Luco/Alpine-racer schreef:ja dat zijn de opgeschreven regeltjes waar je je aan moet houden als je verantwoordelijk bent voor al het planmatige onderhoud van 4500 woningen en daar ook financiele verantwoording voor af moet leggen e.d
pro·ce·du·re (de ~, ~s)
1 werkwijze
2 gang van zaken
3 rechtszaak
Luco/Alpine-racer schreef:ja dat zijn de opgeschreven regeltjes waar je je aan moet houden als je verantwoordelijk bent voor al het planmatige onderhoud van 4500 woningen en daar ook financiele verantwoording voor af moet leggen e.d
pro·ce·du·re (de ~, ~s)
1 werkwijze
2 gang van zaken
3 rechtszaak
@ Haas: ik chat hier maar verder: Zie je daar nooit een Zwarte megane staan met erg nette 17inchers eronder (meen ik) Die jongen werkt daar als sportleraar en is hier op het forum bekent als dacht ik RoyMegane, zijn broer is mxp, kan ook zijn dat het je niks zegt hoor
edit: volgens mij werkt hij bij Hara, weet het bijna 100% zeker
Ik begin je nu een beetje te leren kennen en volgens mij ben jij er gek genoeg voor en heb jij zo'n ding op de afsluitmeeting erop zitten ,zou wel lachen zijn iig
Ron(nie) schreef:Ik begin je nu een beetje te leren kennen en volgens mij ben jij er gek genoeg voor en heb jij zo'n ding op de afsluitmeeting erop zitten ,zou wel lachen zijn iig
Ron(nie) schreef:Ik begin je nu een beetje te leren kennen en volgens mij ben jij er gek genoeg voor en heb jij zo'n ding op de afsluitmeeting erop zitten ,zou wel lachen zijn iig