Stefan S. schreef:bestaat het muziektopic nog op de rtc, waarin iedereen zijn favourite muziek meldde en waarin vaak een link stond waar je de plaat kan downloaden?
Even een vraag: binnenkort open ik een eigen internet site, een vriend/collega van me is samen met mij bezig aan een ontwerp, weet iemand wat het kost om een domeinnaam te krijgen?? Of zijn er mogelijkheden om een gratis site te openen?? Die collega van me weet da allemaal wel, maar is nu niet online en ik ben er zo opgewonde van,dus dacht vraag het hier ff, de site zal btw gaan over interieuradviezen
Ron(nie) schreef:Even een vraag: binnenkort open ik een eigen internet site, een vriend/collega van me is samen met mij bezig aan een ontwerp, weet iemand wat het kost om een domeinnaam te krijgen?? Of zijn er mogelijkheden om een gratis site te openen?? Die collega van me weet da allemaal wel, maar is nu niet online en ik ben er zo opgewonde van,dus dacht vraag het hier ff, de site zal btw gaan over interieuradviezen
dus als ik iets leuks met mn Clio interieur wil, dan kank jou om advies vragen ?
roze pluche zit ook in het assortiment ?
Ron(nie) schreef:Even een vraag: binnenkort open ik een eigen internet site, een vriend/collega van me is samen met mij bezig aan een ontwerp, weet iemand wat het kost om een domeinnaam te krijgen?? Of zijn er mogelijkheden om een gratis site te openen?? Die collega van me weet da allemaal wel, maar is nu niet online en ik ben er zo opgewonde van,dus dacht vraag het hier ff, de site zal btw gaan over interieuradviezen
ik heb bij deze toko een site lopen: http://www.nedlinux.com prijzen zijn erg redlijk, minder webspace maar geen gezeur met dataverkeer
Ja kijk ik maak er natuurlijk een grap van maar......niemand hoeft natuurlijk klappen te vangen vanwege zijn of haar werk!!
Al zou ik best zo'n cameraatje ritueel willen....wha ha ha
Ja kijk ik maak er natuurlijk een grap van maar......niemand hoeft natuurlijk klappen te vangen vanwege zijn of haar werk!!
Al zou ik best zo'n cameraatje ritueel willen....wha ha ha
Xabre schreef:er was vandaag ook weer een motoragent plat gereden las ik, nieuwe trend ofzo
Zal helaas mode worden denk ik!! , gaat toch nergens meer over......als ik te hard rijd en ze houden me staande ga ik zo'n kneudel echt niet van zijn motor rijden....all in the game!!....helaas
Xabre schreef:er was vandaag ook weer een motoragent plat gereden las ik, nieuwe trend ofzo
Zal helaas mode worden denk ik!! , gaat toch nergens meer over......als ik te hard rijd en ze houden me staande ga ik zo'n kneudel echt niet van zijn motor rijden....all in the game!!....helaas
degene die dat doen zijn echt mongolen
levenslang opsluiten zulke
ik kwam op de snelweg een keer een motoragent met een lekke band tegen op de vluchtstrook, raampje open jooooooooooooehooooooooe wjhaahaha stond ie beteuterd te kijken sorry kon t niet laten
Xabre schreef:ik kwam op de snelweg een keer een motoragent met een lekke band tegen op de vluchtstrook, raampje open jooooooooooooehooooooooe wjhaahaha stond ie beteuterd te kijken sorry kon t niet laten
Xabre schreef:ik kwam op de snelweg een keer een motoragent met een lekke band tegen op de vluchtstrook, raampje open jooooooooooooehooooooooe wjhaahaha stond ie beteuterd te kijken sorry kon t niet laten
degene die dat doen zijn echt mongolen
levenslang opsluiten zulke
Kogel door de kop is goedkoper en efficiënter.....
Das dan ook wel humor
vooral als dan zijn collega 100 meter verder de uitjoelers staat te bekeuren
Ik zou het wel weten ja als ik hier de baas was.
iedere crimineel die meer dan een half jaar gevangenisstraf krijgt in een 40 voeter gooien en zo gauw hij vol is de Atlantische Oceaan opgaan met dat ding en dan dumpen waar hij 9+ km diep is.
Deze zelfde behandeling zou trouwens ook gelden voor veelplegers of die honden die de zogenaamde "kleine criminaliteit" intensief uitoefenen.
robclio16V schreef:Ik zou het wel weten ja als ik hier de baas was.
iedere crimineel die meer dan een half jaar gevangenisstraf krijgt in een 40 voeter gooien en zo gauw hij vol is de Atlantische Oceaan opgaan met dat ding en dan dumpen waar hij 9+ km diep is.
Deze zelfde behandeling zou trouwens ook gelden voor veelplegers of die honden die de zogenaamde "kleine criminaliteit" intensief uitoefenen.
nee joh alle idioten en criminelen in een stadion zetten (10.000 per keer) en allemaal een mes geven en dan zeggen er mag er eentje het stadion levend verlaten en die is dan ook vrij.
en dan natuurlijk wel overal cameras en het spektakel live uitzenden