rond tien uur op de A50 thv van de A325 richting Apeldoorn een rode clio 16V van Armee Francaise??? kenteken weet ik ff niet meer, had t btje laat in de gaten. Zat een enorme sticker op de achterruit van Smith&Wesson
tien minuten later bij takenhofplein in nijmegen richting matrixx een megane I Ph I zilvergrijs, 2.0 16V, blerpijp eronder. nog ff soort van sprintje getrokken...haha..gas bleef weer hangen, die dude vond t prachtig
Wie was diegene in de blauwe Clio RS phase 3 die ik inhaalde op de ring van Zwolle na de meeting? Je ging er bij Zwolle Noord ergens af. Ik (19 16v) reed verder richting Groningen.
Voor het station van Groningen CS:
Zwarte R5 GTT met witte motorkap met booskijkers ingelast á la Catrinus.
Zag er slecht uit. Grote raamband Renault Team Groningen
Gistermiddag in Eindhoven, rond een uur of 4 smiddags.
Een zilvere Clio, met een flinke race bumper eronder, is van iemand hier op het forum meen ik(heb hem hier wel eens gezien)
Chris@R5 schreef:Voor het station van Groningen CS:
Meer zag ik niet, hij kwam EN van de andere kant van de weg EN hij reed veel te hard
hadden bart en ik ook al opgemerkt, is Merijn V.
EDIT:
dat zeg ik...JEROEN V.
Jeroen V schreef:
Haas schreef:
Bart V schreef:Vandaag rond 10:30, een grijze 21 Turbo, reed achterlangs bij de HTS-A in Arnhem. Strak ding, met een mooie pshhh erin. Iemand van hier?
die kwam me tegemoet ja! vet ding zeg..nog ff geknippert met me lampies, maar geen reactie. Zal wel door dat schraal 5je van me komen
Dat is de mijne, @ bart heb je toevallig nog een 19 subframe liggen?
Vanmiddag in Arnhem een zwarte R19 16v ph.2, geparkeerd aan de Cronjestraat.
Sportuitlaatje en een luchtslang vanaf de voorbumper (mistlichtgat), voor de rest standaard.
Kenteken FJ-HD-63.
Vreemd alleen dat hij volgens de RDW groen is, zag er toch echt zwart uit...
Jaaaaa arnoudje. Die heeft mijn motorkap gekocht. Deze 5 word nu leuk aangepakt (overspuiten en andere motor) Ze zijn goed bezig bij onze team
Was dat een donkergrijze met ongespoten kap (van cat gekocht) en een 5 deurs met gtt uitbouw, dan is ie van Arnoud das ook de enigste met die omschrijving die z'n raamband kan hebben.
Moet je hier ook niet vragen maar op onze eigen site
Edwin16v schreef:Vanmorgen op de Lammenschansweg in Leiden gespot: Clio RS zilver met kenteken 18-FD-NF, mooie auto alleen zonde van de deuk in de achterklep
Jee, ik ben gespot! Heb jou niet gezien?!? En dank voor je complimentje.
O, en die deuk:
elmotheelk (Eric) schreef:Godver. Eergisteren door een of ander mallot in de file van achter aangereden. Gelukkig niet te veel schade en het wordt vergoed natuurlijk.
Maar goed, wat k wil weten. kent iemand een goede (Renault) schadebedrijf/dealer in regio Leiden? Ik ga normaal altijd naar Van Marwijk Leiden, perfect daar, maar het schadebedrijf waar zij hem heen sturen heeft pas 5 december weer plek! Moet wel een Schadegarant bedrijf zijn.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wie was diegene in de blauwe Clio RS phase 3 die ik inhaalde op de ring van Zwolle na de meeting? Je ging er bij Zwolle Noord ergens af. Ik (19 16v) reed verder richting Groningen.
Dat was ik (Mr. X/Remco). Hoezo? Ben trouwens een collega van Ronald/Ronald1916V. Via hem hoorde ik van de RTC Jaarafsluitingsmeeting en ben zodoende ook even komen kijken.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wie was diegene in de blauwe Clio RS phase 3 die ik inhaalde op de ring van Zwolle na de meeting? Je ging er bij Zwolle Noord ergens af. Ik (19 16v) reed verder richting Groningen.
Dat was ik (Mr. X/Remco). Hoezo? Ben trouwens een collega van Ronald/Ronald1916V. Via hem hoorde ik van de RTC Jaarafsluitingsmeeting en ben zodoende ook even komen kijken.
Kreeg ik later op MSN van Ronald te horen ja.
Mooi auto hoor heb je.
Een week of 3 geleden (ja I know, lang geleden) Stond op een zondag (koopzondag) deze 5 GTT op het parkeerdak van winkelcentrum Leidschenhage. Ken iemand m? Ik vond de kleur zooooo stoer!