Na onvrede over de Renault Tuning Club zeg ik bij deze de Renault Tuning Club gedag. Maar omdat ik toch nog Renault rijd heb ik mijn eigen club maar opgericht. Bovendien kan ik nu ook mijn andere hobby hierbij combineren.
wie heeft er toevallig nog een stuur van een 16V of n GTT liggen voor dat 5je van me? Dat stuur wat er nu inzit, ben bang dat ik dat af ga breken, wat een slappe hap is dat
Rob schreef:Na onvrede over de Renault Tuning Club zeg ik bij deze de Renault Tuning Club gedag. Maar omdat ik toch nog Renault rijd heb ik mijn eigen club maar opgericht. Bovendien kan ik nu ook mijn andere hobby hierbij combineren.
Haas schreef:wie heeft er toevallig nog een stuur van een 16V of n GTT liggen voor dat 5je van me? Dat stuur wat er nu inzit, ben bang dat ik dat af ga breken, wat een slappe hap is dat
Er lag er vorige week nog eentje op de sloop in Velserbroek. Voor jou niet echt in de buurt, maar kan van het weekend wel ff kijken of hij er nog ligt. En anders moet je Bram ff een gil geven, die komt er volgens mij elke dag
Ben er gisteren nog geweest. Was weer een nieuwe clio binnengekomen. Zat niks leuks op helaas... Ik wil wel ff gaan kijken voor dat stuurtje, heb hierook nog 2 typeplaatjes voor haas liggen
Haas schreef:wie heeft er toevallig nog een stuur van een 16V of n GTT liggen voor dat 5je van me? Dat stuur wat er nu inzit, ben bang dat ik dat af ga breken, wat een slappe hap is dat
Wat vern##ken ze die auto's bij de grote beurt toch zeg, aantal dingen zien er super gaaf uit, maar het is allemaal net TE overdreven (maar jah, da blijft toch voor iedereen verschillen) Mijn ding is het iig niet en volgens mij was die kerel van net ook niet echt blij
Idd hij is echt niet blij! Snel sparen voor nieuwe deuren en motorkap en spuiten die handel.
Ben jij wel blij dan met halve melkbussen op je auto gelast
OMFG wat een suffe lul is die jongen ook!
Halve flessen op je motorkap :S:S hoe krijg je t verzonnen...
als je t vergelijkt met t eerste seizoen een hele verbetering, maar het blijft nog steeds net niet vind ik..
Die wagen zag er origineel best netjes uit in het zilver, gooi daar dan vleugeldeuren op voor die jongen en voor de rest niet veel aan doen, nee wat doen ze, carbon folie op het dak, 2 flessen lachgas, een strijkplank achterop en 2 grote brievenbussen op de motorkap, daar zou ik ook niet echt blij van worden.