Als ze me dat hier gaan flikken slaap ik in het vervolg in de auto en is de eerste de beste met een aansteker is aan de beurt bij mijn alu knuppel. Wat een aarzen!
beetje dure oplossing Lex achter je auto binden is een betere oplossingLex schreef:Nee man, in een plexiglas kist levend begraven. Met een vertilator erin en een pistool met 1 kogel. En dan hun vrienden laten zoeken, onder de kist wat semtex met druksensoren en je bent zo gelijk van nog een paar van die gasten af
kom maar eens in spijkenisse kijkenLeon schreef:nou ik weet niet of de politie niks durft, ik denk dat ze niks kunnen met zo iets, want in het artikel staat ook dat ze opzoek zijn naar oog getuigen.
De politie in het algemeen wordt idd veel gezien als losers die geen reet doen, als ik ben aangehouden of geflitst, dan kunnen ze van mij ook allemaal de pl##ris genieten, maar de politie mag ook niet hard optreden, als ze worden aangevallen, kunnen ze niet iemand zomaar kapot schieten, anders worden ze gelijk op non actieg gezet, als ze een waarschuwings schot vuren, onderzoek ernaar, en degene die schoot op non actief.
Volgens mij doet de politie alles wat ze kunnen doen
Wat een fantasieRobert-Jan schreef:beetje dure oplossing Lex achter je auto binden is een betere oplossingLex schreef:Nee man, in een plexiglas kist levend begraven. Met een vertilator erin en een pistool met 1 kogel. En dan hun vrienden laten zoeken, onder de kist wat semtex met druksensoren en je bent zo gelijk van nog een paar van die gasten af
Lex kijkt te veel CSIChris@R5 schreef:Wat een fantasieRobert-Jan schreef:beetje dure oplossing Lex achter je auto binden is een betere oplossingLex schreef:Nee man, in een plexiglas kist levend begraven. Met een vertilator erin en een pistool met 1 kogel. En dan hun vrienden laten zoeken, onder de kist wat semtex met druksensoren en je bent zo gelijk van nog een paar van die gasten af
Denk het wel jaRobert-Jan schreef:Lex kijkt te veel CSIChris@R5 schreef:Wat een fantasieRobert-Jan schreef:beetje dure oplossing Lex achter je auto binden is een betere oplossingLex schreef:Nee man, in een plexiglas kist levend begraven. Met een vertilator erin en een pistool met 1 kogel. En dan hun vrienden laten zoeken, onder de kist wat semtex met druksensoren en je bent zo gelijk van nog een paar van die gasten af.
Wel een lekker stukkie rijdendennisvr schreef:nee dit dan?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59575
je zou ze gvd achter de GTT binden en ff heen en weer naar zwolle rijden.
hmm, truste dan maar??Haas schreef:opletten ree... zucht
T is dat je geen trekhaak hebt..dennisvr schreef:nee dit dan?
je zou ze gvd achter de GTT binden en ff heen en weer naar zwolle rijden.
En zonder sleepoog?dennisvr schreef:1 woord: sleepoogPaul1916v schreef: T is dat je geen trekhaak hebt..![]()
Nee dit soort 'mensen'....(N)
Trekhaak van de cabrio ligt hier in de berging. Monteren we er wel "ff" onderPaul1916v schreef:T is dat je geen trekhaak hebt..dennisvr schreef:nee dit dan?
je zou ze gvd achter de GTT binden en ff heen en weer naar zwolle rijden.![]()
Nee dit soort 'mensen'....(N)
Eerst beginnen bij t 3e beentjeGielske schreef:Dat is toch gewoon een trieste actie!!! Zowieso dat je een oude dame in scootmobiel pakt, maar dat je dan ook nog dat hondje (vaak het enige wat zo'n mensen nog hebben) vermoord!!! Vastzetten en elke dag een plakje van zijn vingers afsnijden... En als ie geen armen meer heeft verder gaan met de benen!!!
Paul1916v schreef:Eerst beginnen bij t 3e beentjeGielske schreef:Dat is toch gewoon een trieste actie!!! Zowieso dat je een oude dame in scootmobiel pakt, maar dat je dan ook nog dat hondje (vaak het enige wat zo'n mensen nog hebben) vermoord!!! Vastzetten en elke dag een plakje van zijn vingers afsnijden... En als ie geen armen meer heeft verder gaan met de benen!!!
WheheEndemol, dat de televisie-uitzending van Domino Day voor SBS6 produceert, heeft rond het FEC inmiddels extra veiligheidsmaatregelen genomen. Onder meer omdat radio-dj Ruud de Wild een beloning van 3000 euro heeft uitgeloofd voor degene die de steentjes voor de recordpoging omgooit.