euuuuuuuuuu jah als dat een echt m3 is dan is het wel ff slikken, maar geef die kerel gelijk. lijkt idd wel een beetje op een vrouwen actie.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
Die laatste reactie!
"I hope the pussy was worth it... "

"I hope the pussy was worth it... "
-
tuning your car 5000
tires 600
wheels 1500
getting it smashed in by a chick price less
everything else eurocard mastercard

tires 600
wheels 1500
getting it smashed in by a chick price less
everything else eurocard mastercard

idd dat is het ergste wat je kan doen , nou snap ik ook wrom sommige mannen hum vrouw ff onder de grond stoppenMerijn schreef:Don't ever fuck with a man's vehicle!
Laffe actie...

na ja ligt er een beetje aan wat die gast gedaan heeft natuurlijk
-
precies eigenlijk gaat iedereen er van uit dat hij iets bij een vrouw heeft aangedaan maar misschien heeft hij wel iemand een renault verkocht
(of een andere auto en is hij handelaar en wil hij hem niet terug nemen ) zou ik het zelfde doen. en nog een tikkie erger

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn, maar ik heb alleen gelezen en gehoord van mensen die er echt verstand van hebben dat nakamichi nog zeker wel een stap of 2-3 hoger ligt qua geluidskwaliteit enzo. Ik vind mijn pioneer DEH-P8500MP ook perfect klinken, maar er zijn mensen die het verschil kunnen horen..ik nietGielske schreef:Alsof er geen mooie design radio's zijn met een super geluid. Ik ga bv zelf de DEH-P8600MP van Pioneer halen. Ik vind hem er persoonlijk super uitzien en hij klinkt ook lekker icm de speakers die erbij zullen komen. Maar natuurlijk blijft het een kwestie van smaakPaul1916v schreef:Tsja dan komt om de hoek kijken waar je voorkeur ligt.. een radio met een mooi design, of heb je schijt aan design omdat je alleen maar een suprieure geluidskwaliteit wil..Chris@R5 schreef:Zal best een goed merk zijn idd. Maar wat eenPaul1916v schreef:Duidelijk zonder..
ga maar es rustig rondzoeken op internet over dat merk...-design...
Geef je 900 euro uit voor een superradio en dan ziet ie er uit als een 3de klas Sony...
Dat noemen ze zeker ingetogen... Denk niet dat dit design strookt met de die van het interieur van de doelgroep...
Das een kwestie van smaak (en budget natuurlijk)

Riël schreef:Gettin' Jiggy with it
nanananna nanana
sorry hoor...maaruh...

-
- Über-Spammer
dat interiers zou zo in DGB kunnen
wel zonde van zo'n bmw

wel zonde van zo'n bmw
Alsof het altijd de vrouwen zijn die auto's beschadigen!! Ik kan ook nog wel wat mannen opnoemen die soms met en soms zonder opzet auto's beschadigen hoor!!!jiggy schreef:euuuuuuuuuu jah als dat een echt m3 is dan is het wel ff slikken, maar geef die kerel gelijk. lijkt idd wel een beetje op een vrouwen actie.
Maar dit gaat idd wel ver ja!!!
Ik kan die DEH-P8600MP met 60% korting op de inkoopsprijs krijgenPaul1916v schreef:Ik zeg ook niet dat die er niet zijn, maar ik heb alleen gelezen en gehoord van mensen die er echt verstand van hebben dat nakamichi nog zeker wel een stap of 2-3 hoger ligt qua geluidskwaliteit enzo. Ik vind mijn pioneer DEH-P8500MP ook perfect klinken, maar er zijn mensen die het verschil kunnen horen..ik nietGielske schreef:Alsof er geen mooie design radio's zijn met een super geluid. Ik ga bv zelf de DEH-P8600MP van Pioneer halen. Ik vind hem er persoonlijk super uitzien en hij klinkt ook lekker icm de speakers die erbij zullen komen. Maar natuurlijk blijft het een kwestie van smaakPaul1916v schreef:Tsja dan komt om de hoek kijken waar je voorkeur ligt.. een radio met een mooi design, of heb je schijt aan design omdat je alleen maar een suprieure geluidskwaliteit wil..Chris@R5 schreef:Zal best een goed merk zijn idd. Maar wat eenPaul1916v schreef:Duidelijk zonder..
ga maar es rustig rondzoeken op internet over dat merk...-design...
Geef je 900 euro uit voor een superradio en dan ziet ie er uit als een 3de klas Sony...
Dat noemen ze zeker ingetogen... Denk niet dat dit design strookt met de die van het interieur van de doelgroep...
Das een kwestie van smaak (en budget natuurlijk)
en vond deze ook duur zat

