Heb t idee dat Frankrijk er niet echt warm voor loopt, maar op de weg naar Frankrijk, rij je door die puist die aan Nederland vastzit (België ) en daar zie je best wel veel "Tuning" .
Monica schreef:Das echt zwaar frappant!!!!
Al die getunede auto's staan binnen ofzo?:s
Of misschien in hartje Parijs ofzo, maar goed daar wil je als forens niet zo snel doorheen rijden.
Jah, als je veel tijd over hebt is het vast wel leuk om door de Periferique van Parijs te rijden , maar als je nog eens 300 km onder Parijs moet zijn en je tijdschema is beperkt, kies je daar nie zo snel voor.
Vandaag zijn chris en ik ff bij de openings meeting van club cinq wezen kijken.het er heen touren heb ik zeer van genooten..een beetje op zondagmiddag over de mooie binnenweggetjes vlammen daar bij zwolle..
De meeting vondt ik vrij rustig.en weinig Sportieve 5jes. maar toch leuk om er geweest te zijn.
ding lijkt wel door de fabriek gemaakt te zijn, en direct in de opslag gezet, is geen beschadiging te zien van een kentekenplaat. en ook bekleding is smetteloos
alleen die prijs....
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik zoek een beetje mooie stoelen voor in me supercampus (diek aant et tunen ben ) want dit grijs met vrolijke kleurtjes is natuurlijk niets . Heeft iemand hier een goeie suggestie ik zoek iets of in het zwart of in het blauw
ik heb een renaultje 5 supercampus, Gaat in de goeie richting
Freakie schreef:Ik zoek een beetje mooie stoelen voor in me supercampus (diek aant et tunen ben ) want dit grijs met vrolijke kleurtjes is natuurlijk niets . Heeft iemand hier een goeie suggestie ik zoek iets of in het zwart of in het blauw
misschien een idee ik heb er gts stoeltjes in heb ik van de sloop gehaals in het grijs blauw en je heb gelijk kuipjes:
Weet er iemand in welke R5 er een boordcomputer is geleverd?
Ik neem aan alleen in de injectie modellen, maar ik heb er nog nooit een in het echt gezien. Ik weet dat het bestaat, maar niet waar origineel in.
(voor zover ik weet) TSE en de GTT, beide was het optie en zit op de plek van je klok geloof ik...heb trouwens nog geen 5 gezien met boordcomputer erin, al heb ik nu wel voorbereiding voor boordcomputer
woohoo! pompoms!
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship
had ook wel verwacht dat t van een clio hetzelfde zou zijn, maar niet dus...
Had de dremel al in de hand om t dash te vergallen, maar dan past het nog niet met de richtingaanwijzer.. En om nou dat 16V stuur te gaan vergallen...
Hudson Kindred Spirit.
Deze 3 wieler is volledig op Renault 5 techniek gebaseerd dus
superzuinig en eenvoudig in onderhoud.
Heeft wat weg van een Messerschmitt. Rijdt aanzienlijk beter dan een Lomax 223.
Snelle alpine motoren zijn mogelijk en maken dit 430 kg wegende 2 zittertje
(achter elkaar plaatsnemen!) tot een echte torpedo!.
Voorwielophanging is ook renault 5. Door het lichte starre buizenframe enorm goede wegligging, geregistreerd als auto, geen helmplicht.