Mijn kilometerteller doet het niet....
Ik kan dus niet zien hoe hard en hoeveel ik rij...
Het draadje is los geraakt waarschijnlijk, maar nu weet ik niet waar het in hoort...
De airco werkt alleen op de hoogste stand...(klopt ook niet helemaal)
Binnenverlichting bij deur/achterklep openen werkt nie goed..
Iemand suggesties?? Graag...
xx suuzz
digitale kilometerteller van twingo easy
een zekering kan een bepaalde groep hebben waardoor het 1 en ander uitvalt. heb je ze nagekeken?suuzz schreef:de dingetjes hebben volgens mij niks met elkaar te maken...maar ik kan t nie weten ben geen monteur of iets dergelijks...
heb em pas gekocht vandaar...was goedkoper door deze mankementjes...
xx suuzz
een stekker gaat ook niet zomaar los?
Achter de digitale kilometerteller zitten een aantal lampjes, waarschijnlijk zijn deze kapot...
De (boven)plaat die rondom de teller zit kun je loshalen door de 3 torxboutjes los te halen.
Daarna de plaat weghalen en de teller loshalen door nogmaals 3 torxboutjes los te halen...
Aan de achterkant van de tellerunit zitten houdertjes met lampjes die je eruit kunt draaien.
Lampjes kun je (compleet met houdertje!!!) kopen...

De (boven)plaat die rondom de teller zit kun je loshalen door de 3 torxboutjes los te halen.

Daarna de plaat weghalen en de teller loshalen door nogmaals 3 torxboutjes los te halen...

Aan de achterkant van de tellerunit zitten houdertjes met lampjes die je eruit kunt draaien.

Lampjes kun je (compleet met houdertje!!!) kopen...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
hij krijgt dus geen signaal. dan zou ik toch de draden maar is checken..suuzz schreef:nee het display van de kilometerteller doet het wel, alleen blijft de teller op nul staan...dat is het probleem....
Laatst gewijzigd door mike16v op di 18 okt 2005 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
laat maar mensen...
de versnellingsbak moet eruit om de reparatie te doen....
wat mij dus 500 a 600 euro gaat kosten....
hij gaat terug naar de verkoper...
gelukkig had ik met hem een regeling als het teveel geld zou kosten kon ie nog terug..
xx suuzz
gelukkig had ik met hem een regeling als het teveel geld zou kosten kon ie nog terug..
xx suuzz
misschien kan je een deal sluiten met de verkoper, hij 2/3 jij 1/3 ofzo? waarom moet die bak eruit dan?suuzz schreef:laat maar mensen...
xx suuzz