De Onbekende Renault.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rond 18:40 uur bij Dukenburg (in Nijmegen) een oranje Twingo (nieuw type) gespot met kenteken 11-RS-BV. Verlaagd, dikke velgen, sideskirt en een mooi bescheiden ronde pijpje, ding zag er iig erg netjes uit
, jammer dat ie alleen maar voorbij kwam rijden.

yeps...die staat ook vaak bij sportcentre Hara in de Meijhorst. Heb er nog nooit een sticker opgedaan, nog nooit bijgehadRon(nie) schreef:Rond 18:40 uur bij Dukenburg (in Nijmegen) een oranje Twingo (nieuw type) gespot met kenteken 11-RS-BV. Verlaagd, dikke velgen, sideskirt en een mooi bescheiden ronde pijpje, ding zag er iig erg netjes uit, jammer dat ie alleen maar voorbij kwam rijden.

Vandaag gespot bij Renault dealer Simonis Vianen, een witte Race GT Turbo, J kenteken met één stoel. Iets verderop een leuke 5 Baccara met grote schijnwerpers, wel eens op een RTC meeting gezien/
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
ja, zeker vet karretje!
(ja, sport bij hara ja
)
(ja, sport bij hara ja

-
Vanochtend om 8:30 op de rotonde bij de Veemarkt in Utreg:
Willi-blauwe clio 16V met zilvere Speedlines en donkere achterruiten. Kenteken begon volgens mij met YV maar heb het niet goed gezien.
Willi-blauwe clio 16V met zilvere Speedlines en donkere achterruiten. Kenteken begon volgens mij met YV maar heb het niet goed gezien.
-
- Contacteer:
Wil de bestuurder van de zilveren, op het oog standaard Clio RS phase 2 die een tijdje samen met mij mee reed op de A1/A6 voortaan even zwaaien? Dank u.
O en de de eigenaar van de donkergroene Clio 1 RSi op kruispunt 5 Meilaan/Churchilllaan te Leiden met RTC stickers die naast me stond woesdagmiddag mag ook wel even een
opsteken.
Mooie Clio 16v gespot op parkeerplaats bij winkelcentrum de Stevensbloem te Leiden. Zwart, verlaagd, andere velgjes, etc. Kenteken geloof X.-..-.3 dacht ik. (Geheugen niet zo best.)
O en de de eigenaar van de donkergroene Clio 1 RSi op kruispunt 5 Meilaan/Churchilllaan te Leiden met RTC stickers die naast me stond woesdagmiddag mag ook wel even een

Mooie Clio 16v gespot op parkeerplaats bij winkelcentrum de Stevensbloem te Leiden. Zwart, verlaagd, andere velgjes, etc. Kenteken geloof X.-..-.3 dacht ik. (Geheugen niet zo best.)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij zit ze op het Koning Willem 1 College in Den Bosch. Volgens mij heeft ze ook een Renault sport Raamband, als ik het goed hebMerijn schreef:Vanochtend op de nieuwe A59 tussen Oss en Den Bosch een dame in een paarse Twingo met getinte achterruitjes, tankdopsticker en een sportuitlaatje. Geen RTC kenmerken...

