Zoiezo RJ een dagje weg naar een meeting is altijd goed ....Robert-Jan schreef:Super dat er APK op zit.
Wordt een super dagje naar Belgie de 29ste.
vind het alleen zo jammer dat er zo weinig mensen gaan
Zoiezo RJ een dagje weg naar een meeting is altijd goed ....Robert-Jan schreef:Super dat er APK op zit.
maar ik rook nietjochem de haas schreef:Nee dat je een vervelend mannetje bent ..een asbak
Daarom juist, effe over schroeven die zooi.jochem de haas schreef:Ja ja hoor en als ik dan ff niet kijk mis ik opene van alles , nou mooi niet .Lex schreef:Oja als een klassieker in wording.
Kan ik trouwens binnenkort effe je blok als voorbeeld gebruiken, ik heb echt geen idee meer hoe het in elkaar zit.
En daarbij al die spullen heb jij niet die ik wel heb
-Ray- schreef:maar ik rook niet meerjochem de haas schreef:Nee dat je een vervelend mannetje bent ..een asbak
Zal voor het weekend effe de 19 APken en repareren. Dan gaan Ellen en ik ook mee. Oja en weer eens een keer wassen, hij is nu grijs ipv blauw.jochem de haas schreef:Zoiezo RJ een dagje weg naar een meeting is altijd goed ....Robert-Jan schreef:Super dat er APK op zit.
vind het alleen zo jammer dat er zo weinig mensen gaan
zo lijkt t net of die clio op blokkies staatPaul1916v schreef:Gefeliciteerd Haas! kan je eindelijk toch nog een stukkie rijden dit jaar
Zo naast de clio lijkt ie wel hoog op zn poten te staan![]()
Ooow....pfff, die Turbo Tuur doet toch niet wat ie zegt, nu houd ie zn schitterende GT weer....jochem de haas schreef:Ivo ....gas gaat er pas echt ( 1,5 bar)op als ik een andere IC heb
Volgend jaar pas ......meteen als het mooi weer isMike (spitsoor) schreef:blijft idd een zeer nette 5 turbo jochemhopelijk heb je volgend jaar veel rijplezier ermee.
Hap hap......., ik ga helemaal nix bouwen, misschien wist je het nog niet, maar ik kan nix zelf bouwen.......jochem de haas schreef:Wat voor een blok ga je laten bouwem dan ivo ?
Ga denk ik toch maar sparen voor een charge cooler
Waarom een 1.8 en geen 2.0jochem de haas schreef:Ben er helaas ook bang voor ...
Ben al aan het denken als het blokkie op een hoop drait om er maar een 1.8 16v in te hangen die gaan teminste lekker vooruit met wat minder gewicht