nope dat dacht ik een tijd terug ook, en haas volgens mij ook-Ray- schreef:hallo bestuurs mensen!!!!
Regelement is het volgens mij???????

nope dat dacht ik een tijd terug ook, en haas volgens mij ook-Ray- schreef:hallo bestuurs mensen!!!!
Regelement is het volgens mij???????
Precies mijn reactie toen-Ray- schreef:krijg de t@ring, ik heb het fout!
ik kijk niet in het bodegraven tpoic dus ik vind het wel fijn dat ik er hier wat over kan lezen, anders had ik het nooit geweten.Paul1916v schreef:[moderator modus]
Jongens is het een idee om alles over de meeting in het Bodegraven-tpoic te houden vanaf nu? dat maakt t allemaal wat overzichtelijker en mensen die er niets over willen weten komen het niet overal tegen....
[/moderator modus]
en ook bij de mensen die er niet waren hoe vet is dat zeg. TandjesLex schreef:Nergens, zo mogen niet op de site gepost worden.
Deze filmpjes roeleren tussen de mensen die er zondag waren.
No offence Paulus, ik blader alleen niet zo van hier naar daar enzo.Paul1916v schreef:Waarom kijk je dan niet ff in t bodegraven topic? of wil je dat niet? dat kan ik ff niet volgen. Ik probeer alleen ff alle partijen tevreden te houden zo...plus dat ik t lastig volgen vind zo als er in 2 of 3 topics over gepraat wordt..
Omdat het rvs is??Ron(nie) schreef:http://www.felge.de/produkte/radinox/index.de.php
Hoe kan dit?? hoe kan het dat deze velgen onbeschadigd blijven??
In de negentiger jaren werden nieuwe auto's voldoende beschermd tegen roest doordat er een beschermlaag werd aangebracht. Maar uit een Zweeds onderzoek blijkt dat het roestspook terug is. De ANWB en de Bovag zeggen weinig klachten over roest te krijgen, maar de roestpreventiecentra krijgen steeds jongere auto's onder handen die slijtage vertonen in de veelal dunne beschermlaag tegen corrosie.
Om inzicht te krijgen in de situatie in Nederland stelden we een aantal vragen over roestvorming aan het Radartestpanel. Onze enquête bevatte een aantal vragen over roestvorming bij auto's die maximaal vijf jaar oud zijn.
In totaal hebben 14.347 mensen de enquête ingevuld. Van de ondervraagde groep rijdt ruim 41 procent in een auto die 5 jaar of jonger is. Bijna 20 procent van alle respondenten maakt melding van roestvorming.
Opmerkelijk is dat slechts 14 procent in verband met de roestvorming terug is gegaan naar de garage en dat daarvan ruim de helft zegt dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
Opvallend is dat de Franse en Italiaanse merken, die van oudsher de reputatie hadden roestbakken te zijn opvallend goed hebben gescoord.
Renault 0.1 % ( 9,2 % van de respondenten rijdt Renault)
Citroën 0.4 ( 5,1 % rijdt Citroen)
Fiat 0.4 % (3,8 % rijdt Fiat)
Als meest roestvrije auto's komen Audi, Volvo, Skoda en Honda uit de bus, van de ondervraagden heeft 0 procent bij deze merken melding gemaakt van roest.
De meeste roest bevindt zich in de volgende onderdelen:
24,2 % portieren
17,9 % binnenkant wielkasten
18,3 % spatbordranden
De fabrikanten hebben gereageerd op de uitslag van deze enquête
http://www2.trosradar.nl/PHP/news/19/1482
Renault
Woordvoeder Peter Plevier van Renault Nederland denkt dat de positieve uitkomst in de roestenquête mede te danken is aan het slechte imago dat Renault had. Fransen autos hadden nogal een negatief imago en ik denk dat Renault mede daarom drastischere maatregelen heeft genomen dan andere autofabrikanten. Zo maken wij ook gebruik van het verzinkingproces, maar hebben de plaatsen die snel beschadigen en roesten vervangen door kunststof of aluminium. Spatborden worden vaak vervangen door kunststof en de motorkap door aluminium. Maar men moet niet vergeten dat roest ook kan ontstaan na schadeherstel waarbij de reparatie niet goed is verlopen.
En de importeur gaat nog zeiken ook als er geen of een verkeerd stempeltje in het onderhoudsboekjeboekje staat...Lex schreef:Hier ook, Focussen en Mondeo's uit 2001 roesten harder als menig Renault 5
dennisvr schreef:Voor onze 5e afsluitingsmeeting gaan we het dit jaar wat noordelijker zoeken. Op zondag 13 november is iedereen van harte welkom bij de Hogeschool Windesheim aan de Campus 3 in Zwolle.
De meeting is toegankelijk voor iedereen, of je nu wel of geen lid bent iedereen is welkom, uiteraard zijn de meetingterreinen alleen toegankelijk voor alle Renaults.
Alle info kort nog op een rijtje:
De Datum: Zondag 13 november.
De tijd : Aanvang 13:00 uur. We houden uiteraard allemaal van onze zondagrust..
Waar: Hogeschool Windesheim Zwolle
De dag eindigt als de laatste weg zijn.
Het zal zoals jullie van ons gewend zijn weer een leuke en hopenlijk drukke dag worden. Maar wat wil je, gooi een hoop Renault op een terrein en het is altijd feest!
Tevens zullen er weer wat sponsoren aanwezig zijn om wat zaken aan de man te brengen.
De bezoekers kunnen ook spullen verkopen, we willen er een bescheiden onderdelen beurs organiseren. Waarschijnlijk gaat dit wel via het kofferbakverkoop principe. Uiteraard zal de clubwinkel ook aanwezig zijn.
We hopen dat jullie weer in grote getalen zullen komen.
Ook voor de nieuwe mensen op het forum, schroom niet en kom gezellig langs!
We weten dat het voor sommige mensen best een stukje rijden is, maar laat dat je niet tegenhouden. Het is gewoon erg leuk en gezellig om elkaar eens in levende lijven te zien, ipv met een scherm ertussen.
Aan de catering wordt nog gewerkt, maar de MacDonalds is redelijk dichtbij.
Routebeschrijving:
Route vanuit richting Rotterdam:
A20 richting Utrecht, A12 Amersfoort, A 27 Amersfoort, A28 Zwolle *
Route vanuit het Zuiden:
A2 Eindhoven - Amsterdam, A59 Oss - Nijmegen, A50 Arnhem - Zwolle, A28 Zwolle *
Route vanuit Amsterdam:
A10 Amersfoort - Utrecht, A1 Amersfoort, A28 Zwolle *
Route vanuit het noorden:
A28 Zwolle **
* Afslag 18 Zwolle Zuid, op de rotonde eerste afslag (rechtsaf) nemen N337. Na 1250m rechts. Vervolgens na 130m rechts.
** Afslag 18 Zwolle Zuid, op de rotonde derde afslag (linksaf) nemen N337. Na 1250m rechts. Vervolgens na 130m rechts.
En dan zien jullie ons vanzelf wel staan op één van de parkeerplaatsen.
Kom je ook? Laat ons dat dan even weten door jezelf op te geven in het onderstaande topic:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=19354
Neem door de quote functie altijd de laatste rij over en zet jezelf ertussen.
Chat over deze meeting kun je hier topic kwijt http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=19353
-jo- schreef:kan iemand ergens terugvinden op hoeveel Nm de cilinderkop bouten (arp) moeten aangetrokken worden van een 21 T ?
Dank bij voorbaat,
Jo