gisteren bij Renault dealer Kempenaar in Alphen a/d Rijn een witte Clio 16V en een bordeaux Clio RSi, beiden van personeels leden.
Immer wieder die verdammte Holländer
Vanmiddag iets over 5en in de Velsertunnelt een bordeauxrode Clio Rsi met witte superturismo's, heel donker geblindeerde ramen rondom, lekker geluidje uit de uitlaat en een grote raamsticker voor (kon alleen niet in mijn achteruitkijkspiegel uitvinden wat er op stond). Zag er strak uit.
Vandaag eind van de middag, rond 17.20 uur in Zwijndrecht onder aan de brug bij de Esso een Williams (of imitatie, zag 'm net te laat), kenteken begon met NZ-Nnogwat. Op de achterste ruitjes waren de welbekende raamklevers geplakt.
Wie o wie? Heb 'm namelijk nog niet eerder gezien.
Wie o wie? Heb 'm namelijk nog niet eerder gezien.
komt uit ijmuidenSanderrr schreef:Vanmiddag iets over 5en in de Velsertunnelt een bordeauxrode Clio Rsi met witte superturismo's, heel donker geblindeerde ramen rondom, lekker geluidje uit de uitlaat en een grote raamsticker voor (kon alleen niet in mijn achteruitkijkspiegel uitvinden wat er op stond). Zag er strak uit.
Immer wieder die verdammte Holländer
Vanmiddag (Vrijdagmiddag dus)
Bij het binnenrijden van Maastricht:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/OBRSMG310.jpg[/img]
RCB-lid misschien?
Bij het binnenrijden van Maastricht:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/OBRSMG310.jpg[/img]
RCB-lid misschien?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gisteren in de file, vanaf de A20, totaan afslag Bodegraven, een fraaie Williams. Volgens mij met leren interieur, en kentekenplaat van een of andere lokale garagehouder. Kenteken P.?-??-?? Geen RTC kenmerken, iemand van hier?
rev it like a rental
-
- Contacteer:
Vanmorgen in ouddorp bij de benzinepomp een clio williams. Geen rtc kenmerken gezien en voor het register helaas ook niet het kenteken
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
een willi look al like dusTino schreef:is geen williamsMike (spitsoor) schreef:Vanmorgen in ouddorp bij de benzinepomp een clio williams. Geen rtc kenmerken gezien en voor het register helaas ook niet het kenteken

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
gistermiddag kwam ik Hardenberg (OV) binnengereden en toen reed er net een blauwe 19 ph.2 Cabriolet Hardenberg uit, zat een vrouwtje in en ik heb ff een nekwervel draai oefening uitgevoerd
kenteken was iets als 78-RD-NZ (in ieder geval een nieuwer kenteken) maar als ik die door de RDW database @ APK.nl haal krijg ik een Benz C-240 Sedan ofzo.
heb 2 of 3 maanden terug in Ter Apelkanaal ook een blauwe 19 ph.2 cabrio met dame achter het stuur gespot maar aangezien het een beetje uit de richting is van Hardenberg zal het wel niet dezelfde zijn.
maar toch ga ik ff zoeken of ik die spot nog terug kan vinden in dit topic...
edit: teruggevonden, maar heb dus blijkbaar op 24 juni geen kenteken onthouden. toch sterk het gevoel dat het dezelfde is (ja ik spreek mezelf tegen nu
maar die in Ter Apelkanaal, prov. Groningen had rood haar, en volgens mij had de dame die ik vrijdag in Hardenberg, prov. Overijssel tegenkwam dat ook........)

kenteken was iets als 78-RD-NZ (in ieder geval een nieuwer kenteken) maar als ik die door de RDW database @ APK.nl haal krijg ik een Benz C-240 Sedan ofzo.
heb 2 of 3 maanden terug in Ter Apelkanaal ook een blauwe 19 ph.2 cabrio met dame achter het stuur gespot maar aangezien het een beetje uit de richting is van Hardenberg zal het wel niet dezelfde zijn.
maar toch ga ik ff zoeken of ik die spot nog terug kan vinden in dit topic...
edit: teruggevonden, maar heb dus blijkbaar op 24 juni geen kenteken onthouden. toch sterk het gevoel dat het dezelfde is (ja ik spreek mezelf tegen nu

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Heel merkwaardig. Vrijdagmiddag in Heerlen op de "Kolenberg" een zwarte clio 16v die een wasbeurt kan gebruiken, gast met lang krullend haar erin.
Dezelfde clio met dezelfde gast achter het stuur, op zaterdag middag rond half 2 in centrum Žs Hertogenbosch, auto nog steeds niet gewassen.
En dit apparaat bij afslag Vught, richting Žs Hertogenboschhhh op zaterdagmiddag rond 13:00. Was een beetje laat met die fuck-camera.
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 0turbo.jpg[/img]
Vrijdagmiddag rond 5 uur smiddags een blauwe 19 16v 2-deur in (net buiten) Heeze.
Bart RTŽs blauwe skelter IN Heeze alweer, na 8 uur zonder stuur.
En geen renault, maar wel leuk (Frans) speelgoed, als je Heeze binnenrijdt vanaf ehh, Leende ofzoiets:
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/shit/Saxo.jpg[/img]
Dezelfde clio met dezelfde gast achter het stuur, op zaterdag middag rond half 2 in centrum Žs Hertogenbosch, auto nog steeds niet gewassen.

