Jongens ik heb een nieuwe body-kit gekocht met spoiler en al erbij maar er is 1 GROOT probleem ik weet de kleurcode niet van mijn wagen
Want alles moet nog gespoten worden en heb deze echt wel nodig :d
Weet iemand toevallig waar ik deze kan vinden? Ik heb een Renault Clio 16v 1.6
elke auto heeft een handleiding gekregen met een index, bekijk die eens, dan kom je erachter dat die code op het chassisplaatje staat bij de oude renault's en bij de nieuweren in het deurgat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Heb ik gedaan, kon echter de juiste lakstift niet vinden. Toen naar de Automat en Halfords gereden. De heren daar konden het nummer ook niet terugvinden in het grote boek. Blijk ik weer een speciale kleur te hebben die dus alleen bij de dealer te krijgen is. Vandaar mijn gang richting dealer, anders kom ik er niet. Betaal liever een paar Euri's minder.
kleurcode staat bij de 'oudere' Renaults op het ovale plaatje in de motorruimte, 3e regel (2e van onderen dus) in het midden.
Ben er toevallig vandaag op de sloop mee bezig geweest, blauw begint meestal (zeg maar altijd) met een 4 (455 bijv.), en bij een rooie Clio zag ik een kleurcode 719 oid. zo heeft elke kleur z'n eigen nummer.
bij de auto van Tha_G zou hij al bij de deur kunnen zitten.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Irishfriend schreef:Heb ik gedaan, kon echter de juiste lakstift niet vinden. Toen naar de Automat en Halfords gereden. De heren daar konden het nummer ook niet terugvinden in het grote boek. Blijk ik weer een speciale kleur te hebben die dus alleen bij de dealer te krijgen is. Vandaar mijn gang richting dealer, anders kom ik er niet. Betaal liever een paar Euri's minder.
welke kleurcode heb je?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD