Ik kan vier van deze velgen in zilver kleur, met ietsiepietsie roest (stalenvelg he), en winterbanden met ongeveer 4mm profiel eromheen kopen voor 200 euro. Is dat teveel of valt de prijs wel mee?
(Geen stoeprandschade, en ook niet krom)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Velg.JPG[/img]
Duur?
Tja, 't zijn gewilde velgen.
Ik vind 't wat duur, 150 zou ik netjes vinden, moet je ze ook voor kunnen krijgen denk ik.
Ik vind 't wat duur, 150 zou ik netjes vinden, moet je ze ook voor kunnen krijgen denk ik.
winterbanden met 4 mm zijn in definitie op....
t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken
t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken

die van mij (zie boven
) heb ik gekocht voor 80 euro bij de sloop met 3 mm profiel gewone banden.
en heb ze toen laten zandstralen + poedercoaten voor 140 euro dus voor 20 euro meer.
Ik zou het in dat opzicht duur vinden omdat ikze voor 20 euro meer in nieuwstaat heb
(poedercoaten kan in elk gewenste kleur)
en heb ze toen laten zandstralen + poedercoaten voor 140 euro dus voor 20 euro meer.
Ik zou het in dat opzicht duur vinden omdat ikze voor 20 euro meer in nieuwstaat heb
(poedercoaten kan in elk gewenste kleur)
ik heb een renaultje 5 supercampus, Gaat in de goeie richting 

Maar dat wist de verkoper zelf toen ook niet hé~Haas~ schreef: t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken

-
winterbanden zijn met 4mm echt nog niet op, je kunt rustig doorrijden tot +/- 2.5mm~Haas~ schreef:winterbanden met 4 mm zijn in definitie op....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
in Nederland heb je veel meer aan goede regenbanden in de winter
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
yeps...temperatuur is t belangrijkste. Daarom rijd je die dingenook helemaal aan gort bij +15 graden 

nee, weet ik, neem jou ook niets kwalijkH8bal schreef:Maar dat wist de verkoper zelf toen ook niet hé~Haas~ schreef: t zijn mooie wieltjes ja, kijk goed na of ze recht zijn, dacht ik vand e mijne ook, maar daar is er ook 1 bij met een tikkie. Laten richten is geen probleem, maar ja, kost wel weer knaken