Kleurcode?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Tha_G
Contacteer:

Jongens ik heb een nieuwe body-kit gekocht met spoiler en al erbij maar er is 1 GROOT probleem ik weet de kleurcode niet van mijn wagen :s
Want alles moet nog gespoten worden en heb deze echt wel nodig :d

Weet iemand toevallig waar ik deze kan vinden? Ik heb een Renault Clio 16v 1.6

Groetjes dank je
Lost your cat?
Look unther the car than!
knetter
Contacteer:

als je dan toch bezig bent zit die ook op de zelfde plaats als bij een 1.8 16v :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

jongens doe nou even wat moeite... :wink:

elke auto heeft een handleiding gekregen met een index, bekijk die eens, dan kom je erachter dat die code op het chassisplaatje staat bij de oude renault's en bij de nieuweren in het deurgat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Irishfriend

Rij anders gewoon even langs een Renault dealer. Heb ik 2 weken geleden ook gedaan, een monteur heeft toen even voor mij gekeken. Kostte niets.
mike16v

je kan toch zelf kijken??
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Voor kleurcode hoef je echt niet naar de dealer, doe zelf even die kleine moeite
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Irishfriend

Heb ik gedaan, kon echter de juiste lakstift niet vinden. Toen naar de Automat en Halfords gereden. De heren daar konden het nummer ook niet terugvinden in het grote boek. Blijk ik weer een speciale kleur te hebben die dus alleen bij de dealer te krijgen is. Vandaar mijn gang richting dealer, anders kom ik er niet. Betaal liever een paar Euri's minder.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

kleurcode staat bij de 'oudere' Renaults op het ovale plaatje in de motorruimte, 3e regel (2e van onderen dus) in het midden.

Ben er toevallig vandaag op de sloop mee bezig geweest, blauw begint meestal (zeg maar altijd) met een 4 (455 bijv.), en bij een rooie Clio zag ik een kleurcode 719 oid. zo heeft elke kleur z'n eigen nummer.

bij de auto van Tha_G zou hij al bij de deur kunnen zitten.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
viper

wa kleur is uwe clio?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Irishfriend schreef:Heb ik gedaan, kon echter de juiste lakstift niet vinden. Toen naar de Automat en Halfords gereden. De heren daar konden het nummer ook niet terugvinden in het grote boek. Blijk ik weer een speciale kleur te hebben die dus alleen bij de dealer te krijgen is. Vandaar mijn gang richting dealer, anders kom ik er niet. Betaal liever een paar Euri's minder.
welke kleurcode heb je?
Irishfriend

Dan moet ik van het weekend thuis even kijken. Je hoort nog van me.
Plaats reactie