nee dank je dan nog liever de grote beurt met de PatrolPaul1916v schreef:Je hebt geluk Luco!
je kan je nog aanmelden!
nou en zwart met chroom is best gaafPaul1916v schreef:Je weet dat je dan Chrome-stickers krijgt he....
beetje alpine spul erin en er gelijk weer uitslopen en in de alpine bouwenGabri schreef:vette install, powered bij marquant en boschmann
ja als ik het er niet bij zet doen jullie het wel ik ben nu eenmaal geen echte techneut is dat soort dingen en met auto's-Ray- schreef:met oa
idd whehehe
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/a ... /show=truePaul1916v schreef:Eens even kijken of we nog kunnen lachen om dat programma op talpa nu..de nix factor...
Vals zal t wel gaan in ieder geval
Nee, ik dan. Ik zat vorige week vrijdag in de trein naar huis om half 9 's avonds. Krijgen we halverwege tussen driebergen en ede-wageningen een noodstop. Zegt de conducteur over de boxen...'dames en heren, we hebben zojuist een aanrijding gehad'Ron(nie) schreef:Vandaag BTW weer wat meegemaakt bij onze altijd zo fijne NS: iemand iets meegekregen van die fikkende trein bij Oss, wij zaten dus in een trein der achter, wij kwamen iig tot stilstand voor Oss, 2 uur zitten wachten totdat ze maar gingen denken, we mochten er eindelijk uit, wat een K*T NS zeg en volgende week mogen ze de prijzen weer omhoog gooien(ik heb btw OV, maar dan nog, gaat om principe) Ik zeg goed bezig NS
En heb je gedacht aan: afschrijving, wegenbelasting, verzekering, onderhoudskosten? Dit zou je in je prijs eigenlijk mee moeten nemen om auto met ov te kunnen vergelijken.Ron(nie) schreef:ik gebruik ook meestal ov, woon in Nijmegen en studeer in Den Bosch.
Maar in de weekenden ga ik vaak naar Tilburg (woont mijn vriendin) retourtje met korting komt dan volgens mij op 11,- Tis heen/terug ongeveer 165km rijden, 1:14 ongeveer, nu heb ik hier een shell gezien met 1,349 dus das dan ongeveer 15,- maar daar heb ik wel lekker mijn eigen muziek voor en geen stinkende mensen naast me, alleen mezelf
idd te grappigGabri schreef:http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/a ... /show=truePaul1916v schreef:Eens even kijken of we nog kunnen lachen om dat programma op talpa nu..de nix factor...
Vals zal t wel gaan in ieder geval
voor iedereen die het gemist heeft![]()
of voor iedereen die nog een keer wil lachen
O ja, idd da heb ik niet meegerekentGijsClioRS schreef:En heb je gedacht aan: afschrijving, wegenbelasting, verzekering, onderhoudskosten? Dit zou je in je prijs eigenlijk mee moeten nemen om auto met ov te kunnen vergelijken.Ron(nie) schreef:ik gebruik ook meestal ov, woon in Nijmegen en studeer in Den Bosch.
Maar in de weekenden ga ik vaak naar Tilburg (woont mijn vriendin) retourtje met korting komt dan volgens mij op 11,- Tis heen/terug ongeveer 165km rijden, 1:14 ongeveer, nu heb ik hier een shell gezien met 1,349 dus das dan ongeveer 15,- maar daar heb ik wel lekker mijn eigen muziek voor en geen stinkende mensen naast me, alleen mezelf
Ik wil je niet uit de auto praten hoor (nou ja, misschien wel een beetje want ov is mijn werk), maar zo is t een beetje een scheve vergelijking.
Ik kom uit de buurt en met een lasapparaat krijg ik alles vast en als het moet ook los, denk alleen niet dat ik wat voor je kan betekenen, want netjes zal het niet wordenBram schreef:Is er hier iemand in de buurt die me met wat laswerk kan/wil helpen voor een leuk bedrag? PM voor meer info
Maar als mensen de auto voor de deur hebben staan om boodschappen of iets dergelijks dan betaal je die kosten sowiezo...hoe kun je dan alsog mensen stimuleren om met de trein te gaan? De kosten voor het VERVOER is met de auto meestal net zo duur. In dat geval zal ik altijd voor de auto kiezen. Ook al sta je in de file...Kijk als ze het bij de NS voor elkaar krijgen om een kaartje van bijvoorbeeld 10 euro naar 5 euro te brengen, dan krijg je veel meer mensen de trein in waarschijnlijk.GijsClioRS schreef:En heb je gedacht aan: afschrijving, wegenbelasting, verzekering, onderhoudskosten? Dit zou je in je prijs eigenlijk mee moeten nemen om auto met ov te kunnen vergelijken.Ron(nie) schreef:ik gebruik ook meestal ov, woon in Nijmegen en studeer in Den Bosch.
Ik wil je niet uit de auto praten hoor (nou ja, misschien wel een beetje want ov is mijn werk), maar zo is t een beetje een scheve vergelijking.