[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
1nsane

had het gedaan omdat de ene lichtoranje en de ander donkerder oranje was dat staat helemaal lelijk dus dan maar ff zwart 4 the time being :P
1nsane

misschien domme vraag maar waar bestel ik witte knippers (en het liefst ook witte achterlichten :P) beetje rondgegoogled maar bij K-tec kosten die achterlichten 300 eus :S
Gabri van der Veen
Über-Spammer

die witte achterlichten waren altijd al prijzig als ik me niet vergis, misschien moet je chris even pmmen voor info over die achterlichten
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Volgens mijn zijn die witte achterlichten nog wel in engeland te bestellen bij k-tech, anders ff bij reichard kijken.

Koste dacht ik rond de 300 €

witte knippers die ken je op elke hoek van de straat halen :)
1nsane

de t@ring wat zijn die achterlichten duur dan :S waar halen ze het vandaan, anders haal ik lekker een oud setje op de sloop en bouw ik ze zelf om muhahahahahahaha :D strax maar ff langs reno leidschendam om te vragen wat kosj voor die knippers
1nsane

@ chris PM :wink:
Roy
Moderator

1nsane schreef:de t@ring wat zijn die achterlichten duur dan :S waar halen ze het vandaan, anders haal ik lekker een oud setje op de sloop en bouw ik ze zelf om muhahahahahahaha :D strax maar ff langs reno leidschendam om te vragen wat kosj voor die knippers
Zelf bouwen? Ik ben ook een tijd bezig geweest om ze zelf te maken maar heb ze uiteindelijk toch maar gekocht. Zelf maken is echt bijna niet te doen :(
-PAZ-
Über-Spammer

moet je zwarte achterlichten nemen, die kan je in 5min zelf maken 8) :p
R5GTT. Drive it like you stole it
Roy
Moderator

Maar die zijn niet zo exclusief als witte 8)

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/icon.jpg[/img]
-PAZ-
Über-Spammer

das mischien waar, maar bij mijn gtt staan zwarte lichten mooier dan witte :p :p
R5GTT. Drive it like you stole it
1nsane

Roy schreef:
1nsane schreef:de t@ring wat zijn die achterlichten duur dan :S waar halen ze het vandaan, anders haal ik lekker een oud setje op de sloop en bouw ik ze zelf om muhahahahahahaha :D strax maar ff langs reno leidschendam om te vragen wat kosj voor die knippers
Zelf bouwen? Ik ben ook een tijd bezig geweest om ze zelf te maken maar heb ze uiteindelijk toch maar gekocht. Zelf maken is echt bijna niet te doen :(
wel als je handig bent met plexi en andere kunststoffen :) anyways ik heb vandaag bericht gehad van competizione voor de bekleding, dan denk je professioneel bedrijf die kan vast die stof wel regelen, nou nie dus hij had wat staaltjes voor me gefixt maar de meest gelijkende stof was in mijn ogen bij lange na niet het zelfde, en om dan 22,50 de meter uit te gaan geven uitgaande van dat de stoelen bijna helemaal opnieuw bekleed moeten worden, laat maar zittuh :P te veel gedoe ;) en voor wat meer heb je nieuwe stoeltjes

dus

ik zoek een setje mooie sportstoelen, wie nog op zoek is naar een setje verstelbare stoelen met bekleding schade (voor je rallybak ofzo) zeg het maar dan kan je ze voor een klein prijsje overnemen
1nsane

gister erg veel geluk gehad! reed op een redelijk lange weg, dus ik dacht even lekker opentrekken, motor was lekker opgewarmd dus hop het gas erop, toen ik echter in de buurt kwam van het volgende stoplicht en het gas los liet bleef me auto doorgassen!! schrok me de pleuris, gaspedaal bleef naar beneden staan :S dus me wagen brulde door, 5000, 6000 rpm,110, 120, 130, in een schrikreactie me koppeling in getrapt, contact uit en remmen, kwam uiteindelijk met gierende banden tot stilstand, alles gelukkig goed afgelopen maar dat was wel ff schrikke, bleek dat de gaskabel bleef hangen op de een of andere duistere manier, ff ingespoten met wd-40 en alles ging weer soepeltjes
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

