
EVO6 RS2 Maus [Update 03-01-06]
Ik ben wel benieuwd naar de foto's 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Zeker teveel aan het toeren? 
Ben ook wel benieuwd naar de

Ook van onder de kap


Ben ook wel benieuwd naar de


Ook van onder de kap


-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Hmm werk..altijd vervelend..
moet over 5 uur ook weer op..bah..
moet over 5 uur ook weer op..bah..
Hierbij dan de beloofde foto's.
[img]http://img220.imageshack.us/img220/1937/img51411ru.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/4880/img51452ug.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/6635/img51420eq.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/319/img51439nm.jpg[/img]
Er hier nog 2 van de eerste upgrade.
[img]http://img220.imageshack.us/img220/3034/img51474or.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/2533/img51483ly.jpg[/img]
De dumpvalve zit nog tijdelijk vast, moet nog een steuntje oid gaan fixen.

[img]http://img220.imageshack.us/img220/1937/img51411ru.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/4880/img51452ug.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/6635/img51420eq.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/319/img51439nm.jpg[/img]
Er hier nog 2 van de eerste upgrade.

[img]http://img220.imageshack.us/img220/3034/img51474or.jpg[/img]
[img]http://img220.imageshack.us/img220/2533/img51483ly.jpg[/img]
De dumpvalve zit nog tijdelijk vast, moet nog een steuntje oid gaan fixen.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
En hij is serieus nog wakker gewoon

Ziet er goed uit hoor!



Ziet er goed uit hoor!


hee die dumpvalve komt mij bekend voor ik heb er eens 2 van die dingen op een nissan zx 300 twin turbo gelast.
de bijgeleverde aluminium aansluitingen heb ik op de inlaatpijpen gelast.
inlaatbuisen van het merk INJEN.
werkte perfect en zag er heel erg geil uit!
mooie bak trouwens die EVO !
de bijgeleverde aluminium aansluitingen heb ik op de inlaatpijpen gelast.
inlaatbuisen van het merk INJEN.
werkte perfect en zag er heel erg geil uit!
mooie bak trouwens die EVO !

Dank jullie voor de reacties.
@Droes; voorlopig heb ik daar nog geen plannen voor. Vind dit ook wel wat hebben.
@ Mark; zat er bij jou ook een lampje bij?
@ Lex; de naam van de vorige eigenaar weet ik niet, ik weet wel dat ie uit Den Haag kwam.


@Droes; voorlopig heb ik daar nog geen plannen voor. Vind dit ook wel wat hebben.
@ Mark; zat er bij jou ook een lampje bij?
@ Lex; de naam van de vorige eigenaar weet ik niet, ik weet wel dat ie uit Den Haag kwam.
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
The shit hoor 

Respect Maus
helemaal super !! 


Maus,
Veel plezier ermee (dat kan eigenlijk niet tegen vallen), kijk ook eens hier en inschrijven http://www.lancerevoclub.org/forumnl/
groeten,
greg
Veel plezier ermee (dat kan eigenlijk niet tegen vallen), kijk ook eens hier en inschrijven http://www.lancerevoclub.org/forumnl/
groeten,
greg
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar dat vermogen maakt veel goed, jammer dat er geen Renault logo opzitStefan S. schreef:Uiterlijk vind ik hem ook 3x niets, maar de techniek en power is verbluffend. Veel succes ermee

eej maus laat je niet gek maken man, deze wagen is the shit!! hier kan toch geen Renaultje tegen op tegen deze looks en performance. En al is er een GTT sneller, dan rij je nog maar in een R5
en niet in een luxe bolide 


Immer wieder die verdammte Holländer
nee natuurlijk niet
ik zeg toch, als....
misschien als ik doorga en me blok pep tot 300 pk mag ik een tijdje naast je blijven rijden, maar dan nog is ie er niet voor gemaakt.

misschien als ik doorga en me blok pep tot 300 pk mag ik een tijdje naast je blijven rijden, maar dan nog is ie er niet voor gemaakt.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Bij TopGear vonden ze hem ook wel lekker, al ging hun vookeur uit naar de Subaru.
En een Evo is natuurlijk van een hele andere orde dan de Renault, ook al is het ook een auto ( Lancer) met een te grote motor( lees PK)
, maar wie kan dat wat schelen als je een sprintje trekt tegen een Porsche of BMW....
.
Maus van harte met je bak en veel veilige kilometers, alleen niet je neus optrekken als er een keertje een Renault rijder het probeert bij de verkeerslichtjes.
Zag alleen wel dat je met een beetje ouwehoeren tegen de 400 pk kan ontwikkelen, of overdrijf ik nu en was dat een WRX of Evo VIII?
En een Evo is natuurlijk van een hele andere orde dan de Renault, ook al is het ook een auto ( Lancer) met een te grote motor( lees PK)


Maus van harte met je bak en veel veilige kilometers, alleen niet je neus optrekken als er een keertje een Renault rijder het probeert bij de verkeerslichtjes.

Zag alleen wel dat je met een beetje ouwehoeren tegen de 400 pk kan ontwikkelen, of overdrijf ik nu en was dat een WRX of Evo VIII?
Zeer mooie wagen 

Nu nog eff een Ralliart ecu,Walbro benzine Pomp,versterkte drijfstanbouten en wat andere kleine muk en Maus zit op de 350 Pk 

Altijd op de zaken voorruit lopen he
En Maus weet niet of je het alwist maar Mark Verhoeven ECUTEK,T tegenwoordig ook evo,s meen ik 

Waarschijnlijk zal ik tzt naar Mark V., maar daarvoor zal ik eerst de bovenstaande punten gedaan moeten hebben.
@ Steef; er zit inderdaad een 3 inch katloos systeem onder. Onderin loopt ie nu ook beter door de toeren.
@ Steef; er zit inderdaad een 3 inch katloos systeem onder. Onderin loopt ie nu ook beter door de toeren.

- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Zegguhh, Maus, nou wel even de RTC platen erop hè!
[img]http://img220.imageshack.us/img220/319/img51439nm.jpg[/img]
Reclame voor Morée is niet nodig dacht ik..........
Groeten,
Rik
[img]http://img220.imageshack.us/img220/319/img51439nm.jpg[/img]
Reclame voor Morée is niet nodig dacht ik..........
Groeten,
Rik