Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan/vervangen? koppakking kapot gehad ofzo?
neej, helemaal niet ! Deze was net enkele maanden jong. Maareuh, gezien dit een testfase was van de randappartuur in afwachting van het 2.2 blok heb ik een andere kop geprobeerd. De vorige was mechanisch geflowd (met de hand dus) en de mogelijkheid bestond dat er net iets teveel weggehaald was.Paul1916v schreef:Goed bezig daar Jo!
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan/vervangen? koppakking kapot gehad ofzo?
Jup in VeldhovenChris schreef:Kans is groot dat Jochem en Ik ook komen. Mac Veldhoven toch? Is bij Mickael Jackson daaro?
Nee! Da's bij Best. Je moet doorrijden over de ringweg Eindhoven (ri. Maastricht) en dan bij Veldhoven eraf.Chris schreef:Kans is groot dat Jochem en Ik ook komen. Mac Veldhoven toch? Is bij Mickael Jackson daaro?
ik heb 1 afvaller, Tim clio Rs, maar iemand anders komt in de plaats mee. De rest is op post. Wij vertrekken vanavond vanuit Massenhoven/ Ranst en van daaruit is het nog 70 km. Uur van vertrek: 20.00Merijn schreef:Als iedereen komt die op het lijstje staat, dan zitten we toch al aan dik 40 man.
van mij mag je meerijden. Weet alleen niet of ik tot in de late uurtjes blijf. Gisteren naar Frankfurt geweest vandaag gewoon gewerkt en morgen ook weer werkenMerijn schreef:Als het aan mij ligt ben ik er vanavond ook gewoon, maar dat moet ik even afstemmen met Tommie... Zal wel goedkomen.