Maar succes met je nieuwe (blok) plannen ben benieuwd wat het gaat worden.

laatste tweeliter erin van de clio rij je alle gtt tjes aan shit en niet te duur in onderhoudjochem de haas schreef:Nou een kleine update ( of liever een down-date ):
Me GT staat weer stil , me blok is overleden na ongeveer 265.000 km ...
Ik had zoals je hebt kunnen lezen last met me turbo , veel olierook bij stationair draaien, terwijl ie net volledig gereviceerd was/is
Ik dacht dat dit me turbo was ( zie topic) maar achteraf moet ik toch zeggen dat het dus niet zo is .......( turbohoot had gelijk, helaas).
Mijn blok heeft een veel te hoge carterdruk ....dit duid op slijtage van de zuigerveren, de bussen en zuigers.
Helaas maarja met deze Km stand ( die weet je nooit zeker bij een 5 , kan zomaar meer zijn )mag het ook wel .
Ik ga dus nu rond kijken wat ik er dan in kan gaan hangen als opvolger.....
Ik twijfel een beetje, ga ik voor orgineel, iets meer power of meteen gewoon meer CC inhoud en dus dikke shjit.
Wat ik ook weer moeilijk vind van deze keuze , waar laat je het doen ? welk bedrijf kan het ? wie heeft er ervaring mee enz
Ik weet het gaat geld kosten maar dan moet het ook wel goed en niet dat het volgend jaar weer net niet helemaal meer is zoals het hoort.
Dus als iemand ideeen heeft of het liefst ervaring ( en bewijs) waar je moet zijn hoor ik het graag ......
In onderhoud niet nee, maar trek jij ff zo'n ding uit de sloot danLuco/Alpine-racer schreef: laatste tweeliter erin van de clio rij je alle gtt tjes aan shit en niet te duur in onderhoud![]()
ja nieuw kosten ze ongeveer 3000 euro maar dan heb je ook watcspr schreef:In onderhoud niet nee, maar trek jij ff zo'n ding uit de sloot danLuco/Alpine-racer schreef: laatste tweeliter erin van de clio rij je alle gtt tjes aan shit en niet te duur in onderhoud![]()
Dat heb je mis stevie, Groep A en interkoeler liggen al klaar en de koppakking komt er in als we het blok gaan bouwenSteven schreef:Nietes, Ray heeft mij als eerste gezet Lex.
Bovendien heb jij nog niet eens de rest van de aanpassingen klaar om een T25 erop te schroeven.
Maargoed dis wel weer genoeg ge-aasgiert, zo kan Jochem nooit es rustig nadenken what to do hehe...
goed zo jochem houden die T25jochem de haas schreef:Oja jongens geloof mij, er komt echt geen clio motor in.
Anders koop ik wel zo'n gebakkie![]()
T'zal gewoon een GT blok worden, maar misschien zijn meer cc's mogelijk , ik weet dat er ooit 1600's zijn geweest voor de GT ( maar of dit nu echt veel uit maakt ?)
haha heb je honger ray-Ray- schreef:hoort hem nou, heeft zelf ook een blauwe maandag zo'n ding
maakt me niet uit ze hadden toen een T25 anders had er gewoon een standaard in gegaan hoor-Ray- schreef:ja ik ken het gewoon niet laten, stomme opmerkingen vragen om stomme antwoorden wuhehehe
en ja, ik ga nu eerst ff eten, soms heb je nog wel eens goeie ideeen.
Afkomstig van de 5 Turbo maxi, die moest een hogere cylinderinhoud hebben om nog mee te mogen doen, maar dan heb je een speciale langere slag krukas nodig en andere zuigers en bussen. Die bussen hebben dus een grotere binnen diameter dan de standaard, en die zijn al vrij dun.Johan schreef:Groep B rallyjochem de haas schreef:.. ik weet dat er ooit 1600's zijn ...
Ja in theorie wel ( sponser jij me ff , of nee de club net zo als vorige xErik Olijnsma schreef:als je een nieuw blok neemt, kan ie toch voor de zomer weer rijden?