Daar zie je regelmatig sportieve BMW's staan.
Hun preparen ook de nieuwe 130's voor de BMW 130 Cup die volgend jaar van start gaat heb 1 exemplaar al mogen bewonderen

ik werk vandaag tussen Mill en Beers achterna gereden door een vrachtwagen,Gielske schreef:Trouwens vandaag ook nog een klant met een mooie Renault 19 16v over geprobeerd te halen op dit forum te komen
Zo moet je het hebben, leuk verhaalFerdy schreef:ik werk vandaag tussen Mill en Beers achterna gereden door een vrachtwagen,Gielske schreef:Trouwens vandaag ook nog een klant met een mooie Renault 19 16v over geprobeerd te halen op dit forum te komen
kerel paar keer seinen,
stopt ie in beers voor het stoplicht, stapt ie uit en komt ie even zeggen dat ie mn bodykit erg mooi vindt
hij heeft zelf een Clio II ph I RS,
heb hem maar een stickertje gegeven en gevraagd een keer te kijken
sommige dingen konden idd niet...maar wat je met autostyle wel niet kan vindt ik knap...die lak heeft wel wat...blijft een bmw natuurlijk.Ron(nie) schreef:Beetje jammer bij "De grote beurt" Leuke BMW, gaan ze er stickers op plakken en een antenne met lampjeO jah, die lak vonk ook niet zo super, met van die goud glitters
![]()
en de btw ook nog aftrekbaarXabre schreef:http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=2893924
Renault 18 Turbo, lijkt me extreem zeldzaam.
wee wee wee punt marktplaats punt en eljiggy schreef:weet iemand ook waar je verschillende wijzerplaten voor de clio 16v kan kopen??????heb al wat clio's gezien met die dingen ,maar vergeet steeds te vragen waar ze die dingen weg hebbe.
greetzzzzzz marcel
wil dus niks van marktplaats hebbe.Bram schreef:wee wee wee punt marktplaats punt en eljiggy schreef:weet iemand ook waar je verschillende wijzerplaten voor de clio 16v kan kopen??????heb al wat clio's gezien met die dingen ,maar vergeet steeds te vragen waar ze die dingen weg hebbe.
greetzzzzzz marcel
ik het beter in een winkel wil kopen dat ik gelijk kan zien of het wel een beetje goed matriaal is,maar als je een goede weet op marktplaats zeg het dan ff.Erik Olijnsma schreef:omdat?
whahahah heb volgens mij hem een email gestuurt via marktplaats. pm hem wel ff