Steven, aangenaam

Calle schreef:Het was weer erg gezellig, alleen Rob en Steven moeten nog even geroyeerd worden, dan is het feestje compleet.![]()
![]()
tijd voor een BBQMerijn schreef:Ja, Chris! Was gezellig.Moeten we vaker doen.
En het is nu nog redelijk weer~Haas~ schreef:tijd voor een BBQMerijn schreef:Ja, Chris! Was gezellig.Moeten we vaker doen.
Ding staat toch nog in Ossssss...
Pff vegetaar dat je d'r bent, je bent gewoon jaloersCalle schreef:Het was weer erg gezellig, alleen Rob en Steven moeten nog even geroyeerd worden, dan is het feestje compleet.![]()
.
Mooi, iemand nog mooie gele RTC-automatten voor de GT kopen?Chris schreef:Ik ben érg benieuwd wat het bestuur hier over te zeggen heeft!
Three strikes is out? Watch out Steve-O!
Was toch echt met 2 wielen meneer Notekraker, ik vond het toch een nette burnoutRiël schreef:Die mercedes was lomp. Met 1 wiel burnout, dat lukt me nog met de 19 hoor, dat grapje.
Sorry... Gaat niet lukken...Ferdy schreef:jacco had ander beeldmateriaal zei hij
Goed elfie, wijs je me dan die tweede streep?Steven schreef:
Was toch echt met 2 wielen meneer Notekraker, ik vond het toch een nette burnout
Yup, gingen ze zelfs met vrachtauto's burnenSteven schreef:En het was gewoon een koele actie, je had er vroeger eens bij moeten zijn in Bodegraven (Mac Meetings)...
Steven schreef:Idd en toen had je nog gekke groningers die gewoon langskwamen
Ey, geen bekkie hé.Steven schreef: Trouwens, zorg jij dat je die postkantoortijden wat beter kent en waag het al helemaal niet om te vergeten het boeltje over te schrijven maandag![]()
ik kan je aanraden om keer naar Roosendaal te gaan, kom zelf ook uit tilburg en ga meestal naar meeting in roosendaal is harstikke gezelligtdekoning schreef:Komen er binnenkort nog meetings in veldhoven of misschien eindhoven. Woon zelf in tilburg maar daar heb ik nog nooit van gehoord
ik kan je aanraden om keer naar Roosendaal te gaan, kom zelf ook uit tilburg en ga meestal naar meeting in roosendaal is kei gezelligtdekoning schreef:Komen er binnenkort nog meetings in veldhoven of misschien eindhoven. Woon zelf in tilburg maar daar heb ik nog nooit van gehoord
Jij zat toch in Ouddorp en gaat binnenkort naar die suburb van rotturdamMike (spitsoor) schreef:ik kan je aanraden om keer naar Roosendaal te gaan, kom zelf ook uit tilburg en ga meestal naar meeting in roosendaal is kei gezelligtdekoning schreef:Komen er binnenkort nog meetings in veldhoven of misschien eindhoven. Woon zelf in tilburg maar daar heb ik nog nooit van gehoord