In Belgie?Raf schreef:Jongens, 'k ben net terug van Eindhoven met de RCBers en 't was erg gezellig, zo veel knappe Renootjes bij elkaar, moeten we zeker nog eens overdoen maar dan overdag, dan zien we wat meer, hoewel het 's avonds ook z'n charmes heeft nauurlijk.
Friday Night Veldhoven
Yeah Rob, volgende x gaan we weer een stukkie gierenrobclio16V schreef:Volgende keer weer en dan zeker zo gezellig.![]()
.

Kijken of ik het dan wel van je kan winnen

Leuk verhaal voor in de kroegMenno schreef:Was weer leuk, hoop auto's, gezellig.

Volgende x maar weer wat energydrink mee, wat ik nou op die A58 deed

en we benne ook weer thuis na een 'korte' stop in antwerpen Cityrobclio16V schreef:Het was inderdaad weer gezellig.
Ook heeft het weer goed meegewerkt deze keer, dus dat was ook weer een dik pluspunt.
Volgende keer weer en dan zeker zo gezellig.![]()
@Jo, ik zou even naar je auto kijken, want toen je weg was bleef er een aardige plas motorolie achter als aandenken.

Rob, weet ik. Toch bedankt voor de mededeling. Deze week alles vernieuwd maar de carterdichting was niet op voorraad en net daar zit een vieze lekkage. Zal ik deze week wel effe oplossen.
Verder vond ik het heel leuk, zoals gewoonlijk. Menno, fijn je ontmoet te hebben

@Raf, waar was jij nu opeens naartoe ??? York zen uitlaatcollectorhitteschild (wat een woord?!) stond op de terugweg in de fik, vandaar we er aan dat benzinestation afgegaan zijn. Komt ervan als je het wil opnemen tegen een 21 T

Zullen ze blij mee zijn geweest op dat pompstation-jo- schreef:York zen uitlaatcollectorhitteschild (wat een woord?!) stond op de terugweg in de fik, vandaar we er aan dat benzinestation afgegaan zijn.

Goed afgelopen verder?
Volgend jaar ergens in Mei is er de jaarlijkse meeting van RCB, dan kunnen jullie massaal langskomenRiël schreef:In Belgie?Raf schreef:Jongens, 'k ben net terug van Eindhoven met de RCBers en 't was erg gezellig, zo veel knappe Renootjes bij elkaar, moeten we zeker nog eens overdoen maar dan overdag, dan zien we wat meer, hoewel het 's avonds ook z'n charmes heeft nauurlijk.

Nee eerder, ergens in 't najaar, zoiets als vandaag 

ja hoor, twas meer rook dan vuur. Die zen 'uitlaatmanifold' zoals jullie het zo mooi zeggen, stond roodgloeiend. Ik denk niet dat dit normaal is voor een atmospherische motor...nog nooit zo erg gezien trouwens bij een straatwagen.Riël schreef:Zullen ze blij mee zijn geweest op dat pompstation-jo- schreef:York zen uitlaatcollectorhitteschild (wat een woord?!) stond op de terugweg in de fik, vandaar we er aan dat benzinestation afgegaan zijn.
Goed afgelopen verder?
geen idee, kheb nog nooit aan zen wagen gesleuteld.Steven schreef:Uitlaatspruitstuk Jo
Staat de nokkenas soms een (of 2) tand verkeerd? Dan willen ze ook nog wel es roodgloeiende spruitstukken veroorzaken.
Raf, voor de afsluiting ga ik passen. Das me net iets te ver (Zwolle). We hebben ook nog die meeting met 21 turbo owners club/RTC/RCB/Franse club. Volgende week is het FNR (Roosendaal). Mssn moeten we maar es een FNA (Antwerpen) doen. Hopelijk hebben we dan ook zoveel aanwezigen als vandaag.
Zou wel kunnen maar onze York was ook wel heel stevig aan het "planken" zoals jullie zeggenSteven schreef:Uitlaatspruitstuk Jo
Staat de nokkenas soms een (of 2) tand verkeerd? Dan willen ze ook nog wel es roodgloeiende spruitstukken veroorzaken.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Was zeker een geslaagde avond!
alleen nu iets minder geslaagd dat opstaan om te gaan werken..
Maar goed..koffie doet wonderen 
Binnenkort inderdaad maar es met zn alleen richting België! als er weer een meeting is in schoten ofzo? Ik ben erbij in ieder geval!

Binnenkort inderdaad maar es met zn alleen richting België! als er weer een meeting is in schoten ofzo? Ik ben erbij in ieder geval!

Hmm... Is Johan wel heelhuids thuis gekomen? Ik lees net dit bericht en mag hopen dat hij er niet bij betrokken is.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/57976

http://frontpage.fok.nl/nieuws/57976

Nee, da's een andere weg.Chris schreef:Toen wij wegreden rond twaalf uur was die weg volgens borden op de A2 al afgesloten. Johan was toen nog bij de Mac.
Overigens heb ik een superleuke avond gehad.

@Ferdy: Ik weet niet of er meer auto's bij betrokken waren?

ach, was gewoon grappig om te zien,Chris schreef:Dwaas? Zo hoort het!Ferdy schreef: en die mercedes...wat een dwaas zeg
Merijn, leuk je gesproken te hebben!
dacht dat die gast alleen zn auto ff kwam parkeren
en paar tellen laten stond ie te gassen

hoop het niet dus...Merijn schreef:Nee, da's een andere weg.Chris schreef:Toen wij wegreden rond twaalf uur was die weg volgens borden op de A2 al afgesloten. Johan was toen nog bij de Mac.
Overigens heb ik een superleuke avond gehad.Da's de A59 van Den Bosch ri. Oss. De A50 richting Oss gaat niet langs Den Bosch.
-
- Contacteer:
was ckers lachen gisterenavond en de terug reis schoot ook lekker op
had een ambulance voor me rijden op de a58 die lekker de gang erin had met zo 160/170 km/u 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Nope, was 1 auto met 5 inzittenden die volgens de politie op de verkeerde weghelft reed.....Ferdy schreef:hoop het niet dus...Merijn schreef:Nee, da's een andere weg.Chris schreef:Toen wij wegreden rond twaalf uur was die weg volgens borden op de A2 al afgesloten. Johan was toen nog bij de Mac.
Overigens heb ik een superleuke avond gehad.Da's de A59 van Den Bosch ri. Oss. De A50 richting Oss gaat niet langs Den Bosch.
-
- Contacteer:
jacco heeft ze volgens mij niet gemaakt
ik ook niet overigens had er geen zin in 

-
- Contacteer:
ja klopt dat heb ik ook al gevraagt
kijk maar in het topic fn rotterdam

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
mmm.. raar heb van dat ongeluk niets gezien of gehoord op de terugweg. Het was trouwens wel erg rustig op de terugweg.Ferdy schreef:
dan ist Johan niet
gelukkig
edit: ik geloof dat ik wel ergens een takelwagen heb gezien. Maar waar weet ik niet meer.
Was jij er nou ook? Hmm volgende x toch es wat meer gezichten bij namen zoekenantoine schreef:Je moet maar willen slapen in de auto.Steven schreef: Volgende x maar weer wat energydrink mee, wat ik nou op die A58 deed

Slapen in een kuip is not done, maargoed de terugweg heb ik me laten rijden hehe