tien minuten later bij takenhofplein in nijmegen richting matrixx een megane I Ph I zilvergrijs, 2.0 16V, blerpijp eronder. nog ff soort van sprintje getrokken...haha..gas bleef weer hangen, die dude vond t prachtig
De Onbekende Renault.
rond tien uur op de A50 thv van de A325 richting Apeldoorn een rode clio 16V van Armee Francaise??? kenteken weet ik ff niet meer, had t btje laat in de gaten. Zat een enorme sticker op de achterruit van Smith&Wesson 
tien minuten later bij takenhofplein in nijmegen richting matrixx een megane I Ph I zilvergrijs, 2.0 16V, blerpijp eronder. nog ff soort van sprintje getrokken...haha..gas bleef weer hangen, die dude vond t prachtig
-
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Wie was diegene in de blauwe Clio RS phase 3 die ik inhaalde op de ring van Zwolle na de meeting? Je ging er bij Zwolle Noord ergens af. Ik (19 16v) reed verder richting Groningen.
-
Erik Olijnsma
- Über-Spammer
- Contacteer:
op de Ring van Groningen bij de Martinihal
Blauwe 19 16v Chamade
ZN-02-TH, iemand van 30-35 in een origineel lijkende 16v, incl de orig. velgen
Blauwe 19 16v Chamade
ZN-02-TH, iemand van 30-35 in een origineel lijkende 16v, incl de orig. velgen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gistermiddag in Eindhoven, rond een uur of 4 smiddags.
Een zilvere Clio, met een flinke race bumper eronder, is van iemand hier op het forum meen ik(heb hem hier wel eens gezien)
Een zilvere Clio, met een flinke race bumper eronder, is van iemand hier op het forum meen ik(heb hem hier wel eens gezien)
-
Arnoud, hier niet actief, wel op het RTG forumChris@R5 schreef:Voor het station van Groningen CS:
Zwarte R5 GTT met witte motorkap met booskijkers ingelast á la Catrinus.
Zag er slecht uit. Grote raamband Renault Team Groningen
hadden bart en ik ook al opgemerkt, is Merijn V.MartijnG schreef:Gisteren in Arnhem:
Grijze Renault 21 Turbo
Kenteken 03-RG nogwat
Meer zag ik niet, hij kwam EN van de andere kant van de weg EN hij reed veel te hard
EDIT:
dat zeg ik...JEROEN V.
Jeroen V schreef:Dat is de mijne, @ bart heb je toevallig nog een 19 subframe liggen?Haas schreef:die kwam me tegemoet ja! vet ding zeg..nog ff geknippert met me lampies, maar geen reactie. Zal wel door dat schraal 5je van me komenBart V schreef:Vandaag rond 10:30, een grijze 21 Turbo, reed achterlangs bij de HTS-A in Arnhem. Strak ding, met een mooie pshhh erin. Iemand van hier?
Zie nu dat het een 5-deurs isMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Arnoud, hier niet actief, wel op het RTG forumChris@R5 schreef:Voor het station van Groningen CS:
gisteren rond 1100 uur op de A9 afslag rottepolderplein een williams, kenteken NZ-NS nogwat. RTC stickers op de zijruitjes.
wie?
wie?
Immer wieder die verdammte Holländer
Dan zal t deze geweest zijn? NZ-NB-29 anders zou t een nieuwe moeten zijn...-Ray- schreef:gisteren rond 1100 uur op de A9 afslag rottepolderplein een williams, kenteken NZ-NS nogwat. RTC stickers op de zijruitjes.
wie?
ja zou zomaar kunnen
Immer wieder die verdammte Holländer
Mijn oude autoIvo8hoven schreef:Net in de Dynamostraat Rotterdam Zuid:
Clio 1.8 16V
ZR-96-XL
Blue Sport metallic
Speedline Schoepenvelgen
Lexuslook a.lichten, en een dikke pijp eronder.
Mooi ding om te zien, bekende...?
-
Frits Clio 16v
Vanmiddag in Arnhem een zwarte R19 16v ph.2, geparkeerd aan de Cronjestraat.
Sportuitlaatje en een luchtslang vanaf de voorbumper (mistlichtgat), voor de rest standaard.
Kenteken FJ-HD-63.
Vreemd alleen dat hij volgens de RDW groen is, zag er toch echt zwart uit...
Gr, Frits.
Sportuitlaatje en een luchtslang vanaf de voorbumper (mistlichtgat), voor de rest standaard.
Kenteken FJ-HD-63.
Vreemd alleen dat hij volgens de RDW groen is, zag er toch echt zwart uit...
Gr, Frits.
Jaaaaa arnoudje. Die heeft mijn motorkap gekocht. Deze 5 word nu leuk aangepakt (overspuiten en andere motor) Ze zijn goed bezig bij onze teamChris@R5 schreef:Voor het station van Groningen CS:
Gistermiddag rond 3 uur in Amstelveen op de kruizing sportlaan/groenelaan een clio williams kenteken HB-PN-73
Heb verder weinig kunnen zien aan het ding, ik zat bellend op de fiets op de rest van het verkeer te letten
Er zat trouwens een meneer met blond redelijk lang haar en een stropdas in... iemand bekend?
