
[R5 GTT] <> te koop, einde project <>
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
die witte achterlichten waren altijd al prijzig als ik me niet vergis, misschien moet je chris even pmmen voor info over die achterlichten
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Volgens mijn zijn die witte achterlichten nog wel in engeland te bestellen bij k-tech, anders ff bij reichard kijken.
Koste dacht ik rond de 300
witte knippers die ken je op elke hoek van de straat halen
Koste dacht ik rond de 300
witte knippers die ken je op elke hoek van de straat halen

de t@ring wat zijn die achterlichten duur dan
waar halen ze het vandaan, anders haal ik lekker een oud setje op de sloop en bouw ik ze zelf om muhahahahahahaha
strax maar ff langs reno leidschendam om te vragen wat kosj voor die knippers


Zelf bouwen? Ik ben ook een tijd bezig geweest om ze zelf te maken maar heb ze uiteindelijk toch maar gekocht. Zelf maken is echt bijna niet te doen1nsane schreef:de t@ring wat zijn die achterlichten duur danwaar halen ze het vandaan, anders haal ik lekker een oud setje op de sloop en bouw ik ze zelf om muhahahahahahaha
strax maar ff langs reno leidschendam om te vragen wat kosj voor die knippers

Maar die zijn niet zo exclusief als witte
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/icon.jpg[/img]

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/icon.jpg[/img]
wel als je handig bent met plexi en andere kunststoffenRoy schreef:Zelf bouwen? Ik ben ook een tijd bezig geweest om ze zelf te maken maar heb ze uiteindelijk toch maar gekocht. Zelf maken is echt bijna niet te doen1nsane schreef:de t@ring wat zijn die achterlichten duur danwaar halen ze het vandaan, anders haal ik lekker een oud setje op de sloop en bouw ik ze zelf om muhahahahahahaha
strax maar ff langs reno leidschendam om te vragen wat kosj voor die knippers



dus
ik zoek een setje mooie sportstoelen, wie nog op zoek is naar een setje verstelbare stoelen met bekleding schade (voor je rallybak ofzo) zeg het maar dan kan je ze voor een klein prijsje overnemen
gister erg veel geluk gehad! reed op een redelijk lange weg, dus ik dacht even lekker opentrekken, motor was lekker opgewarmd dus hop het gas erop, toen ik echter in de buurt kwam van het volgende stoplicht en het gas los liet bleef me auto doorgassen!! schrok me de pleuris, gaspedaal bleef naar beneden staan
dus me wagen brulde door, 5000, 6000 rpm,110, 120, 130, in een schrikreactie me koppeling in getrapt, contact uit en remmen, kwam uiteindelijk met gierende banden tot stilstand, alles gelukkig goed afgelopen maar dat was wel ff schrikke, bleek dat de gaskabel bleef hangen op de een of andere duistere manier, ff ingespoten met wd-40 en alles ging weer soepeltjes

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11214
- Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
T#ring zeg1nsane schreef:gister erg veel geluk gehad! reed op een redelijk lange weg, dus ik dacht even lekker opentrekken, motor was lekker opgewarmd dus hop het gas erop, toen ik echter in de buurt kwam van het volgende stoplicht en het gas los liet bleef me auto doorgassen!! schrok me de pl##ris, gaspedaal bleef naar beneden staandus me wagen brulde door, 5000, 6000 rpm,110, 120, 130, in een schrikreactie me koppeling in getrapt, contact uit en remmen, kwam uiteindelijk met gierende banden tot stilstand, alles gelukkig goed afgelopen maar dat was wel ff schrikke, bleek dat de gaskabel bleef hangen op de een of andere duistere manier, ff ingespoten met wd-40 en alles ging weer soepeltjes


Riel weet daar meer van...1nsane schreef:gister erg veel geluk gehad! reed op een redelijk lange weg, dus ik dacht even lekker opentrekken, motor was lekker opgewarmd dus hop het gas erop, toen ik echter in de buurt kwam van het volgende stoplicht en het gas los liet bleef me auto doorgassen!! schrok me de pl##ris, gaspedaal bleef naar beneden staandus me wagen brulde door, 5000, 6000 rpm,110, 120, 130, in een schrikreactie me koppeling in getrapt, contact uit en remmen, kwam uiteindelijk met gierende banden tot stilstand, alles gelukkig goed afgelopen maar dat was wel ff schrikke, bleek dat de gaskabel bleef hangen op de een of andere duistere manier, ff ingespoten met wd-40 en alles ging weer soepeltjes

Die heeft dat wel vaker gehad..

