Gebeurd vaker daaro. Lui die met de camera zoiets willen filmen. Geven een fles drank aan zo'n zwerver, en die doet dan alles voor je..jiggy schreef:whahaha idd had hem ook al gelijk gepaktRalf schreef:En diegene blijft ook nog zitten ook!! bij de eerste klap had ik al wat gadaan...MartijnG schreef:WTF is dat voor een loser joh hee? Tjezus!Paul1916v schreef: En hoezo ik draai ff door...
KLIK
Echte een zieke gast zeg tjees..heb niets voor niets die hocky stick in m'n auto liggeu. en iedereen maar denken dat ik op hocky zit
![]()
greetzzzzzzz marcel
idd hebben ook een in groningen bij de febo geef hem een euro en hij zegt alles wat jij maar wilPollo schreef:Gebeurd vaker daaro. Lui die met de camera zoiets willen filmen. Geven een fles drank aan zo'n zwerver, en die doet dan alles voor je..jiggy schreef:whahaha idd had hem ook al gelijk gepaktRalf schreef:En diegene blijft ook nog zitten ook!! bij de eerste klap had ik al wat gadaan...MartijnG schreef:WTF is dat voor een loser joh hee? Tjezus!Paul1916v schreef: En hoezo ik draai ff door...
KLIK
Echte een zieke gast zeg tjees..heb niets voor niets die hocky stick in m'n auto liggeu. en iedereen maar denken dat ik op hocky zit
![]()
greetzzzzzzz marcel
Heel triest...
en hoe doe ik dat gewoon bij putfile? ken ze niet vinden namelijk..Merijn schreef:Je moet gewoon de eigenschappen van het filmpje opvragen en de link die bij locatie staat kopieren en plakken in je adresbalk in IE of Firefox... Werkt bijna altijd!
alleen maar omdat jouw uitlaat toevallig zo zitRemco T. schreef:http://www.pistonheads.tv/play.asp?id=317
Dit is gewoon geil.. *droom droom * doe mij maar die maar
Beestje heeft ook een naam Edsel, hé kmraad heb je'n eurojiggy schreef:idd hebben ook een in groningen bij de febo geef hem een euro en hij zegt alles wat jij maar wilPollo schreef:Gebeurd vaker daaro. Lui die met de camera zoiets willen filmen. Geven een fles drank aan zo'n zwerver, en die doet dan alles voor je..jiggy schreef:whahaha idd had hem ook al gelijk gepaktRalf schreef:En diegene blijft ook nog zitten ook!! bij de eerste klap had ik al wat gadaan...MartijnG schreef:WTF is dat voor een loser joh hee? Tjezus!Paul1916v schreef: En hoezo ik draai ff door...
KLIK
![]()
greetzzzzzzz marcel
Heel triest...![]()
greetzzzzzzzzzz marcel
gewoon media player van windowsHaas schreef:onder welk prog draaien die filmpies in je IE? Quicktime ofzo of...?
tja anders opslaan als doen heHaas schreef:dan snap ik niet waarom ik geen enkel filmpie kan zien? Heb WMP10 op me pc staan,en daar doet alles t, maar in IE niet..
WhahahaMike (spitsoor) schreef:heb ook een leuke gevonden op het net![]()
![]()
Click here to watch Amatorer-som-kort-fast-i-sno-bogserar
eigen schuld dikke bultXabre schreef:lekkere uitslover http://www.big-boys.com/articles/badlanding.html
die link doet hier nix..-Ray- schreef:dit gaat wel rap van de trap zeg maar:
http://videos.streetfire.net/iPlayer.as ... A1D576FA62