83 quotes in een reply hoeft echt niet... 
de laatste twee is meer dan voldoende om t te kunnen volgen..

de laatste twee is meer dan voldoende om t te kunnen volgen..

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=306931
Hier het verhaal achter die M3.. De wagen was van een vrouw en het was haar ex-MAN die het had gedaan
Hier het verhaal achter die M3.. De wagen was van een vrouw en het was haar ex-MAN die het had gedaan

-
- Contacteer:
Ik vind zo`n nakamichi met het uiterlijk van een radio die 15 jaar oud is, perfect passen in een 5je van 15 jaar oud 
Maar ja de prijs is wel gigantisch.
Zal wel super kwaliteit zijn.

Maar ja de prijs is wel gigantisch.
Zal wel super kwaliteit zijn.
Gielske schreef:http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=306931
nee, de auto was van een manAnyways, the owner of this m3 was sleeping with a newly divorced woman. This is what her ex-husband did to his car.

Oja, maar het was wel een man die het had gedaan
Vrouwen doen dat niet zo snel... Ik ken er veel die wel per ongeluk een auto zouden beschadigen (bv met het bekende parkeren) maar die doen zoiets niet met opzet, omdat ze vaak niet snappen hoeveel een auto voor iemand kan betekenen. Geloof me, ik kan het weten, want de meeste vriendinnen van mij denken ook zo.

Vrouwen doen dat niet zo snel... Ik ken er veel die wel per ongeluk een auto zouden beschadigen (bv met het bekende parkeren) maar die doen zoiets niet met opzet, omdat ze vaak niet snappen hoeveel een auto voor iemand kan betekenen. Geloof me, ik kan het weten, want de meeste vriendinnen van mij denken ook zo.
goed dan...
eigenaar M3: man A
vrouw: vrouw B
sloper: man B
Man B en vrouw B zijn net gescheiden. Man A paalt nu vrouw B. Man B sloopt M3 van man A
eigenaar M3: man A
vrouw: vrouw B
sloper: man B
Man B en vrouw B zijn net gescheiden. Man A paalt nu vrouw B. Man B sloopt M3 van man A
nou, mijn ex weet heus wel wat mijn auto voo rmij betekent ... offie nou veel waard is of niet. Dat weet jij ook wel van ferdi toch..Gielske schreef:Oja, maar het was wel een man die het had gedaan![]()

Ja, maar zoveel betekenen auto's ook voor mij
Van mij zeggen ze ook altijd dat ik niet normaal ben
Daar komt het "ske" gedeelte in mijn bijnaam ook vandaan... gekSKE...

En nou weet ik al welke vraag nu komt...
Zullen we daar een nutteloos, veronica, ACT spel van maken??? Wie raad de vraag en het antwoord voluit???
Paul, jij mag niet meedoen, want jij kent mij daar te goed voor
Paul, jij mag niet meedoen, want jij kent mij daar te goed voor

He shit, ik denk ik heb ze hier weer een tijdje bezig 

oftewel je bent een botergeil gek wijf..? 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
wie weet er nog waar dat filmpie stond van de nichtrijder?
-
- Contacteer:
http://www.mastermovies.nl of .com ofzo..
-
- Contacteer:
Haas schreef:oftewel je bent een botergeil gek wijf..?

foundXabre schreef:www.mastermovies.nl