Chris schreef:Nog ff één vraagje. Beelden van gister mogen niet op de website, prima. maar hoe zit het met de filmpjes waarin je vaak ziet dat een auto ff wordt uitgetest?! Ze worden altijd met een hoop enthousiasme ontvangen... Maar mag dat ook niet meer?
Maar geen beelden en/of filmpjes die echt duidelijk racen zijn. Dat mag gewoon niet. Niet zoals de film van bodegraven, dat kun je hier gewoon niet kwijt als club.
Maargoed, ik kan met zeer geve filmpjes van 5jes en oer 5jes herinneren die dwars over de straat gingen..
En kijk eens naar je oude avatar Riël... Dat was ook best wel... Uhmm..
Omdat zo'n film niet representatief is voor onze club. Wij doen daar als RTC niet aan.
Als ik thuis met mijn gt door de straat ga en film dat, moet ik zelf weten, de RTC heeft daar niets mee te maken. Zodra we vinden dat de RTC er wat mee te maken heeft, kunnen we 't beter afkappen.
Het is moeilijk om begrijpelijk te maken, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik gelijk heb.
Jah 't is op zich wel duidelijk (enkele typfouten.... ),
maar ik zie nergens wat over het niet mogen plaatsen van filmpjes die het niveau van de club omlaag zouden halen
Edit: ff enkele smiley's toegevoegd
Laatst gewijzigd door Monica op ma 19 sep 2005 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Monica schreef:Jah 't is op zich wel duidelijk (enkele typfouten.... ),
maar ik zie nergens wat over het niet mogen plaatsen van filmpjes die het niveau van de club omlaag zouden halen
maar als die lui waren ingehuurd , en de verzekering komt erachter dat er sprake is van wedstrijden op de openbare weg , dan kun je het wel schudden toch ?
hmmz doen een paar jongens een keer waarvoor een auto bedoeld is maken ze er een filmpie van.. krijg je dit soort stom gelul....
nou van mij hebben die jongens gelijk en een ding weet ik zeker : ze hadden stuk voor stuk 100% fun! dus mijn zegen hebben ze aan alle kanten.... wanneer komt deel 2?
[moderator modus]
Jongens is het een idee om alles over de meeting in het Bodegraven-topic te houden vanaf nu? dat maakt t allemaal wat overzichtelijker en mensen die er niets over willen weten komen het niet overal tegen....
[/moderator modus]
edit: typvautje
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op ma 19 sep 2005 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.