Wanneer: Vrijdag 4 november
Waar: Mc. Donalds Doetinchem
Hoe laat: 20.00 uur
Wie komen:
Aanwezig:
Monica - Twingo
Maarten - Mégane
Misschien:
Paul - 19 16v
Wilco - Clio RTi
Remko - Megane (of twingo

Je hebt dit jaar ook de schade bij mij gezien. Bijna vergelijkbaar.WilcoRT schreef:Als z hem toto verklaren, dan moet die verzekerings expert toch eens flink onder zen j weet wel geschupt worden!!
![]()
Ik hoop dat het nieuwe pijpdeel van mijn uitlaat optijd binnen is,
dan denk ik wel dat ik ff langs kom daar bij d FND.
tja, daar heb j ook wel; gelijk in!Frits schreef:Je hebt dit jaar ook de schade bij mij gezien. Bijna vergelijkbaar.WilcoRT schreef:Als z hem toto verklaren, dan moet die verzekerings expert toch eens flink onder zen j weet wel geschupt worden!!
![]()
dan denk ik wel dat ik ff langs kom daar bij d FND.En daar scheelde het ook niet veel of hij was total loss.
![]()
goeie schade expert/ schade bedrijf kan er zeker nog wat uit halen. En onderdelen voor een fatsoenlijke prijs zijn goed te vinden![]()
Gr.Frits
Idd...mja scharnier motorkap krom.....chasisbalk ook nie meer helemaal recht op 1 plaats, en t front is ook btje krom...zijscherm iets opgestoekt...schade aan deur (doordat de motorkap opgeschoven is) k heb wel goede ervaring en afspraken gemaakt met het bedrijf dus k ga ervoor zorgen dat ik sowieso nog in deze auto verder kan rijden! (Maar t wordt net wel of net niet)WilcoRT schreef:tja, daar heb j ook wel; gelijk in!Frits schreef:Je hebt dit jaar ook de schade bij mij gezien. Bijna vergelijkbaar.WilcoRT schreef:Als z hem toto verklaren, dan moet die verzekerings expert toch eens flink onder zen j weet wel geschupt worden!!
![]()
dan denk ik wel dat ik ff langs kom daar bij d FND.En daar scheelde het ook niet veel of hij was total loss.
![]()
goeie schade expert/ schade bedrijf kan er zeker nog wat uit halen. En onderdelen voor een fatsoenlijke prijs zijn goed te vinden![]()
Gr.Fritsmaar het is en blijft wel K....!
je doet er alles aan om j auto zo fraai mogelijk t houden of krijgen, en dan krijg j zo iets!
GOOD LUCK WITH IT!![]()
Wilco RTi
Er staan op dit moment een 16v motorkap en bumper te koop...MaSteR Clio schreef:Idd...mja scharnier motorkap krom.....chasisbalk ook nie meer helemaal recht op 1 plaats, en t front is ook btje krom...zijscherm iets opgestoekt...schade aan deur (doordat de motorkap opgeschoven is) k heb wel goede ervaring en afspraken gemaakt met het bedrijf dus k ga ervoor zorgen dat ik sowieso nog in deze auto verder kan rijden! (Maar t wordt net wel of net niet)
Eerst maar eens kijken of ik gewoon me auto weer netjes voor mekaar kan krijgen anders meteen 16V motorkap en booskijkers eraan laten lassen maja laat ik dat maar ff uit me hoofd zetten....
Ik laat wel weer wat horen als ik meer weet!
Weet iemand toevallig of een 16V bumper en/of zijscherm ook op een niet 16V past??Frits schreef:Er staan op dit moment een 16v motorkap en bumper te koop...MaSteR Clio schreef:Idd...mja scharnier motorkap krom.....chasisbalk ook nie meer helemaal recht op 1 plaats, en t front is ook btje krom...zijscherm iets opgestoekt...schade aan deur (doordat de motorkap opgeschoven is) k heb wel goede ervaring en afspraken gemaakt met het bedrijf dus k ga ervoor zorgen dat ik sowieso nog in deze auto verder kan rijden! (Maar t wordt net wel of net niet)
Eerst maar eens kijken of ik gewoon me auto weer netjes voor mekaar kan krijgen anders meteen 16V motorkap en booskijkers eraan laten lassen maja laat ik dat maar ff uit me hoofd zetten....
Ik laat wel weer wat horen als ik meer weet!Voor de koplamp, voorscherm, motorkapscharnier. moet je me ff een PM sturen. Want die heb ik misschien wel liggen.
Als je idd goeie afspraken kan maken met de schade hersteller dat je zelf de onderdelen kan aanleveren, scheelt dat ook weer zoveel.
Dus laat de moed niet zakken. En maak er alsnog wat moois van.
Succes.
Gr.Frits
dacht ff: gabri in t doetinchemtopic..gaat die malloot langskomen?Gabri schreef:ja past
Paul1916v schreef:Ritje in de 19 is ook geen straf toch?
De mac zit aan afslag doetinchem noord. afslag 4Pollo schreef:Die mac zit toch op het industrieterrein daarzo??
Misschien kom ik ff langs kijken..