1nsane schreef:gister erg veel geluk gehad! reed op een redelijk lange weg, dus ik dacht even lekker opentrekken, motor was lekker opgewarmd dus hop het gas erop, toen ik echter in de buurt kwam van het volgende stoplicht en het gas los liet bleef me auto doorgassen!! schrok me de pl##ris, gaspedaal bleef naar beneden staan :S dus me wagen brulde door, 5000, 6000 rpm,110, 120, 130, in een schrikreactie me koppeling in getrapt, contact uit en remmen, kwam uiteindelijk met gierende banden tot stilstand, alles gelukkig goed afgelopen maar dat was wel ff schrikke, bleek dat de gaskabel bleef hangen op de een of andere duistere manier, ff ingespoten met wd-40 en alles ging weer soepeltjes
T#ring zeg (S) (N)
Haas
Car: Megane RS

1nsane schreef:gister erg veel geluk gehad! reed op een redelijk lange weg, dus ik dacht even lekker opentrekken, motor was lekker opgewarmd dus hop het gas erop, toen ik echter in de buurt kwam van het volgende stoplicht en het gas los liet bleef me auto doorgassen!! schrok me de pl##ris, gaspedaal bleef naar beneden staan :S dus me wagen brulde door, 5000, 6000 rpm,110, 120, 130, in een schrikreactie me koppeling in getrapt, contact uit en remmen, kwam uiteindelijk met gierende banden tot stilstand, alles gelukkig goed afgelopen maar dat was wel ff schrikke, bleek dat de gaskabel bleef hangen op de een of andere duistere manier, ff ingespoten met wd-40 en alles ging weer soepeltjes
Riel weet daar meer van... ;)
Die heeft dat wel vaker gehad.. :s
1nsane

maat van me zat naast me en die scheet zowat in zijn broek :S
Haas

Kan ik m voorstellen..
stuur riel ff een pm, die weet wel hoe en wat :)
Riël
Über-Spammer

Ja ik heb dat op automaxx gehad, toen bleef de pin van de acceleratieverrijking achter de carb hangen.

Dat heb ik niet zomaar gemaakt, er is een heel andere carborateur op gekomen, dus dat zou niet meer moeten gebeuren! Check de gaskabel eens goed, de veer die m terugtrekt. dat is echt eng inderdaad, ik weet 't :S
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
1nsane

nogal :S stond uiteindelijk half scheef vlak voor t lijntje stil met 20 meter bandenspoor achter me, stond ook nog een flitspaal (S)

gister was trouwens nationale fix de dashboardknopjes dag, alle knoppen die het niet meer deden of waarvan het achtergrondlampje het niet meer deed eruit gesloopt, gemaakt en weer van licht voorzien :) ruitenwisser doet echter nog nix dus moet ff kijken of ik ergens bij de achterklep wat wijzer kan worden. wat ik namelijk niet snap is het volgende, aan de rechterkant van het stuur zit een rijtje knoppen, de meest linkse knop daarvan is normaal toch geen knop maar zo n doof ding? riel vertelde me dat die gebruikt werd om rad fan handmatig aan en uit te zetten, ollie vertelde me echter weer dat de achterruitenwisserknop daarvoor gebruikt werd.
Nu is het zo dat zowel die meest linkse knop aan de rechterkant van het stuur niets doet, de achterruitenwisser ook niet en de achterruitensproeier ook niet. ik wil het zo veel mogelijk in oude staat hebben en die radiateurfan knop werkend krijgen.
Laatst gewijzigd door 1nsane op ma 10 okt 2005 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
1nsane

ik wil de GTT misschien in een winterstalling zetten (nadat ik de hele onderkant geschoont en bij getectyleerd heb) weet er iemand hier in de buurt een betrouwbare stalling voor mijn witte monstertje??
1nsane

volgende week begint officieel de oorlog tegen roest :D heb de nodige tecktyl rommel in huis gehaald en noviroxx etc. de volgende onderdelen staan op het programma:

-dorpels ontroesten en opnieuw tecktyleren

-achterruit eruit halen zodat ik de randen fatsoenlijk kan ontroesten en spuiten.