Kan ik m voorstellen..
stuur riel ff een pm, die weet wel hoe en wat
stuur riel ff een pm, die weet wel hoe en wat

Ja ik heb dat op automaxx gehad, toen bleef de pin van de acceleratieverrijking achter de carb hangen.
Dat heb ik niet zomaar gemaakt, er is een heel andere carborateur op gekomen, dus dat zou niet meer moeten gebeuren! Check de gaskabel eens goed, de veer die m terugtrekt. dat is echt eng inderdaad, ik weet 't
Dat heb ik niet zomaar gemaakt, er is een heel andere carborateur op gekomen, dus dat zou niet meer moeten gebeuren! Check de gaskabel eens goed, de veer die m terugtrekt. dat is echt eng inderdaad, ik weet 't

nogal
stond uiteindelijk half scheef vlak voor t lijntje stil met 20 meter bandenspoor achter me, stond ook nog een flitspaal 
gister was trouwens nationale fix de dashboardknopjes dag, alle knoppen die het niet meer deden of waarvan het achtergrondlampje het niet meer deed eruit gesloopt, gemaakt en weer van licht voorzien
ruitenwisser doet echter nog nix dus moet ff kijken of ik ergens bij de achterklep wat wijzer kan worden. wat ik namelijk niet snap is het volgende, aan de rechterkant van het stuur zit een rijtje knoppen, de meest linkse knop daarvan is normaal toch geen knop maar zo n doof ding? riel vertelde me dat die gebruikt werd om rad fan handmatig aan en uit te zetten, ollie vertelde me echter weer dat de achterruitenwisserknop daarvoor gebruikt werd.
Nu is het zo dat zowel die meest linkse knop aan de rechterkant van het stuur niets doet, de achterruitenwisser ook niet en de achterruitensproeier ook niet. ik wil het zo veel mogelijk in oude staat hebben en die radiateurfan knop werkend krijgen.


gister was trouwens nationale fix de dashboardknopjes dag, alle knoppen die het niet meer deden of waarvan het achtergrondlampje het niet meer deed eruit gesloopt, gemaakt en weer van licht voorzien

Nu is het zo dat zowel die meest linkse knop aan de rechterkant van het stuur niets doet, de achterruitenwisser ook niet en de achterruitensproeier ook niet. ik wil het zo veel mogelijk in oude staat hebben en die radiateurfan knop werkend krijgen.
Laatst gewijzigd door 1nsane op ma 10 okt 2005 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
volgende week begint officieel de oorlog tegen roest
heb de nodige tecktyl rommel in huis gehaald en noviroxx etc. de volgende onderdelen staan op het programma:
-dorpels ontroesten en opnieuw tecktyleren
-achterruit eruit halen zodat ik de randen fatsoenlijk kan ontroesten en spuiten.
-skirts bij de wielkasten eraf halen en dat ook herstellen

-dorpels ontroesten en opnieuw tecktyleren
-achterruit eruit halen zodat ik de randen fatsoenlijk kan ontroesten en spuiten.
-skirts bij de wielkasten eraf halen en dat ook herstellen

nou vandaag een uurtje over dus ff naar lasaulec getourd voor wat dashboard lampjes, (alle schakelaar lampjes deden nix meer en een paar van de tellerbak ook niet erg hinderlijk), alle lampjes vervangen en eindelijk maar eens de radiateurfan handgeschakeld gemaakt, ding zit nu op een extra knop @ dashboard waar normaal een dove knop zit 
de stoelen worden een set whitehookers , de zwarte
komen er met een week of 2 a 3 in
zojuist bericht dat de witte knippers ook weer binnen zijn
dus dat is ook weer mooi 

de stoelen worden een set whitehookers , de zwarte




-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Witte Hoeren als stoelen?



-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
geeft nieuwe dimensie aan wagen pimpen 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
sja, ligt eraan hoe je dat moet opvatten 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
vraagje:
nu ik toch met me tellerbak bezig ben, sinds een maandje doet de kmteller het niet meer t drukknopje van de dagteller blijft ook naar beneden staan
is dit te fixxen? en de oliedruk meter doet het ook niet altijd, soms doet ie het, soms helemala niet, soms half
nadat ik de tellerbak een x los had deed de oliepijl meter het ineens weer half terwijl die het eerst niet deed
maar waar kan ik al die sensoren vinden ? en hoe fix ik me dagtellert?
nu ik toch met me tellerbak bezig ben, sinds een maandje doet de kmteller het niet meer t drukknopje van de dagteller blijft ook naar beneden staan



help! probleem sinds een paar dagen deed me GTT ineens raar, soms als ik het contact omdraaide begon ie heel sputterig te starten, dat gebeurde een paar x maar dat was ineens over, nou had hij dat gister weer maar nu start hij helemaal niet meer! contact omdraaien, lampjes gaan branden, accu is goed en vol maar helemaal niets! ik denk dus de startmotor gaar ofzo maar waar zit die en hoe vervang ik die??
die zit ongeveer onder je turbo. kun je niet zo handig bij, maar het kan wel. luchtfilerhuis eruit. 3 bouten van de startmotor eruit. en dan vanaf de onderkant of vanaf het rechter vooriel de bekabeling los maken en de beugel demonteren. met wat frotwerk kan hij er dan onderuit. succes
most je ff zo'n volvostartert halen bij de brezan...scheelt een hoop 
Kost je meen ik incl retour van je oude, iets van 160 eu..

Kost je meen ik incl retour van je oude, iets van 160 eu..
Met korting 106 euro incl. btwHaas schreef:most je ff zo'n volvostartert halen bij de brezan...scheelt een hoop
Kost je meen ik incl retour van je oude, iets van 160 eu..


ja....klopt
heb hier de bon nog liggen, 160 excl statiegeld was t, ik hem m later nog ingeleverd 

