ik vind het daar altijd maar een gare en wazige boel. volgens mij zijn het mensen die zo wel een rekeningetje kunnen printen... vertrouw die lui niet...Riël schreef:Nee hoor, gaat zo de verkoop in.Paul1916v schreef:Die donor is volgens mij al naar de sloop, en deze 19 16v gaat uiteindelijk ook die kant op volgens mij
Nog een paar kleine dingetjes, en dan is 't echt een erg goede 19.
De garage is niet waar de auto staat, die staat op een parkeerplaats wat niet van de garage is.Bram (vospower) schreef:ik ken de man niet dus je zult vast wel gelijk hebben, maar de buitenkant van de garage, met die troep en gare goedkope autotjes...
en die buurt is een beetje minder zoieso. Is een tijdje terug nog een fiets van me gestolen....
Zie post hierboven, er loopt niet zo'n leiding, die komt van de 'te kleine' pomp af die in de tank zit.paz-maniac schreef:kan je niet een hogedruk pomp monteren in de leiding van tank naar motor. dan ben je toch ook van je probleem af, of zie ik het nu te simpel
Hij bedoelt waarschijnlijk in serie met de huidige pomp, bijvoorbeeld vlak voor het benzinefilter ofzo.Riël schreef:Zie post hierboven, er loopt niet zo'n leiding, die komt van de 'te kleine' pomp af die in de tank zit.paz-maniac schreef:kan je niet een hogedruk pomp monteren in de leiding van tank naar motor. dan ben je toch ook van je probleem af, of zie ik het nu te simpel