En dit apparaat bij afslag Vught, richting Žs Hertogenboschhhh op zaterdagmiddag rond 13:00. Was een beetje laat met die fuck-camera.
Vrijdagmiddag rond 5 uur smiddags een blauwe 19 16v 2-deur in (net buiten) Heeze.
Bart RTŽs blauwe skelter IN Heeze alweer, na 8 uur zonder stuur.
En geen renault, maar wel leuk (Frans) speelgoed, als je Heeze binnenrijdt vanaf ehh, Leende ofzoiets:
-
- Contacteer:
in de na middag gespot , 3 of 4 nozems in een willie clio ,,,in de buurt van marknesse (was wel aan het bumper kleven bij een ford courier)

dan heb je wel lef!BONELESS (jeroen) schreef:in de na middag gespot , 3 of 4 nozems in een willie clio ,,,in de buurt van marknesse (was wel aan het bumper kleven bij een ford courier)![]()

-
Vanmiddag op parkeerterrein bij circuit Zandvoort (@home finaleraces):
Clio Williams met dikke pijp. Kenteken GX-XN-89??? Kon geen RTC kenmerken zien.
Verder op het circuit ook nog het een en ander leuks gespot:
![Afbeelding]()
Verder op het circuit ook nog het een en ander leuks gespot:
-
Heb de uitslag al bekeken
.

VLK Groep
Hahah ja die gek in die Courier zijn kop uit de deur steken! hahahaBONELESS (jeroen) schreef:in de na middag gespot , 3 of 4 nozems in een willie clio ,,,in de buurt van marknesse (was wel aan het bumper kleven bij een ford courier)![]()
De blauwe 19 ken ik zo niet, en die Saxo vts van Willem is zekers netjes...MarcoG schreef:Heel merkwaardig. Vrijdagmiddag in Heerlen op de "Kolenberg" een zwarte clio 16v die een wasbeurt kan gebruiken, gast met lang krullend haar erin.
Dezelfde clio met dezelfde gast achter het stuur, op zaterdag middag rond half 2 in centrum Žs Hertogenbosch, auto nog steeds niet gewassen.![]()
Bart RTŽs blauwe skelter IN Heeze alweer, na 8 uur zonder stuur.![]()
Vandaag gespot in onze werkplaats "Frans Stokman in Heerhugowaard".Een Clio V6 uit 2001 met maar 5000km,Waar ik een apk aanmoest doen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zou meteen ff kijken of het gaspendaal nog werkte

Vanmiddag rond 18.00 uur op de Bijerlandselaan R'dam Zuid:
Renault 5 (GT Turbo).........leek er enigsinds op
Zwart (mat)
Rode GTT ombouw
lm 5 spaak velgen
dikke brulpijp
Alleen niet echt de snelheid van een GT, zie verder....
Kenteken GR-TT-50
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming 5 TR U9
Kleur(en) Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1390 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 766 kg
Datum eerste afgifte Nederland 1 juli 1993
Datum eerste toelating 1 juli 1993
Datum aanvang tenaamstelling 22 juli 2004
Vervaldatum APK 2 december 2005
Renault 5 (GT Turbo).........leek er enigsinds op
Zwart (mat)
Rode GTT ombouw
lm 5 spaak velgen
dikke brulpijp
Alleen niet echt de snelheid van een GT, zie verder....

Kenteken GR-TT-50
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming 5 TR U9
Kleur(en) Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1390 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 766 kg
Datum eerste afgifte Nederland 1 juli 1993
Datum eerste toelating 1 juli 1993
Datum aanvang tenaamstelling 22 juli 2004
Vervaldatum APK 2 december 2005
-
Ik denk dat die van Erik is, ejk op het Club Cinq forumMarcoG schreef:
Echt niet?GijsClioRS schreef:Vanmiddag op parkeerterrein bij circuit Zandvoort (@home finaleraces):
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/smoke2.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
mister smoke!