-skirts bij de wielkasten eraf halen en dat ook herstellen :)
1nsane

nou vandaag een uurtje over dus ff naar lasaulec getourd voor wat dashboard lampjes, (alle schakelaar lampjes deden nix meer en een paar van de tellerbak ook niet erg hinderlijk), alle lampjes vervangen en eindelijk maar eens de radiateurfan handgeschakeld gemaakt, ding zit nu op een extra knop @ dashboard waar normaal een dove knop zit :)

de stoelen worden een set whitehookers , de zwarte :) komen er met een week of 2 a 3 in :D zojuist bericht dat de witte knippers ook weer binnen zijn :D dus dat is ook weer mooi :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Witte Hoeren als stoelen? :p ;)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

geeft nieuwe dimensie aan wagen pimpen :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
1nsane

kan je zeggen dat dat wel lekker zit ;)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

sja, ligt eraan hoe je dat moet opvatten :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
1nsane

vraagje:

nu ik toch met me tellerbak bezig ben, sinds een maandje doet de kmteller het niet meer t drukknopje van de dagteller blijft ook naar beneden staan :( is dit te fixxen? en de oliedruk meter doet het ook niet altijd, soms doet ie het, soms helemala niet, soms half :S nadat ik de tellerbak een x los had deed de oliepijl meter het ineens weer half terwijl die het eerst niet deed :S maar waar kan ik al die sensoren vinden ? en hoe fix ik me dagtellert?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

1sane, had je mijn PM ontvangen dat ik je spullen binnen heb? Zoja, hoe nu verder? Moet ik het opsturen? Kom je het halen? :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
1nsane

las het ja heb je msn? lult wat makkelijker :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heb ik ja, maar je kan via PM toch laten weten hoe we het verder regelen?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
1nsane

help! probleem sinds een paar dagen deed me GTT ineens raar, soms als ik het contact omdraaide begon ie heel sputterig te starten, dat gebeurde een paar x maar dat was ineens over, nou had hij dat gister weer maar nu start hij helemaal niet meer! contact omdraaien, lampjes gaan branden, accu is goed en vol maar helemaal niets! ik denk dus de startmotor gaar ofzo maar waar zit die en hoe vervang ik die??
haan

die zit ongeveer onder je turbo. kun je niet zo handig bij, maar het kan wel. luchtfilerhuis eruit. 3 bouten van de startmotor eruit. en dan vanaf de onderkant of vanaf het rechter vooriel de bekabeling los maken en de beugel demonteren. met wat frotwerk kan hij er dan onderuit. succes
1nsane

had em inderdaad daar al gevonden toch bedankt :D heb er ff wat klappen met een kunststof hamer op gegeven en jawel hij start weer :D tot nu toe nog geen probs gehad maar toch maar donderdag ff een andere halen wil niet het risico lopen ;)
Haas

most je ff zo'n volvostartert halen bij de brezan...scheelt een hoop :)
Kost je meen ik incl retour van je oude, iets van 160 eu..
Florus

Haas schreef:most je ff zo'n volvostartert halen bij de brezan...scheelt een hoop :)
Kost je meen ik incl retour van je oude, iets van 160 eu..
Met korting 106 euro incl. btw :D ,heb er vrijdag 1tje bij Brezan gehaald,heb nu een gereviseerde Valeo starter (Y)
Haas

ja....klopt :P heb hier de bon nog liggen, 160 excl statiegeld was t, ik hem m later nog ingeleverd :)
Plaats reactie