen een fijn weekend, en tot de volgende meeting!!
groetjes
-
- Contacteer:
Geen wedstrijdje dan ???willow schreef: ik wens jullie allen een fijn weekend, en tot de volgende meeting!!
groetjes

-
- Über-Spammer
volgend jaar vast wel weer, laat het wel een aantal weken van tevoren weten zodat de meesten er een weekendje friesland aantoe kunnen voegenMerijn schreef: Maar goed, wanneer is er weer een sprintwedstrijdje in Drachten?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Lijkt me gezellig 

drachten, lijkt me wel is leuk om te kijken... maar tis hier vandaan zo'n gruwelijk pesteind..
maar weer ff w8en tot het ram festival in rotterdam, was afg jaar ook fantastisch met die bloedsnelle wagens allemaal
ik herinner me nog steeds een grietje met dr subaru, dat ding was ook ech gruwelijk snel
maar weer ff w8en tot het ram festival in rotterdam, was afg jaar ook fantastisch met die bloedsnelle wagens allemaal
ik herinner me nog steeds een grietje met dr subaru, dat ding was ook ech gruwelijk snel

-
- Über-Spammer
daarom ook weekendjewillow schreef:drachten, lijkt me wel is leuk om te kijken... maar tis hier vandaan zo'n gruwelijk pesteind..

-
Die heb ik wel eens in Drachten zien rijden. Totdat ze de tijdwaarneming aan gort reed. Daarna nooit weer gezien.willow schreef: ik herinner me nog steeds een grietje met dr subaru, dat ding was ook ech gruwelijk snel

haha serieusMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Die heb ik wel eens in Drachten zien rijden. Totdat ze de tijdwaarneming aan gort reed. Daarna nooit weer gezien.willow schreef: ik herinner me nog steeds een grietje met dr subaru, dat ding was ook ech gruwelijk snel![]()

-
Mwoah........ Viel wel mee.willow schreef:haha serieusMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Die heb ik wel eens in Drachten zien rijden. Totdat ze de tijdwaarneming aan gort reed. Daarna nooit weer gezien.willow schreef: ik herinner me nog steeds een grietje met dr subaru, dat ding was ook ech gruwelijk snel![]()
maar voordat ze dat deed was ze best snel toch???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ForeverYoung schreef:diesels jarobclio16V schreef:Nou, er zijn toch genoeg turbo auto's die niet vooruit te branden zijn.![]()
Euh daar zal je raar van opkijken ....tegenwoordig word je door zo'n roet ding weg getrokken ( of je moet in elk geval goed je best doen om hem voor te blijven....)
-
- Contacteer:
wilde het net zeggenjochem de haas schreef:ForeverYoung schreef:diesels jarobclio16V schreef:Nou, er zijn toch genoeg turbo auto's die niet vooruit te branden zijn.![]()
Euh daar zal je raar van opkijken ....tegenwoordig word je door zo'n roet ding weg getrokken ( of je moet in elk geval goed je best doen om hem voor te blijven....)

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Dan nog, kun je het wel met een korreltje zout nemen die tdi'tjes...ik vind het nog knap om met een 18 jaar oude, 1,4 8 kleppertje van een paar duizend euro zo'n mooi fijne G0lf IV of V tdi van 25K weg te blazen, of zelfs alleen bij te kunnen houdenMike (spitsoor) schreef:wilde het net zeggenjochem de haas schreef:ForeverYoung schreef:diesels jarobclio16V schreef:Nou, er zijn toch genoeg turbo auto's die niet vooruit te branden zijn.![]()
Euh daar zal je raar van opkijken ....tegenwoordig word je door zo'n roet ding weg getrokken ( of je moet in elk geval goed je best doen om hem voor te blijven....)![]()

Sja leg er een gelijkwaardige auto naast en die vieze stink dingen leggen het altijd wel af...

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik rij nu dagelijks die zelf ontbrander, veel verschillende dingen, merken en motoren.
Maar in sommige: Damn, daar zit toch een koppel in!
Maar in sommige: Damn, daar zit toch een koppel in!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Och, ze lijken snel.jochem de haas schreef:ForeverYoung schreef:diesels jarobclio16V schreef:Nou, er zijn toch genoeg turbo auto's die niet vooruit te branden zijn.![]()
Een gelijkwaardige benzineversie blijft sneller. Stinkdiesels

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wel de juiste brandstof erin gooien heErik Olijnsma schreef:ik rij nu dagelijks die zelf ontbrander, veel verschillende dingen, merken en motoren.
!

-
- Contacteer:

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853