Heb verder weinig kunnen zien aan het ding, ik zat bellend op de fiets op de rest van het verkeer te letten
Er zat trouwens een meneer met blond redelijk lang haar en een stropdas in... iemand bekend?
Laatst gewijzigd door Bientje op do 17 nov 2005 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanmorgen op de Lammenschansweg in Leiden gespot: Clio RS zilver met kenteken 18-FD-NF, mooie auto alleen zonde van de deuk in de achterklep 
Was dat een donkergrijze met ongespoten kap (van cat gekocht) en een 5 deurs met gtt uitbouw, dan is ie van Arnoud das ook de enigste met die omschrijving die z'n raamband kan hebben.Chris@R5 schreef:Voor het station van Groningen CS:
Moet je hier ook niet vragen maar op onze eigen site
turbo powerrrrrrrr
MartijnG schreef:Gisteren in Arnhem:
Grijze Renault 21 Turbo
Kenteken 03-RG nogwat
Meer zag ik niet, hij kwam EN van de andere kant van de weg EN hij reed veel te hard
gast, ik rijd nooit te hard
-
elmotheelk (Eric)
- Contacteer:
Jee, ik ben gespot! Heb jou niet gezien?!? En dank voor je complimentje.Edwin16v schreef:Vanmorgen op de Lammenschansweg in Leiden gespot: Clio RS zilver met kenteken 18-FD-NF, mooie auto alleen zonde van de deuk in de achterklep
O, en die deuk:
elmotheelk (Eric) schreef:Godver. Eergisteren door een of ander mallot in de file van achter aangereden. Gelukkig niet te veel schade en het wordt vergoed natuurlijk.
Maar goed, wat k wil weten. kent iemand een goede (Renault) schadebedrijf/dealer in regio Leiden? Ik ga normaal altijd naar Van Marwijk Leiden, perfect daar, maar het schadebedrijf waar zij hem heen sturen heeft pas 5 december weer plek! Moet wel een Schadegarant bedrijf zijn.
-
Gabri van der Veen
- Über-Spammer
vanmorgen tussen Oenkerk en Giekerk (friese namen bespaar ik jullie) een zilver grijze clio Rs ph2 of 3
vanmiddag bij E10 een bordeaux rode clio rsi met grote Emperor audio raamband
-
le mouton noir (sandy)
- Contacteer:
gespot licht blauwe r5 gtt
bij waterbedrijf evides aan
de baanhoekweg in dordrecht
bij waterbedrijf evides aan
de baanhoekweg in dordrecht
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wie was diegene in de blauwe Clio RS phase 3 die ik inhaalde op de ring van Zwolle na de meeting? Je ging er bij Zwolle Noord ergens af. Ik (19 16v) reed verder richting Groningen.
Dat was ik (Mr. X/Remco). Hoezo? Ben trouwens een collega van Ronald/Ronald1916V. Via hem hoorde ik van de RTC Jaarafsluitingsmeeting en ben zodoende ook even komen kijken.
-
Kreeg ik later op MSN van Ronald te horen ja.Mr. X schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wie was diegene in de blauwe Clio RS phase 3 die ik inhaalde op de ring van Zwolle na de meeting? Je ging er bij Zwolle Noord ergens af. Ik (19 16v) reed verder richting Groningen.
Dat was ik (Mr. X/Remco). Hoezo? Ben trouwens een collega van Ronald/Ronald1916V. Via hem hoorde ik van de RTC Jaarafsluitingsmeeting en ben zodoende ook even komen kijken.
Mooi auto hoor heb je.
Die van emperor is deze volgens mij http://www.emperor-audio.nl/ of het is klioshaker hier op het forum, misschien ook wel dezelfde personenGabri schreef:vanmorgen tussen Oenkerk en Giekerk (friese namen bespaar ik jullie) een zilver grijze clio Rs ph2 of 3
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Een week of 3 geleden (ja I know, lang geleden) Stond op een zondag (koopzondag) deze 5 GTT op het parkeerdak van winkelcentrum Leidschenhage. Ken iemand m? Ik vond de kleur zooooo stoer!
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b372/ ... o-0020.jpg[/img]
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b372/ ... o-0020.jpg[/img]
Die staat volgens mij te koop op speurders die gtt
krijg nou tieten! Inderdaad! Beetje jammer dat ik geen rijbewijs heb....
-
Gabri van der Veen
- Über-Spammer
de rsi is van zn broerFoeke schreef:Die van emperor is deze volgens mij http://www.emperor-audio.nl/ of het is klioshaker hier op het forum, misschien ook wel dezelfde personenGabri schreef: vanmiddag bij E10 een bordeaux rode clio rsi met grote Emperor audio raamband