Hallo,
zoals het topic al aangeeft wil ik meer vermogen uit mijn 1.2 16v halen.
Wat zijn volgens jullie zoal de mogelijkheden om er meer vermogen uit te halen.
Wat het kost wordt nu niet naar gekeken, maar is wel handig om te vermelden.
Wie kan mij helpen??
Meer vermorgen uit een 1.2 16v! Wie kan mij helpen??
als je meer vermogen wilt waarom overweeg je dan geen ander blok. met een 1.8 of 2.0 zul je gelijk al een berg meer vermogen hebben dan je ooit zal winnen met een chip, nokken-as enz enz.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Water-methanol injectie ! 

daar moet je idd rekening mee houden, heb overlaatst op het autokerkhof een mooi toegetakeld clio'tje gezien. Dat was een 1,2l en de eigenaar had er denk ik een 1,8 16V ingestoken, en over de 200 gereden, in de bocht kon hij dat ding onmogelijk onder controle houden, is op een andere geknald, omhoog gevlogen, de lamp van een lantaarnpaal geraakt (je leest het goed, de lamp geraakt maar de paal zelf niet), op de grond gekomen, een paar keer overkop gevlogen, tegen een boom geknald, en dan de vijver in. De bestuurder was dan ook verdronken, buiten verdrinking had hij enkel een arm en zijn ribben gebroken, maar de deur was gekneld, daarmee kon hij er niet uit.+Clio16v+ schreef:ik zou eigenlijk doorsparen/kopen van een andere auto die standaard al snel is. Nu pleur je er 1 dikkere motor in, maar de auto is eigenlijk berekent op een 1.2. (remmen wegligging enz). of lul ik nu krom
En geloof me, je wilt niet dat je clio er zo gaat uitzien.
Dus als je 250 wil rijden, zorg dan ook de de rest van je auto 250 aankan.
Bang voor hoge snelheden ben ik absoluut niet aangezien ik ook motor rij.alex1971 schreef:Kijk ; ZO"N verhaal mag lekker vaak worden geplaatst her en der in het forum. Word maar bang.. een auto is een wapen als het in handen komt van onvoorbereide mensen
En onvoorbereid op veel vermogen ook weer niet.
Maar blijf eerst rustig zo door tuffen. En dan mss heeeeeeeeel mss komt er dan een ander blok of wat ik nog beter kan doen een nieuwe clio alleen dan wel een RS.
Maar wel bedankt voor tips

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het gaat ook niet om de snelheid, maar t afremmen ervan, een motor wil nog wel aardig remmen, maar dat standaard spul wat onder een 1.2 zit is niet echt denderend
Mijn 1.6 had iets grotere remmen, maar daar was ik ook niet echt weg van

Mijn 1.6 had iets grotere remmen, maar daar was ik ook niet echt weg van
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Is ook een goed voorbeeld.
Maar als ik zoiets zou doen, dan ging natuurlijk niet met dezelfde remmerij verder. Dan nam ik eerder de remmerij van 2.0 16v of van een rs. Daar ga ik dus echt niet op bezuinigen!!!!
Ik heb dan nog liever eerste schijven rondom van een RS op mijn 1.2 16v'tje dan eerst een ander blok en dan pas schijven.
Maar als ik zoiets zou doen, dan ging natuurlijk niet met dezelfde remmerij verder. Dan nam ik eerder de remmerij van 2.0 16v of van een rs. Daar ga ik dus echt niet op bezuinigen!!!!
Ik heb dan nog liever eerste schijven rondom van een RS op mijn 1.2 16v'tje dan eerst een ander blok en dan pas schijven.