nu gewoon een echte erin

wehehe...elke renault die er komt te staan en waar ik onder de kap of onder de auto van lig, vragen sommigen zich af: "heeftie er nou nóg een bij gekochtMartijn *Baccara* schreef:De buren daar zullen onderhand wel hun mening hebben over snelle Renaults
Er zat toch al een dikke bruine plek op dat grasveld van één of andere clio SAlpine schreef:Netjes op het gazon gaan staan![]()
Gaat dooredwin19 schreef:17" en 70mm verlaging
oude poten eraf, nieuwe erop. Da's 10 minuten werk per kantHaas schreef:paul, zijn hele veerpoten toch? met schotels, toplagers e.d. erbij? of meot je die overzetten? niet zoveel werk denk ik..dus ff keer dagje ritselenMeteen uitlaatje maar overzetten..?
AfgesprokenGielske schreef:Goed bezig Paultje!!! Kom je als je het er allemaal aan, in en onder hebt weer een keer richting Berghem voor koffie van de Esso??? Dan kan ik het keuren
Precies Haas! als je ergens ff een uurtje tijd hebtBart V schreef:oude poten eraf, nieuwe erop. Da's 10 minuten werk per kantHaas schreef:paul, zijn hele veerpoten toch? met schotels, toplagers e.d. erbij? of meot je die overzetten? niet zoveel werk denk ik..dus ff keer dagje ritselenMeteen uitlaatje maar overzetten..?
kloptBart V schreef:oude poten eraf, nieuwe erop. Da's 10 minuten werk per kantHaas schreef:paul, zijn hele veerpoten toch? met schotels, toplagers e.d. erbij? of meot je die overzetten? niet zoveel werk denk ik..dus ff keer dagje ritselenMeteen uitlaatje maar overzetten..?