ben vandaag even met mijn plexiglas ramen van de gt bezig geweest en heb al 2 stuks met een scheur er in.
nu weet ik dat er ooit een topic over ramen van lexaan geweest is maar ik kan het met de search niet vinden.
dit word volgens mij veel toegepast in race auto`s om gewicht te besparen
wie weet er iets meer?
hoe heb je ze gemonteerd gewoon in het rubber???, ik heb ze bij mijn racer gewoon gekit en daarna nog extra vast gezet met klink nagels werkt ook perfect, bij een racer gaat functie toch boven looks
dus hoe meer er gecontroleerd word op snelheid, hoe harder er gereden word?????, spanningen bij criminelen omdat de nederlandse politie aan t speuren is...WHA HA HA HA
mark 5t schreef:ben vandaag even met mijn plexiglas ramen van de gt bezig geweest en heb al 2 stuks met een scheur er in.
nu weet ik dat er ooit een topic over ramen van lexaan geweest is maar ik kan het met de search niet vinden.
dit word volgens mij veel toegepast in race auto`s om gewicht te besparen
wie weet er iets meer?
plexiglas is te stug en kan daardoor scheuren
maatje van mij heeft lexaan 3mm dik en zit gewoon in de rubbers
zal morgen even precies vragen hoe het zit mark
Luco/Alpine-racer schreef:zijn ze zon schijthyundai aan het doen in de grote beurt
En ook nog een Frod Ka die op de regenboog moet lijken .
ja das een echt vrouwending geworden
maar die sjonnie van die hiejoendaaaaai
ja euhhhhhhhhhhhh ik heb geld geleend voor de auto ennneeeeeeee ja eigenlijk wil ik hem tjoenuhh maarreeeeeeeee ja ik heb geen geld meer en ikke kan euhhhhhhhhhh niet meer lenen
Luco/Alpine-racer schreef:zijn ze zon schijthyundai aan het doen in de grote beurt
ja euhhhhhhhhhhhh ik heb geld geleend voor de auto ennneeeeeeee ja eigenlijk wil ik hem tjoenuhh maarreeeeeeeee ja ik heb geen geld meer en ikke kan euhhhhhhhhhh niet meer lenen
wat een dombo zeg
Je kan wel zeggen dat je TFATF fan bent, word je auto helemaal daarin aangepast.
wat een dombo zeg
Je kan wel zeggen dat je TFATF fan bent, word je auto helemaal daarin aangepast.
wat een dombo zeg
Die Ka was goed gelukt vond ik zeker voor wat die meid wilde...
De hyundai... tja.. "beetje overdone".. interieur vond ik wel erg mooi ervan.
Wel mooi verhaal over de "spoiler" op de motorkap.. dat vermeerd je downforce en dan kan je sneller