ACT: Algemeen Chat Topic. I

Wow, wat wil je daar nog op zeggen.
Wat een klapper man, blij dat ie daar nog uitgekomen is.
Op zich wel fijn om te zien dat een 19 toch redelijk op de goede plek indeukt...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Damn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt een bosje engeltjes op zn schouder gehad zeg...jezus...
echt een bosje engeltjes op zn schouder gehad zeg...jezus...
nog ff een foto van zijn gorden dat scheelde maar een haartje en een foto hoe hij er eerst uit zag.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dfdsd.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gfhfgh.jpg[/img]
greetzzzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dfdsd.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gfhfgh.jpg[/img]
greetzzzzzz marcel
nou jah hij heeft het overleeft en gaat al aardig lekker man hem alleen wat kneusingen, maar hij al thuis dus nu een beetje beter worden.
maar moet morgen weer opvlieland werken en ben donderdag weer terug als ik nog wat weet . kunnen jullie het wel weer lezen.
laterzzzzzzzzzz people
maar moet morgen weer opvlieland werken en ben donderdag weer terug als ik nog wat weet . kunnen jullie het wel weer lezen.
laterzzzzzzzzzz people
-
Die gozer mag echt van geluk spreken.
VLK Groep
-
Onze Lowrider heeft heel erg veel mazzel gehad dat hij er levend uitgekomen is.
Sow!jochem de haas schreef:Heb nu internet thuis eindelijk na 4 jaar ........dus ik zal wat vaker aanwezig zijn ( tenzij er niets gebeurt )
Het is ook wel fijn dat het 10 x sneller = dan bij me ma thuis

joh...nogal.... Wtf is er gebeurd dan? Zie dit voor t eerst, wist ook niet datie verongelukt was...Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Onze Lowrider heeft heel erg veel mazzel gehad dat hij er levend uitgekomen is.
sjongejonge...brandoefening op school. nee, daar kom je je bed voor uit...

nou. linksachter had ik niet willen zitten..daar heeft een paal oid plaats genomen 

-
- Über-Spammer
denk dat je eigenlijk nergens wilt zitten, lowrider heeft echt een engelenbank achterin gehad
-
Aduard: man gewond bij eenzijdig ongeval~Haas~ schreef:joh...nogal.... Wtf is er gebeurd dan? Zie dit voor t eerst, wist ook niet datie verongelukt was...Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Onze Lowrider heeft heel erg veel mazzel gehad dat hij er levend uitgekomen is.
Een 22-jarige man uit Niezijl is donderdagnacht bij een eenzijdig ongeval op de Friesestraatweg gewond geraakt. De Niezijlster reed in zijn auto en hij raakte door onbekende reden de controle kwijt over het stuur. De man botste tegen een lantaarnpaal, die rechts in de berm stond. De auto raakte door deze botsing in de sloot en sloeg het voertuig over de kop. Het slachtoffer wist zelf uit de auto te klimmen. Hij werd met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft van het ongeval een rapportage gemaakt. De lantaarnpaal werd door het ongeval omver gereden. De auto werd zwaar beschadigd afgesleept.
Bron: Politie.nl
tyfus
zet je de foto gewoon als link in de advertentie
Zonder img, url of wat dan ook. Je ziet m dan niet, maar dan kunenn mensen m wel gewoon los openen.

zo issie toch goed???mike16v schreef:waarom kan ik niet gewoon een url linkje plaatsen in mijn advertentie voor een foto? ook als ik hem bij foto zet werkt het niet omdat er een url van renault tuning club bij staat...???
-
- Über-Spammer
de 9 staat niet in mn versie van dialogysSteven schreef:Zo, hier nog maar een x:
Kan iemand voor mij ff opzoeken wat een motorsteun linksvoor (die onder de bak dus) kost en evt. het artikelnummer erbij?
Renault 9 1.4 TL uit 1988
Merci d'avance!

-
- Über-Spammer
ook niet
je zult zelf t antwoord wel weten, maar istie niet t zelfde als van een gtt? Lijkt er wel op toch? of heb ik de verkeerde steun voor me.. 

yeps..staat er al een aantal dagen/weken, is ook al eens voorbij gekomen,maar hijs wel cool!

als ik een URL in de tekst zet, dan moet e toch die url laten zien in de advertentie? die hele link laat ie niet zien???~Haas~ schreef:zet je de foto gewoon als link in de advertentieZonder img, url of wat dan ook. Je ziet m dan niet, maar dan kunenn mensen m wel gewoon los openen.

ja, maar foto's worden niet getoond IN de advertentie zelf... Alleen als je op de knoppie FOTO drukt 

Lijkt erop ja, maar hijs veel lager als de GTT versie, zit dus minder rubber tussen. Naja dan gier ik wel ff langs de sloop straks~Haas~ schreef:je zult zelf t antwoord wel weten, maar istie niet t zelfde als van een gtt? Lijkt er wel op toch? of heb ik de verkeerde steun voor me..

-
jij typte zeker bij zoeken op marktplaats 'wijf' inTri$16v schreef:Leuke marktplaats advertentie!![]()
[img]http://www.filedump.nl/files/marktplaats1.gif[/img]

ben je opzoek?