[img]http://www.der-autoladen.de/Anzio%20Dri ... ing340.jpg[/img]
Bij Holtrop in Oudehaske staat/stond een zwarte RSStefan S. schreef:Foto's komen van het weekend, ik moet het varkentje eerst wassen.
Nu ik het bandenprobleem heb opgelost, ben ik toe aan het volgende klus: de achterbumper en uitlaat. Weet dus iemand nog een zwarte fase I achterbumper te liggen (liefst RS) en weet iemand of een fase II achterbumper ook past zonder aanpassingen te doen?
ik noteer m evenStefan S. schreef:Kom je daar toevallig vandaag of morgen nog in de buurt? Zo ja, wil jij voor mij kijken hoe de staat is van de bumper
Ik hoor het graag van jullie, tis voor mij namelijk 2 uur heen rijdenGabri schreef:ik noteer m evenStefan S. schreef:Kom je daar toevallig vandaag of morgen nog in de buurt? Zo ja, wil jij voor mij kijken hoe de staat is van de bumper
Je hoort het graag van Gabri, het is voor mij ook niet naast de deurStefan S. schreef:Ik hoor het graag van jullie, tis voor mij namelijk 2 uur heen rijdenGabri schreef:ik noteer m evenStefan S. schreef:Kom je daar toevallig vandaag of morgen nog in de buurt? Zo ja, wil jij voor mij kijken hoe de staat is van de bumper
als ze eventueel nog eens los moeten zou ik een kit gebruiken die zacht/flexibel blijftStefan S. schreef:Wie iemand welke kit men gebruikt voor de deurpanelen? Tis zo lullig als je de verkeerde kit gebruikt![]()
phase II past zonder meer,Jacco Twingi schreef:Bij Holtrop in Oudehaske staat/stond een zwarte RSStefan S. schreef:Foto's komen van het weekend, ik moet het varkentje eerst wassen.
Nu ik het bandenprobleem heb opgelost, ben ik toe aan het volgende klus: de achterbumper en uitlaat. Weet dus iemand nog een zwarte fase I achterbumper te liggen (liefst RS) en weet iemand of een fase II achterbumper ook past zonder aanpassingen te doen?
Ik weet alleen niet hoe de staat is van de bumper...
Bij de dealer zonder korting rond de 250 euro, ik ken het gevoel want ik moest hem toen die tidj ook vervangenStefan S. schreef:Damn, vanmiddag is het raammotortje van de bestuurderskant van mijn clio overleden.Gelijk alle sloperijen gebeld hier in de buurt, maar geen enkele had een motortje liggen. Weet iemand wat zo'n motortje nieuw kost bij de renault dealer? Of weet iemand toevallig zo'n motortje bij de sloperij te liggen?
oh dat ding, vraag me sterk af of daar wel onderdelen van buiten af mogenGabri schreef:jawel die staat er nog droog en netjes naast de v6
t@ring zeg, wat een pleuro'sP@TB@D schreef:Bij de dealer zonder korting rond de 250 euro, ik ken het gevoel want ik moest hem toen die tidj ook vervangenStefan S. schreef:Damn, vanmiddag is het raammotortje van de bestuurderskant van mijn clio overleden.Gelijk alle sloperijen gebeld hier in de buurt, maar geen enkele had een motortje liggen. Weet iemand wat zo'n motortje nieuw kost bij de renault dealer? Of weet iemand toevallig zo'n motortje bij de sloperij te liggen?