Duur?

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
sock

Ik kan vier van deze velgen in zilver kleur, met ietsiepietsie roest (stalenvelg he), en winterbanden met ongeveer 4mm profiel eromheen kopen voor 200 euro. Is dat teveel of valt de prijs wel mee?

(Geen stoeprandschade, en ook niet krom)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Velg.JPG[/img]
Riël
Über-Spammer

Tja, 't zijn gewilde velgen.

Ik vind 't wat duur, 150 zou ik netjes vinden, moet je ze ook voor kunnen krijgen denk ik.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hmmz... 200 euro met winterbanden met 4mm? Nah, ik vind het teveel. Maar ja, het is maar wat je ervoor over hebt. :)
Haas
Car: Megane RS

winterbanden met 4 mm zijn in definitie op....
t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken ;)
Freakie

die van mij (zie boven :wink: ) heb ik gekocht voor 80 euro bij de sloop met 3 mm profiel gewone banden.

en heb ze toen laten zandstralen + poedercoaten voor 140 euro dus voor 20 euro meer.

Ik zou het in dat opzicht duur vinden omdat ikze voor 20 euro meer in nieuwstaat heb

(poedercoaten kan in elk gewenste kleur)
ik heb een renaultje 5 supercampus, Gaat in de goeie richting :p
bartcoupe

hoi freakie,

waar heb jij je velgen laten stralen en coaten?ik wil het ook dan maar kan dat met lichtemetalen velgen?
bedankt >-)
H8bal

~Haas~ schreef: t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken ;)
Maar dat wist de verkoper zelf toen ook niet hé (F)
Bram (vospower)

~Haas~ schreef:winterbanden met 4 mm zijn in definitie op....
t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken ;)
winterbanden zijn met 4mm echt nog niet op, je kunt rustig doorrijden tot +/- 2.5mm
pierre

volgens mij kun je ze nieuw kopen voor 35-40 euro stuk of zo ?

wat moet een mens met winterbanden in Nederland behalve voor die 4 dagen in Maart dat er 40 cm ligt ?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

in Nederland heb je veel meer aan goede regenbanden in de winter
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Bart V

Vanaf 8 graden of minder heb je er serieus wat aan!! wel of geen sneeuw, ijs etc.
Haas

yeps...temperatuur is t belangrijkste. Daarom rijd je die dingenook helemaal aan gort bij +15 graden :)
Haas

H8bal schreef:
~Haas~ schreef: t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken ;)
Maar dat wist de verkoper zelf toen ook niet hé (F)
nee, weet ik, neem jou ook niets kwalijk :)
Plaats reactie